wat is daar zoal het praktisch nut van?quote:
Hehe ik wil niet weten wat je voor dit gezegd hebtquote:
Dit is leukquote:Op maandag 6 september 2010 22:51 schreef Id_do_her het volgende:
Jongens.. Ga alsjeblieft door op MSN of hyves of weet ik veel wat. Dit is beschamend.
Dan ben jij de enige met die mening.quote:
Er was een blog over lieve jongens, alexandra zei bel me als je er 1 kent , ik zei, ik hbe je nummer niet, zij zei, vind jij jezelf zon jongen dan en zodoende hadden we een date zaterdagquote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hehe ik wil niet weten wat je voor dit gezegd hebt![]()
zoo, je gaat er wel voor he ^^
ik woon in Maassluis, dus zeg jij maar wanneer.
xx
Muwhaha,
Schattig =Dquote:Op maandag 6 september 2010 22:53 schreef Benjakees het volgende:
[..]
Er was een blog over lieve jongens, alexandra zei bel me als je er 1 kent , ik zei, ik hbe je nummer niet, zij zei, vind jij jezelf zon jongen dan en zodoende hadden we een date zaterdag
date was faile,,quote:Op maandag 6 september 2010 22:55 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Schattig =D
Leuk meisje? ^^
Jemig wel snel date
Zoenen op de eerste date? Afkatten? Beledigen?quote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef Benjakees het volgende:
[..]
date was faile,,
dat noemen we speeddaten
we zijn een ijsje gaan eten,
ik betaalde uiteraard
daarna discotheek
ik betaalde uiteraard
daarna langs een strandje
ik zoende haar uiteraard
Ik sneed mijn lip aan haar beugel
het ging bloeden uiteraard
ik haar naar huis gebracht
liet ze een scheet![]()
ik hbe dr gezegd dat het niks word
uiteraard
i told ya i was a ashole
even voor de duidelijk heid,quote:Op maandag 6 september 2010 23:03 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Zoenen op de eerste date? Afkatten? Beledigen?
Respectloze %^*@&^#&$(*&&$)(&*&(#*&*#@^#&%^&^!
Muwhahaha, Grapje.
Wel romantisch, Behalve dat stuk van de Discotheek en die beugel.
Ohh, en die scheet was ook niet zo Romantisch eerlijk gezegd.
Omgosh, misschien heb je haar ontgroent.quote:Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef Benjakees het volgende:
[..]
even voor de duidelijk heid,
ik was netjes, beleefd, en ik ben eerlijk geweest over dat het niks word, zei kon niet zoenen,
en wie laat er nou als meisje een scheet, TIJDENS het zoenen??
Ze is zestienquote:Op maandag 6 september 2010 23:08 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Omgosh, misschien heb je haar ontgroent.
Omgosh Pizza Broodjes van Bakker Bart zijn lekker.quote:Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef Benjakees het volgende:
[..]
even voor de duidelijk heid,
ik was netjes, beleefd, en ik ben eerlijk geweest over dat het niks word, zei kon niet zoenen,
en wie laat er nou als meisje een scheet, TIJDENS het zoenen??
omg, zomaar mijn best summer ever foto's bekijken :$quote:Op maandag 6 september 2010 23:10 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Omgosh Pizza Broodjes van Bakker Bart zijn lekker.
Ik ken iemand van 15 en die is niet ontgroent, zo sneu, een jongen nog wel, mr morgen gaat een vriendin van mij hem als het goed is ontgroenen, want ze vind het zielig dat ik hem nu wasmachine noemt en tjhaah, ze vind hem leuk ^^.quote:Op maandag 6 september 2010 23:09 schreef Benjakees het volgende:
[..]
Ze is zestien
ik werd ontgroend toen ik 9was:P
Nee ik vind het gewoon een type die slecht zou zoenen, en als je op je 15e nog niet bent ontgroent, moet er wel iets mis zijn....quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Benjakees het volgende:
hoezo noem je hem wasmachine, hij heeft toch nog nooit gezoend, of is ie soms zo slecht dat je het hebt verdrongen en doet alsof hij nooit gezoend heeft
En ik ga nu, moet nog Huiswerk maken (ben al blijven zitten ik probeer nu actief mee te doen ^^) en daarna slapen, 1e uur -.-'quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Benjakees het volgende:
hoezo noem je hem wasmachine, hij heeft toch nog nooit gezoend, of is ie soms zo slecht dat je het hebt verdrongen en doet alsof hij nooit gezoend heeft
Ik ga ook,quote:Op maandag 6 september 2010 23:19 schreef Untiteld het volgende:
[..]
En ik ga nu, moet nog Huiswerk maken (ben al blijven zitten ik probeer nu actief mee te doen ^^) en daarna slapen, 1e uur -.-'
El duderino =)quote:Op maandag 6 september 2010 22:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige met die mening.
Slotje plz.
Tot zo ver onze huis tuin en keuken filosoof.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:46 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Perfectie is een relatief begrip dat niet bestaat. Je kunt er alleen maar naar streven maar het nooit behalen.
ghehe. En school filosoof... Deze week weer ..quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Tot zo ver onze huis tuin en keuken filosoof.
Heet ze Roos, Rosa, Lauren of Floor?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef Golaso het volgende:
In bovenstaande herken ik mijn vriendin
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat alleen homoseksuelen zich hier niet in kunnen vinden (op een paar kleine puntjes na).quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
Deze stuff gaat dus over mijn ideaalbeeld van een meisje:
Leeftijd: even oud of 1 of 2 jaar jonger dan mij
Lichaam
• Gezonde huidskleur, zongebruind alstublieft
• Blond/bruin/zwart haar, rood haar vind ik niet aantrekkelijk
• Grijze/groene ogen zijn extra aantrekkelijk
• Tattoos of piercings vind ik niet tof
• Slank, niet te mager
• Geen manwijf
• Niet langer dan mij, maar ook niet te klein. Kleiner meisje vind ik juist leuk
• Kontje is een must
• Moet ook tieten hebben, maar kan kleinere altijd meer waarderen dan grotere
• Een bepaald soort gezicht (verhoudingen etc) vind ik meteen aantrekkelijk, maar dit kan ik niet echt beschrijven. Ik weet het namelijk zelf niet eens, maar alle meisjes die ik aantrekkelijk vind puur looks here hebben altijd een beetje hetzelfde soort gezicht
Kledingstijl
• Casual/sportief, ik vind meisjes op Converse (All Stars), Vans of witte K-Swiss ofzo altijd mooi om te zien
• Scene, emo's, skaters, breezers of gothics moet ik niet hebben
Persoonlijkheid
• Spontaan, lastig uit te leggen wat dit nu precies is maar je weet vast wel wat ik bedoel
• Zelfverzekerd, sterk, onafhankelijk, trots op zichzelf, weet wat ze waard is, zelfrespect etc etc, geen onzekere huilmeisjes, alvast bedankt
• Luchtig
• Heeft zelf humor
• Goed gevoel voor humor/sarcasme/etc hebben, juist grappen die alleen wij twee snappen vind ik zo tof
• Redelijk intelligent, moet ook wel serieus kunnen zijn op zijn tijd, zodat je er mee kunt praten
• Voor de rest zo speels mogelijk. Je moet er echt lol mee kunnen maken, kunnen plagen etc
• Respectvol tegenover (de meeste) andere mensen, brutale meisjes die nonstop vloeken, kankeren en neerkijken op iedereen moet ik niets, helemaal niets van hebben
• Niet arrogant zijn, bah, je moet mijn reactie op arrogante meisjes (die zichzelf helemaal geweldig vinden) eens zien
Overig
• Roken is een instant turnoff voor mij, dat horen vrouwen niet te doen
• Ze moet kunnen dansen, meisjes die dat goed kunnen zitten vaak 'goed in elkaar'
• Meer-dan-gemiddelde muzieksmaak, meisjes die alleen maar top40 en de autotune crap van tegenwoordig luisteren vind ik vaak niks
• Geen 'blabla i love you' 24/7 of 'blabla 4 ever' crap, we gaan elkaar niet voor de gek houden, meisjes die zo zijn neem ik nooit serieus qua relaties
• Ik vind bloemennamen of Franse namen altijd extra leuk, en het is helemaal mooi als je haar naam kunt 'afkorten', bijv Stephany -> Steph![]()
Zo, dit is zo'n beetje het soort meisje wat ik op elk moment aantrekkelijk zou vinden. Heb het voornamelijk voor mezelf geschreven nu, vandaar dat het zo lang is geworden.
Yup. Het is alleen jammer dat er heel weinig van dit soort meisjes rondlopen. En de meisjes die qua looks het meest aantrekkelijk zijn ('lekker'), zijn vaak qua persoonlijkheid gewoon dom/vervelend/saai.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat alleen homoseksuelen zich hier niet in kunnen vinden (op een paar kleine puntjes na).
Nee, maar ze heeft wel een franse naamquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heet ze Roos, Rosa, Lauren of Floor?
Valerie vind ik ook mooi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Golaso het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft wel een franse naam
Absoluut, toen ik 15 was ofzo ben ik bijna een halfjaar verliefdquote:
Amen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
Uiterlijk
• Slank, niet te mager
• Geen manwijf
• Niet langer dan mij, maar ook niet te klein. Kleiner meisje vind ik juist leuk
• Kontje is een must
• Geen plamuurlaag aan makeup, natuurlijk wel het gebruikelijke maar moet wel naturel blijven
• Een bepaald soort gezicht (verhoudingen etc) vind ik meteen aantrekkelijk, maar dit kan ik niet echt beschrijven. Ik weet het namelijk zelf niet eens, maar alle meisjes die ik aantrekkelijk vind puur looks here hebben altijd een beetje hetzelfde soort gezicht
Kledingstijl
• Casual/sportief, ik vind meisjes op Converse (All Stars), Vans of witte K-Swiss ofzo altijd mooi om te zien
Persoonlijkheid
• Spontaan, lastig uit te leggen wat dit nu precies is maar je weet vast wel wat ik bedoel
• Zelfverzekerd, sterk, onafhankelijk, trots op zichzelf, weet wat ze waard is, zelfrespect etc etc, geen onzekere huilmeisjes, alvast bedankt
• Luchtig
• Heeft zelf humor
• Goed gevoel voor humor/sarcasme/etc hebben, juist grappen die alleen wij twee snappen vind ik zo tof
• Redelijk intelligent, moet ook wel serieus kunnen zijn op zijn tijd, zodat je er mee kunt praten
• Voor de rest zo speels mogelijk. Je moet er echt lol mee kunnen maken, kunnen plagen etc
• Respectvol tegenover (de meeste) andere mensen, brutale meisjes die nonstop vloeken, kankeren en neerkijken op iedereen moet ik niets, helemaal niets van hebben
• Niet arrogant zijn, bah, je moet mijn reactie op arrogante meisjes (die zichzelf helemaal geweldig vinden) eens zien
Overig
• Ze moet kunnen dansen, meisjes die dat goed kunnen zitten vaak 'goed in elkaar'
• Meer-dan-gemiddelde muzieksmaak, meisjes die alleen maar top40 en de autotune crap van tegenwoordig luisteren vind ik vaak niks
• Geen 'blabla i love you' 24/7 of 'blabla 4 ever' crap, we gaan elkaar niet voor de gek houden, meisjes die zo zijn neem ik nooit serieus qua relaties
• Ze moet kunnen zoenen, van die passieve of juist altijd-kankerruige meisjes: nee bedankt![]()
• Ik vind bloemennamen of Franse namen altijd extra leuk, en het is helemaal mooi als je haar naam kunt 'afkorten', bijv Stephany -> Steph![]()
Zo, dit is zo'n beetje het soort meisje wat ik op elk moment aantrekkelijk zou vinden. Heb het voornamelijk voor mezelf geschreven nu, vandaar dat het zo lang is geworden.
Met dank aan Panzermausquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
Leeftijd: even oud of 1 jaar jonger dan mij
Uiterlijk
• groene ogen zijn extra aantrekkelijk
• Slank, niet te mager
• Geen manwijf
• Kontje is een must
• Geen plamuurlaag aan makeup, natuurlijk wel het gebruikelijke maar moet wel naturel blijven
Kledingstijl
• Casual/sportief, ik vind meisjes op Converse (All Stars), Vans of Etnies altijd mooi om te zien
• Scene, emo's, breezers of gothics moet ik niet hebben
Persoonlijkheid
• Luchtig
• Heeft zelf humor
Overig
• Ze moet kunnen zoenen, van die passieve of juist altijd-kankerruige meisjes: nee bedankt![]()
Jij moet de politiek inquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
Wat ik ook altijd leuk vind bij meisjes is van die spontane/random dingen die ze gaan doen, bijvoorbeeld 'koekjes bakken' of 'schaatsen'. Zo schattig.![]()
![]()
Net als wanneer ze boos proberen te zijn of onhandig zijn, ook schattig. En een beetje afhankelijkheid vind ik wel aantrekkelijk in een meisje. Verder moet ze geen vervelend stemgeluid hebben.
Neuh, ik ben gewoon heel kieskeurig wat dit betreft. Natuurlijk heb ik bij het uitgaan genoeg meisjes om mee te ouwehoeren, maar om echt... verliefdquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
Uiterlijk
• Slank, niet te mager
• Geen manwijf
• Kontje is een must
Kledingstijl
Persoonlijkheid
• Luchtig
• Heeft zelf humor
Overig
Dat vind ik toch weer kut he..quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Neuh, ik ben gewoon heel kieskeurig wat dit betreft. Natuurlijk heb ik bij het uitgaan genoeg meisjes om mee te ouwehoeren, maar om echt... verliefdte worden moet ze wel een beetje zoals dat ideaalbeeld zijn.
Nope, maar ik geloof dan ook niet in eeuwige liefde of wat dan ook. Wanneer de lol eraf is moeten we beiden een ander vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:40 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Dat vind ik toch weer kut he..
ik heb serieus het meisje dat aan al die eisen voldoet maar waarschijnlijk gaat het toch uit![]()
Heeft er hier iemand wel eens (getrouwd) koppel gezien die al vanaf hun 15e bij elkaar zijn?
ik niet
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, maar ik geloof dan ook niet in eeuwige liefde of wat dan ook. Wanneer de lol eraf is moeten we beiden een ander vinden.
Ik volg t niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:10 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dit is een inkoppertje als ik zou willen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:10 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dit is een inkoppertje als ik zou willen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef n8n het volgende:
Persoonlijkheid:
Pretoogjes
Ondeugend
Ruimdenkend
Initiatiefrijk
Muzikale overeenkomsten
Uitgesproken kledingstijl(en)
Zelfstandig
Onhandig
Uiterlijk:
Aangenaam gezicht
Brunette
Modelbenen
This text is worthless without a failquote:Op woensdag 8 september 2010 16:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
Dan is ie maar waardeloos, want deze post bevat geen fail.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
This text is worthless without a fail
oké ik wil ook nu picsquote:Op woensdag 8 september 2010 16:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan is ie maar waardeloos, want deze post bevat geen fail.
kies mijn kijk mijn foboquote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Haha! Best wel arrogant eigenlijkMaar je moet me maar op m'n woord geloven.
quote:
Helaasquote:Op woensdag 8 september 2010 16:38 schreef bofkontje_ het volgende:
Perfectie voor mij:
Bruine pretoogjes
Donker haar
Lang
Sterk, maar niet patserig!
Lekker kontje
Lief
Zelfverzekerd
Charmeur
Onvoorspelbaar
Iemand waar ik respect voor heb en uren naar kan luisteren
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:38 schreef bofkontje_ het volgende:
Perfectie voor mij:
Bruine pretoogjes: :![]()
Donker haar:![]()
Lang: 1.85 ?
Sterk, maar niet patserig!:![]()
Lekker kontje:![]()
Lief:![]()
Zelfverzekerd:![]()
Charmeur:![]()
Onvoorspelbaar :![]()
Iemand waar ik respect voor heb en uren naar kan luisteren:![]()
Geniaalquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
Uiterlijk
• Slank, niet te mager
• Geen manwijf
• Kontje is een must
Kledingstijl
Persoonlijkheid
• Luchtig
• Heeft zelf humor
Overig
Prachtig gezegd, Filosoofquote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef BenjaCake het volgende:
Ik heb net ontdekt dat het perfecte meisje je overkomt, en niet perse een bepaalde style, uiterlijk oid moet hebben :$
ik ben 1 level omhoog gegaan in het spel: That's live, so grow up, B*tch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |