Niet zo veel op van die sociopathische websites rondhangen jijquote:Op woensdag 8 september 2010 18:14 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Daarom komt voor drgl 2011 dan ook geen spoorboekje meer uit. Ik hoop voor jullie dat NS aan pdf'jes gaan doen.
Ik heb ze wel ontvangen, maar deze zijn uiteraard niet voor publicatie.
Ik maakte er nog een opmerking over, jij stond echt nog te pitten!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef Crientj het volgende:
[..]
Omg, nee. Dat meen je nietDan heb ik echt niet op zitten letten.
Wacht even.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik maakte er nog een opmerking over, jij stond echt nog te pitten!
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wacht even.
Maakte jij die opmerking van 'Zeg maar jij, ik .... '
quote:'... was hier laatst nog met Fles.'
Whaha, nee.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben voortaan ook gewoon "meneer dingesje één euro zestig" begrijp ik?
Daar zei ik ook nog iets over. De volgende keer hou ik wel gewoon m'n bek en reken af.quote:
Godverdomme.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar zei ik ook nog iets over. De volgende keer hou ik wel gewoon m'n bek en reken af.
xD. Dat is makkelijk te zeggen tussen al die gezichten die ik per week zie.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij is die kerel die zo staart...
Hou jij idd maar gewoon je bek de volgende keer jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij is die kerel die zo staart...
Hé, dat was niet mijn opmerking ja.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou jij idd maar gewoon je bek de volgende keer ja
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Duvel het volgende:
Daar zei ik ook nog iets over. De volgende keer hou ik wel gewoon m'n bek en reken af.
Je neus gaat van >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>quote:
Oh ja. Die had ik ook nog gezien toen ik gister langsfietste. Weird enzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ineens een heleboel SLT op de dienst tussen Breukelen en Rhenen trouwens. Sinds deze week ineens.
Komt door het nieuwe wijzigingsblad dat in is gegaan. De corridor Uitgeest - Amsterdam - Breukelen - Utrecht (- Rhenen)/Rotterdam is net verslet ja.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ineens een heleboel SLT op de dienst tussen Breukelen en Rhenen trouwens. Sinds deze week ineens.
fijn ja. Flexibiliteit?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt door het nieuwe wijzigingsblad dat in is gegaan. De corridor Uitgeest - Amsterdam - Breukelen - Utrecht (- Rhenen)/Rotterdam is net verslet ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |