quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Wat onhandig, Fysio in A'dam vanuit Nijmegen. Geen mogelijkheid om deze vast en zeker heel specifieke fysio in de buurt te krijgen?
Ik mag over een uurtje ook weer. Bn benieuwd wat ie van mijn bultjesrug zegt en of hij me schuldbewust zijdetape (toch?) geeft.
Ik vind het gewoon al dagen koud...en ben nu gezwicht voor de verwarmingquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:
echt koud is het ook nog niet laysa, wel herfstweer in Amsterdam, en Cc kan je die bandjes niet vervangen door andere bandjes waar je wel tegen kan
oke, maar pas je goed op jezelf, want het afgelopen weekend en gisteren was toch wel erg lekker weer dat je niet eens aan de cv moest denkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon al dagen koud...en ben nu gezwicht voor de verwarming
Het wordt maar 13 graden vanmiddagquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar pas je goed op jezelf, want het afgelopen weekend en gisteren was toch wel erg lekker weer dat je niet eens aan de cv moest denken
oke, ja je kent me, voel me wel prettig bij dit soort weer, vind het heerlijk erg hequote:
brrrrrquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja je kent me, voel me wel prettig bij dit soort weer, vind het heerlijk erg heverlang ook sterk naar de winter, veel sneeuw enzo
Voor de extra gevoelige huid....en die andere troep dr niet meer op laten plakken hoor...anders krijg je straks allemaal onstekingen onder je huid en geloof me das niet fijnquote:
Hier nog eentjequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja je kent me, voel me wel prettig bij dit soort weer, vind het heerlijk erg heverlang ook sterk naar de winter, veel sneeuw enzo
En misschien een zalfke?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Wat onhandig, Fysio in A'dam vanuit Nijmegen. Geen mogelijkheid om deze vast en zeker heel specifieke fysio in de buurt te krijgen?
Ik mag over een uurtje ook weer. Bn benieuwd wat ie van mijn bultjesrug zegt en of hij me schuldbewust zijdetape (toch?) geeft.
Mijn fysio had die zijdetape volgens mij ook gebruikt. Alleen heb ik zelf zonder erbij na te denken reguliere tape gebruikt. Normaal heb ik ook helemaal niet zo'n gevoelige huid. Een olifantenhuid komt dichter in de buurt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:47 schreef Laysa het volgende:
Voor de extra gevoelige huid....en die andere troep dr niet meer op laten plakken hoor...anders krijg je straks allemaal onstekingen onder je huid en geloof me das niet fijn
Die smeer ik er al een paar dagen op.quote:
oke dan hahah dus ben niet de enigste die ze voor gek verklarenquote:
Ja, maar dan niet die kruidvat-meuk! Dikke steroïdencreme!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die smeer ik er al een paar dagen op.
Even aan hem vragen dan en mocht je het dan niet in de winkel of apotheek krijgen geef maar even een gil....ik krijg die meuk gratisquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn fysio had die zijdetape volgens mij ook gebruikt. Alleen heb ik zelf zonder erbij na te denken reguliere tape gebruikt. Normaal heb ik ook helemaal niet zo'n gevoelige huid. Een olifantenhuid komt dichter in de buurt.
oh ik had begrepen het kwam van je nieuwe bh bandjes af maar was dus verkeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn fysio had die zijdetape volgens mij ook gebruikt. Alleen heb ik zelf zonder erbij na te denken reguliere tape gebruikt. Normaal heb ik ook helemaal niet zo'n gevoelige huid. Een olifantenhuid komt dichter in de buurt.
Ik vind dat ook wel leuk als ik binnen zit, warm met de verwarming aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan hahah dus ben niet de enigste die ze voor gek verklarenja hoor storm onweer hagel en regen, doet me niks loop ook gewoon buiten, en in de winter oh heerlijk hoor als er sneeuw valt en de straten enzo zijn wit, dan voel ik me helemaal in mijn element
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dacht "Ik zal Disana nog eens bellen om te vragen hoe hoe het gaat vandaag". Krijg ik iemand aan de lijn die klinkt alsof ze terminaal is. Ik schrik nogal, zeg wie ik ben, en vraag hoe het gaat. Zegt ze "Teun, die ken ik niet". Er schiet mij door het hoofd dat Disana er dan wel erg slecht aan toe is als ze zelfs niet meer weet wie ik ben.
Blijkt het verdomme een Betsie te zijn en heeft Disana dus weer een ander telefoonnummer![]()
Betsie, mocht je meelezen, sterkte gewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |