Ja en een moeder die de tofste adidasjasjes koopt zo te zien.quote:
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze gaan haar zo aanspreken en aankijken en dan weet zij van: ja die willen met mij praten
Ha ja, daar wonen ze inmiddels inquote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Het lijkt er niet op dat ze straks een handje krijgen.
[..]
Ja en een moeder die de tofste adidasjasjes koopt zo te zien.
Lieten ze niks van zien!quote:Op maandag 6 september 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een freakshow, tot volgende week.
Thanksquote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
CarO, wat een schat van een dochter heb je
Onderweg ergens aan gegeten of zo? Wel vreemd gedragquote:Op maandag 6 september 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:
dacht dat bertje een beroerte of zoiets kreeg, kom van wandelen terug ging ie zo raar liggen ik kijk is zijn ene achterpoot verlamt leek wel en hij deed raar, ging ie in zijn mandje liggen en inenen rennen door de kamer knalt tegen de deurpost op heel ongecontroleert heel eng, ik gauw Isa verderop bellen die kwam heeft bertje ondertussen toch een hoop overgegeven achter de deur en loopt gewoon weer op 4 poten pppfftt was wel schrikken weet niet om te gaan met zulke situatie`s.
en ook nog fans gemist pppffttt
nee daar let ik wel op, echt schrok me helemaal de kolere heel vreemd en leek wel verlamt aan 1 kant, zijn ene oog was ook iets kleiner en neus was warm, maar hij is weer op straat geweest voor een extra rondje en alles was weer heel normaal, gelukkig dat Isa verderop verstand van zulke dingen heeft en zo lekker nuchter blijft, echt dacht daar gaat ie straks moet ik een paar zijwieltjes aanschaffen voor hem was echt naar om te zien, maar zij zegt ook, is heel klein hondje en hij had goed overgegeven, was best een hoop en moest misschien moeite doen om het eruit te persen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onderweg ergens aan gegeten of zo? Wel vreemd gedrag
slaap lekker meraquote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Truste allemaal![]()
En Caro wat een ontzettend lieve actie van je dochter
Ja ik kijk het later ook nog wel, als ik wil lachenquote:Op maandag 6 september 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
gemist, maar is toch wel terug te zien hoop ik op uitzending gemist
ja gelukkig is Bertje weer oke, en morgen maar ff fans terug zienquote:Op maandag 6 september 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik kijk het later ook nog wel, als ik wil lachen
En gelukkig is Bertje nu ok
Dat is mooi dat ze zoveel overheeft voor een ander en dat op die leeftijd. Daar kan menig volwassene (waaronder ikzelf) nog wat van leren.quote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga even ongegeneerd trots zitten wezen op mijn grote kind![]()
Het 6 jarig buurmeisje van ons kreeg van de winter kanker, en haar hele lange haren vielen uit. Toen kreeg ze een pruikje. Maar die zijn echt schrikbarend duur. Toen riep Kind 1: Ik laat mn haren groeien en als er 25 cm af kan, knip ik het af en stuur ik het op naar Haarwensen.nl
Vanavond was het dus zo ver![]()
Ze was heel zeker van haar zaak, ik vond het echt super jammer, deed me echt een beetje zeer![]()
![]()
Maar niet zeuren, en zo hebben andere kinderen er ook wat aan. Ze heeft ook helemaal gelijk. En gelukkig heb ik nog een zelfde exemplaar over met nog wél lang haar![]()
![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Nu heeft ze een pittig bobje. Zelf vind ze het even wennen maar is ze blij dat er een ander kind mee geholpen is.
/trots
Idemquote:
Knus en gezelligquote:Het weer![]()
Met de auto, 13 km file, wacht dus nog maar evenquote:Met de bus reizen![]()
Werken tot 17:00quote:School tot 21.30
verstandig, ja las het net in de krant, ochtendspits drukker dan ooitquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:25 schreef Laysa het volgende:
Wat een kutweer + file![]()
Heb mn afspraak in Amsterdam maar afgezegd, want een uur file + een uur reizen voor 20 min fysio is net iets te veel van het goede
ja als je nu echt voor je werk moet, maar ik als ''recreatieverkeer'' ga daar liever niet tussen staanquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verstandig, ja las het net in de krant, ochtendspits drukker dan ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |