Ja en een moeder die de tofste adidasjasjes koopt zo te zien.quote:
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze gaan haar zo aanspreken en aankijken en dan weet zij van: ja die willen met mij praten
Ha ja, daar wonen ze inmiddels inquote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Het lijkt er niet op dat ze straks een handje krijgen.
[..]
Ja en een moeder die de tofste adidasjasjes koopt zo te zien.
Lieten ze niks van zien!quote:Op maandag 6 september 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een freakshow, tot volgende week.
Thanksquote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
CarO, wat een schat van een dochter heb je
Onderweg ergens aan gegeten of zo? Wel vreemd gedragquote:Op maandag 6 september 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:
dacht dat bertje een beroerte of zoiets kreeg, kom van wandelen terug ging ie zo raar liggen ik kijk is zijn ene achterpoot verlamt leek wel en hij deed raar, ging ie in zijn mandje liggen en inenen rennen door de kamer knalt tegen de deurpost op heel ongecontroleert heel eng, ik gauw Isa verderop bellen die kwam heeft bertje ondertussen toch een hoop overgegeven achter de deur en loopt gewoon weer op 4 poten pppfftt was wel schrikken weet niet om te gaan met zulke situatie`s.
en ook nog fans gemist pppffttt
nee daar let ik wel op, echt schrok me helemaal de kolere heel vreemd en leek wel verlamt aan 1 kant, zijn ene oog was ook iets kleiner en neus was warm, maar hij is weer op straat geweest voor een extra rondje en alles was weer heel normaal, gelukkig dat Isa verderop verstand van zulke dingen heeft en zo lekker nuchter blijft, echt dacht daar gaat ie straks moet ik een paar zijwieltjes aanschaffen voor hem was echt naar om te zien, maar zij zegt ook, is heel klein hondje en hij had goed overgegeven, was best een hoop en moest misschien moeite doen om het eruit te persen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onderweg ergens aan gegeten of zo? Wel vreemd gedrag
slaap lekker meraquote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Truste allemaal![]()
En Caro wat een ontzettend lieve actie van je dochter
Ja ik kijk het later ook nog wel, als ik wil lachenquote:Op maandag 6 september 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
gemist, maar is toch wel terug te zien hoop ik op uitzending gemist
ja gelukkig is Bertje weer oke, en morgen maar ff fans terug zienquote:Op maandag 6 september 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik kijk het later ook nog wel, als ik wil lachen
En gelukkig is Bertje nu ok
Dat is mooi dat ze zoveel overheeft voor een ander en dat op die leeftijd. Daar kan menig volwassene (waaronder ikzelf) nog wat van leren.quote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga even ongegeneerd trots zitten wezen op mijn grote kind![]()
Het 6 jarig buurmeisje van ons kreeg van de winter kanker, en haar hele lange haren vielen uit. Toen kreeg ze een pruikje. Maar die zijn echt schrikbarend duur. Toen riep Kind 1: Ik laat mn haren groeien en als er 25 cm af kan, knip ik het af en stuur ik het op naar Haarwensen.nl
Vanavond was het dus zo ver![]()
Ze was heel zeker van haar zaak, ik vond het echt super jammer, deed me echt een beetje zeer![]()
![]()
Maar niet zeuren, en zo hebben andere kinderen er ook wat aan. Ze heeft ook helemaal gelijk. En gelukkig heb ik nog een zelfde exemplaar over met nog wél lang haar![]()
![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Nu heeft ze een pittig bobje. Zelf vind ze het even wennen maar is ze blij dat er een ander kind mee geholpen is.
/trots
Idemquote:
Knus en gezelligquote:Het weer![]()
Met de auto, 13 km file, wacht dus nog maar evenquote:Met de bus reizen![]()
Werken tot 17:00quote:School tot 21.30
verstandig, ja las het net in de krant, ochtendspits drukker dan ooitquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:25 schreef Laysa het volgende:
Wat een kutweer + file![]()
Heb mn afspraak in Amsterdam maar afgezegd, want een uur file + een uur reizen voor 20 min fysio is net iets te veel van het goede
ja als je nu echt voor je werk moet, maar ik als ''recreatieverkeer'' ga daar liever niet tussen staanquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verstandig, ja las het net in de krant, ochtendspits drukker dan ooit
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Wat onhandig, Fysio in A'dam vanuit Nijmegen. Geen mogelijkheid om deze vast en zeker heel specifieke fysio in de buurt te krijgen?
Ik mag over een uurtje ook weer. Bn benieuwd wat ie van mijn bultjesrug zegt en of hij me schuldbewust zijdetape (toch?) geeft.
Ik vind het gewoon al dagen koud...en ben nu gezwicht voor de verwarmingquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:
echt koud is het ook nog niet laysa, wel herfstweer in Amsterdam, en Cc kan je die bandjes niet vervangen door andere bandjes waar je wel tegen kan
oke, maar pas je goed op jezelf, want het afgelopen weekend en gisteren was toch wel erg lekker weer dat je niet eens aan de cv moest denkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon al dagen koud...en ben nu gezwicht voor de verwarming
Het wordt maar 13 graden vanmiddagquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar pas je goed op jezelf, want het afgelopen weekend en gisteren was toch wel erg lekker weer dat je niet eens aan de cv moest denken
oke, ja je kent me, voel me wel prettig bij dit soort weer, vind het heerlijk erg hequote:
brrrrrquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja je kent me, voel me wel prettig bij dit soort weer, vind het heerlijk erg heverlang ook sterk naar de winter, veel sneeuw enzo
Voor de extra gevoelige huid....en die andere troep dr niet meer op laten plakken hoor...anders krijg je straks allemaal onstekingen onder je huid en geloof me das niet fijnquote:
Hier nog eentjequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja je kent me, voel me wel prettig bij dit soort weer, vind het heerlijk erg heverlang ook sterk naar de winter, veel sneeuw enzo
En misschien een zalfke?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Wat onhandig, Fysio in A'dam vanuit Nijmegen. Geen mogelijkheid om deze vast en zeker heel specifieke fysio in de buurt te krijgen?
Ik mag over een uurtje ook weer. Bn benieuwd wat ie van mijn bultjesrug zegt en of hij me schuldbewust zijdetape (toch?) geeft.
Mijn fysio had die zijdetape volgens mij ook gebruikt. Alleen heb ik zelf zonder erbij na te denken reguliere tape gebruikt. Normaal heb ik ook helemaal niet zo'n gevoelige huid. Een olifantenhuid komt dichter in de buurt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:47 schreef Laysa het volgende:
Voor de extra gevoelige huid....en die andere troep dr niet meer op laten plakken hoor...anders krijg je straks allemaal onstekingen onder je huid en geloof me das niet fijn
Die smeer ik er al een paar dagen op.quote:
oke dan hahah dus ben niet de enigste die ze voor gek verklarenquote:
Ja, maar dan niet die kruidvat-meuk! Dikke steroïdencreme!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die smeer ik er al een paar dagen op.
Even aan hem vragen dan en mocht je het dan niet in de winkel of apotheek krijgen geef maar even een gil....ik krijg die meuk gratisquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn fysio had die zijdetape volgens mij ook gebruikt. Alleen heb ik zelf zonder erbij na te denken reguliere tape gebruikt. Normaal heb ik ook helemaal niet zo'n gevoelige huid. Een olifantenhuid komt dichter in de buurt.
oh ik had begrepen het kwam van je nieuwe bh bandjes af maar was dus verkeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn fysio had die zijdetape volgens mij ook gebruikt. Alleen heb ik zelf zonder erbij na te denken reguliere tape gebruikt. Normaal heb ik ook helemaal niet zo'n gevoelige huid. Een olifantenhuid komt dichter in de buurt.
Ik vind dat ook wel leuk als ik binnen zit, warm met de verwarming aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan hahah dus ben niet de enigste die ze voor gek verklarenja hoor storm onweer hagel en regen, doet me niks loop ook gewoon buiten, en in de winter oh heerlijk hoor als er sneeuw valt en de straten enzo zijn wit, dan voel ik me helemaal in mijn element
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dacht "Ik zal Disana nog eens bellen om te vragen hoe hoe het gaat vandaag". Krijg ik iemand aan de lijn die klinkt alsof ze terminaal is. Ik schrik nogal, zeg wie ik ben, en vraag hoe het gaat. Zegt ze "Teun, die ken ik niet". Er schiet mij door het hoofd dat Disana er dan wel erg slecht aan toe is als ze zelfs niet meer weet wie ik ben.
Blijkt het verdomme een Betsie te zijn en heeft Disana dus weer een ander telefoonnummer![]()
Betsie, mocht je meelezen, sterkte gewenst
Disana ligt op andere afdeling met 3 mannen op zaaql, lees even haar Topic.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dacht "Ik zal Disana nog eens bellen om te vragen hoe hoe het gaat vandaag". Krijg ik iemand aan de lijn die klinkt alsof ze terminaal is. Ik schrik nogal, zeg wie ik ben, en vraag hoe het gaat. Zegt ze "Teun, die ken ik niet". Er schiet mij door het hoofd dat Disana er dan wel erg slecht aan toe is als ze zelfs niet meer weet wie ik ben.
Blijkt het verdomme een Betsie te zijn en heeft Disana dus weer een ander telefoonnummer![]()
Raar, ik lag net in me bedje belde er ineens ene Teun!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
nee hoor, lekker naar buiten stukje wandelen , vraag me alleen af hoe Bertje sneeuw vind, regen vind ie maar niksquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk als ik binnen zit, warm met de verwarming aan
Ik gebruik Bepanthen, dat verzacht wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, maar dan niet die kruidvat-meuk! Dikke steroïdencreme!
De clubsandwiches die wij besteld hadden waren zeker niet matig, maar uitstekend, en de prijs daarvan (¤ 10,50) boeide ons ook niet zo (locatie immers) maar die ¤ 3,50 voor een glas cola of 200 ml flesje Sourcy vonden we wel bespottelijk.... en dan ook nog ¤ 0,50 moeten betalen voor het gebruik van het toiletquote:Op maandag 6 september 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Behalve dan dat ik gisteren, net als Leandra eerder deze week, constateerde dat bij die strandtenten de hoofdprijs wordt gevraagd voor een zeer, zeer matige kwaliteit.
Nou ja, wat verder vragen leerde dat de gemeente Den Haag ongeveer ¤ 200.- euro huur per vierkante meter per maand vraagt aan een snacktent. Dan moet je ook aardig bikkelen om het hoofd boven water te houden.
Ik lees haar topic maar ik zou verwachten dat haar nummer hetzelfde blijft. Zo lastig is dat niet te organiseren. Bij een beetje telefooncentrale maakt het niet uit waar je zit, log je zelf in en blijft alles hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Disana ligt op andere afdeling met 3 mannen op zaaql, lees even haar Topic.
hoop wel dat mijn kaarten aankomen Teun, zonder de postcode en gisteren had ik er weer 1 op de bus geknald maar nu is ze verhuist dus????
Nogal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
oh ik had begrepen het kwam van je nieuwe bh bandjes af maar was dus verkeerd.
Je weet dat die knul van de fietsenstalling op het station ook fietsen verkoopt?quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom bagger? Alsof ik 800 euro neer ga leggen voor "een echte Gazelle". Uiteindelijk komt ie toch ook op 't station te staan.
Waarom gebruik je dan je huidige fiets niet als kroeg- en stationsfiets en koop je gewoon een fatsoenlijke die als serieuze fiets gebruikt wordt? Laat maar, inmiddels gelezen dat je geen ruimte hebt voor 2 fietsen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't hele probleem, het is een bierfiets en serieuze fiets (woon-werk 15km) tegelijk.
Seizoen 2 begint zelfs nog leuker!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:55 schreef Noek het volgende:
Jersey Shore is fantastisch! Net de aflevering gezien dat die fucker zo Snooki in het gezicht ramt.
Snooki!Ik wil een Snooks action poppetje, mijn eigen dwerg met een tan. Waar was ik al die tijd?
Gewoon een dikke kwak bijnierschorshormonen erop! En foetsie!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gebruik Bepanthen, dat verzacht wel.
Iemand bestelde garnalen. Ik ben de prijs vergeten, maar ze waren schreeuwend duur en ze zagen eruit alsof ze zo van het bord weg zouden lopen. Een beetje goor dus en het deed mij besluiten om het bij een drankje te houden. Wat mij het meest verbaasde was dat de saus in een plastic bakje geserveerd werd (zoiets waar de plaatselijke cafetaria ook hun saus in pleurt als je wat ophaalt) . Voor die prijs verwacht je toch op z'n minst een wat betere aankleding!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De clubsandwiches die wij besteld hadden waren zeker niet matig, maar uitstekend, en de prijs daarvan (¤ 10,50) boeide ons ook niet zo (locatie immers) maar die ¤ 3,50 voor een glas cola of 200 ml flesje Sourcy vonden we wel bespottelijk.... en dan ook nog ¤ 0,50 moeten betalen voor het gebruik van het toilet![]()
Oeh... debiteurenbewaking is echtquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:00 schreef Copycat het volgende:
Bozig mailtje gestuurd naar Italiaanse opdrachtgever en prompt krijg ik een mail met excuses én met pdf binnen met de betaling die net is gedaan. En ze hebben direct ook maar een volgende invoice betaald.
Lieve Italiaantjes in Verona!
Zo werkt het in het UMCG niet, zelfs als je op dezelfde kamer blijft maar naar een ander plekje verhuist krijg je een ander telefoonnummer. Reuze handigquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik lees haar topic maar ik zou verwachten dat haar nummer hetzelfde blijft. Zo lastig is dat niet te organiseren. Bij een beetje telefooncentrale maakt het niet uit waar je zit, log je zelf in en blijft alles hetzelfde.
Dat is gebruikelijk in de ziekenhuizen waar ik gelegen heb. Nummer is locatie gebonden. Wel logisch ergens anders blijven ze doorverbinden. En ze verbinden al zoveel in een ziekenhuis!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zo werkt het in het UMCG niet, zelfs als je op dezelfde kamer blijft maar naar een ander plekje verhuist krijg je een ander telefoonnummer. Reuze handig
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hi Laysa
Wat las ik? Ben je stiekem de moeder van HiDiHo??
Dat is helemaal niet logisch, de centrale vangt dat gewoon af en regelt het zelf. Je moet dan alleen zelf met je unieke code in- en uitloggen op een telefoontoestel, da's al.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk in de ziekenhuizen waar ik gelegen heb. Nummer is locatie gebonden. Wel logisch ergens anders blijven ze doorverbinden. En ze verbinden al zoveel in een ziekenhuis!![]()
Vaak dateert de telefooncentrale uit 1963 en is de facturen-afdeling heel modern.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet logisch, de centrale vangt dat gewoon af en regelt het zelf. Je moet dan alleen zelf met je unieke code in- en uitloggen op een telefoontoestel, da's al.
Als je in Scheveningen vis gaat egen dan moet je dat bij Simonis doen.... die zit zowel in de haven (geweldig, en vooral de sfeer), op de boulevard (ter hoogte van de pier) zit een kleine zaak, en aan het strand net links van de pier) zit Simonis aan zee, voor als je wat luxer dan in de haven wilt eten, maar wij hebben een zwak voor de zaak in de haven, vooral op zaterdagmiddag geweldig...quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand bestelde garnalen. Ik ben de prijs vergeten, maar ze waren schreeuwend duur en ze zagen eruit alsof ze zo van het bord weg zouden lopen. Een beetje goor dus en het deed mij besluiten om het bij een drankje te houden. Wat mij het meest verbaasde was dat de saus in een plastic bakje geserveerd werd (zoiets waar de plaatselijke cafetaria ook hun saus in pleurt als je wat ophaalt) . Voor die prijs verwacht je toch op z'n minst een wat betere aankleding!
Dus toen maar een bal gehakt bij die snackwagen besteld. Ging ook weer niet zoals het hoorde, want ik vroeg of z'n ballen een beetje te kanen waren en of hij niet van die sponsige gedrochten had. Intikkertje voor die Hagenees en hij zei "Moet je mijn vrouw bellen, die weet er meer van"![]()
Ik natuurlijk gelijk het telefoonnummer van die Haagse sloerie van 'm vragen, maar dat gaf ie dan weer niet, wel de huurprijs per vierkante meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |