brrrrrquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja je kent me, voel me wel prettig bij dit soort weer, vind het heerlijk erg heverlang ook sterk naar de winter, veel sneeuw enzo
Voor de extra gevoelige huid....en die andere troep dr niet meer op laten plakken hoor...anders krijg je straks allemaal onstekingen onder je huid en geloof me das niet fijnquote:
Hier nog eentjequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja je kent me, voel me wel prettig bij dit soort weer, vind het heerlijk erg heverlang ook sterk naar de winter, veel sneeuw enzo
En misschien een zalfke?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Wat onhandig, Fysio in A'dam vanuit Nijmegen. Geen mogelijkheid om deze vast en zeker heel specifieke fysio in de buurt te krijgen?
Ik mag over een uurtje ook weer. Bn benieuwd wat ie van mijn bultjesrug zegt en of hij me schuldbewust zijdetape (toch?) geeft.
Mijn fysio had die zijdetape volgens mij ook gebruikt. Alleen heb ik zelf zonder erbij na te denken reguliere tape gebruikt. Normaal heb ik ook helemaal niet zo'n gevoelige huid. Een olifantenhuid komt dichter in de buurt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:47 schreef Laysa het volgende:
Voor de extra gevoelige huid....en die andere troep dr niet meer op laten plakken hoor...anders krijg je straks allemaal onstekingen onder je huid en geloof me das niet fijn
Die smeer ik er al een paar dagen op.quote:
oke dan hahah dus ben niet de enigste die ze voor gek verklarenquote:
Ja, maar dan niet die kruidvat-meuk! Dikke steroïdencreme!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die smeer ik er al een paar dagen op.
Even aan hem vragen dan en mocht je het dan niet in de winkel of apotheek krijgen geef maar even een gil....ik krijg die meuk gratisquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn fysio had die zijdetape volgens mij ook gebruikt. Alleen heb ik zelf zonder erbij na te denken reguliere tape gebruikt. Normaal heb ik ook helemaal niet zo'n gevoelige huid. Een olifantenhuid komt dichter in de buurt.
oh ik had begrepen het kwam van je nieuwe bh bandjes af maar was dus verkeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn fysio had die zijdetape volgens mij ook gebruikt. Alleen heb ik zelf zonder erbij na te denken reguliere tape gebruikt. Normaal heb ik ook helemaal niet zo'n gevoelige huid. Een olifantenhuid komt dichter in de buurt.
Ik vind dat ook wel leuk als ik binnen zit, warm met de verwarming aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan hahah dus ben niet de enigste die ze voor gek verklarenja hoor storm onweer hagel en regen, doet me niks loop ook gewoon buiten, en in de winter oh heerlijk hoor als er sneeuw valt en de straten enzo zijn wit, dan voel ik me helemaal in mijn element
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dacht "Ik zal Disana nog eens bellen om te vragen hoe hoe het gaat vandaag". Krijg ik iemand aan de lijn die klinkt alsof ze terminaal is. Ik schrik nogal, zeg wie ik ben, en vraag hoe het gaat. Zegt ze "Teun, die ken ik niet". Er schiet mij door het hoofd dat Disana er dan wel erg slecht aan toe is als ze zelfs niet meer weet wie ik ben.
Blijkt het verdomme een Betsie te zijn en heeft Disana dus weer een ander telefoonnummer![]()
Betsie, mocht je meelezen, sterkte gewenst
Disana ligt op andere afdeling met 3 mannen op zaaql, lees even haar Topic.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dacht "Ik zal Disana nog eens bellen om te vragen hoe hoe het gaat vandaag". Krijg ik iemand aan de lijn die klinkt alsof ze terminaal is. Ik schrik nogal, zeg wie ik ben, en vraag hoe het gaat. Zegt ze "Teun, die ken ik niet". Er schiet mij door het hoofd dat Disana er dan wel erg slecht aan toe is als ze zelfs niet meer weet wie ik ben.
Blijkt het verdomme een Betsie te zijn en heeft Disana dus weer een ander telefoonnummer![]()
Raar, ik lag net in me bedje belde er ineens ene Teun!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
nee hoor, lekker naar buiten stukje wandelen , vraag me alleen af hoe Bertje sneeuw vind, regen vind ie maar niksquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel leuk als ik binnen zit, warm met de verwarming aan
Ik gebruik Bepanthen, dat verzacht wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, maar dan niet die kruidvat-meuk! Dikke steroïdencreme!
De clubsandwiches die wij besteld hadden waren zeker niet matig, maar uitstekend, en de prijs daarvan (¤ 10,50) boeide ons ook niet zo (locatie immers) maar die ¤ 3,50 voor een glas cola of 200 ml flesje Sourcy vonden we wel bespottelijk.... en dan ook nog ¤ 0,50 moeten betalen voor het gebruik van het toiletquote:Op maandag 6 september 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Behalve dan dat ik gisteren, net als Leandra eerder deze week, constateerde dat bij die strandtenten de hoofdprijs wordt gevraagd voor een zeer, zeer matige kwaliteit.
Nou ja, wat verder vragen leerde dat de gemeente Den Haag ongeveer ¤ 200.- euro huur per vierkante meter per maand vraagt aan een snacktent. Dan moet je ook aardig bikkelen om het hoofd boven water te houden.
Ik lees haar topic maar ik zou verwachten dat haar nummer hetzelfde blijft. Zo lastig is dat niet te organiseren. Bij een beetje telefooncentrale maakt het niet uit waar je zit, log je zelf in en blijft alles hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Disana ligt op andere afdeling met 3 mannen op zaaql, lees even haar Topic.
hoop wel dat mijn kaarten aankomen Teun, zonder de postcode en gisteren had ik er weer 1 op de bus geknald maar nu is ze verhuist dus????
Nogal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
oh ik had begrepen het kwam van je nieuwe bh bandjes af maar was dus verkeerd.
Je weet dat die knul van de fietsenstalling op het station ook fietsen verkoopt?quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom bagger? Alsof ik 800 euro neer ga leggen voor "een echte Gazelle". Uiteindelijk komt ie toch ook op 't station te staan.
Waarom gebruik je dan je huidige fiets niet als kroeg- en stationsfiets en koop je gewoon een fatsoenlijke die als serieuze fiets gebruikt wordt? Laat maar, inmiddels gelezen dat je geen ruimte hebt voor 2 fietsen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't hele probleem, het is een bierfiets en serieuze fiets (woon-werk 15km) tegelijk.
Seizoen 2 begint zelfs nog leuker!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:55 schreef Noek het volgende:
Jersey Shore is fantastisch! Net de aflevering gezien dat die fucker zo Snooki in het gezicht ramt.
Snooki!Ik wil een Snooks action poppetje, mijn eigen dwerg met een tan. Waar was ik al die tijd?
Gewoon een dikke kwak bijnierschorshormonen erop! En foetsie!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gebruik Bepanthen, dat verzacht wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |