Ja en een moeder die de tofste adidasjasjes koopt zo te zien.quote:
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze gaan haar zo aanspreken en aankijken en dan weet zij van: ja die willen met mij praten
Ha ja, daar wonen ze inmiddels inquote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Het lijkt er niet op dat ze straks een handje krijgen.
[..]
Ja en een moeder die de tofste adidasjasjes koopt zo te zien.
Lieten ze niks van zien!quote:Op maandag 6 september 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een freakshow, tot volgende week.
Thanksquote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
CarO, wat een schat van een dochter heb je
Onderweg ergens aan gegeten of zo? Wel vreemd gedragquote:Op maandag 6 september 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:
dacht dat bertje een beroerte of zoiets kreeg, kom van wandelen terug ging ie zo raar liggen ik kijk is zijn ene achterpoot verlamt leek wel en hij deed raar, ging ie in zijn mandje liggen en inenen rennen door de kamer knalt tegen de deurpost op heel ongecontroleert heel eng, ik gauw Isa verderop bellen die kwam heeft bertje ondertussen toch een hoop overgegeven achter de deur en loopt gewoon weer op 4 poten pppfftt was wel schrikken weet niet om te gaan met zulke situatie`s.
en ook nog fans gemist pppffttt
nee daar let ik wel op, echt schrok me helemaal de kolere heel vreemd en leek wel verlamt aan 1 kant, zijn ene oog was ook iets kleiner en neus was warm, maar hij is weer op straat geweest voor een extra rondje en alles was weer heel normaal, gelukkig dat Isa verderop verstand van zulke dingen heeft en zo lekker nuchter blijft, echt dacht daar gaat ie straks moet ik een paar zijwieltjes aanschaffen voor hem was echt naar om te zien, maar zij zegt ook, is heel klein hondje en hij had goed overgegeven, was best een hoop en moest misschien moeite doen om het eruit te persen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onderweg ergens aan gegeten of zo? Wel vreemd gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |