Nope, maar ik geloof dan ook niet in eeuwige liefde of wat dan ook. Wanneer de lol eraf is moeten we beiden een ander vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:40 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Dat vind ik toch weer kut he..
ik heb serieus het meisje dat aan al die eisen voldoet maar waarschijnlijk gaat het toch uit![]()
Heeft er hier iemand wel eens (getrouwd) koppel gezien die al vanaf hun 15e bij elkaar zijn?
ik niet
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, maar ik geloof dan ook niet in eeuwige liefde of wat dan ook. Wanneer de lol eraf is moeten we beiden een ander vinden.
Ik volg t niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:10 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dit is een inkoppertje als ik zou willen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:10 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dit is een inkoppertje als ik zou willen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
Deze stuff gaat dus over mijn ideaalbeeld van een meisje:
Leeftijd: even oud of 1 of 2 jaar jonger dan mij
quote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef n8n het volgende:
Persoonlijkheid:
Pretoogjes
Ondeugend
Ruimdenkend
Initiatiefrijk
Muzikale overeenkomsten
Uitgesproken kledingstijl(en)
Zelfstandig
Onhandig
Uiterlijk:
Aangenaam gezicht
Brunette
Modelbenen
This text is worthless without a failquote:Op woensdag 8 september 2010 16:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
Dan is ie maar waardeloos, want deze post bevat geen fail.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
This text is worthless without a fail
oké ik wil ook nu picsquote:Op woensdag 8 september 2010 16:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan is ie maar waardeloos, want deze post bevat geen fail.
kies mijn kijk mijn foboquote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Haha! Best wel arrogant eigenlijkMaar je moet me maar op m'n woord geloven.
quote:
Helaasquote:Op woensdag 8 september 2010 16:38 schreef bofkontje_ het volgende:
Perfectie voor mij:
Bruine pretoogjes
Donker haar
Lang
Sterk, maar niet patserig!
Lekker kontje
Lief
Zelfverzekerd
Charmeur
Onvoorspelbaar
Iemand waar ik respect voor heb en uren naar kan luisteren
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:38 schreef bofkontje_ het volgende:
Perfectie voor mij:
Bruine pretoogjes: :![]()
Donker haar:![]()
Lang: 1.85 ?
Sterk, maar niet patserig!:![]()
Lekker kontje:![]()
Lief:![]()
Zelfverzekerd:![]()
Charmeur:![]()
Onvoorspelbaar :![]()
Iemand waar ik respect voor heb en uren naar kan luisteren:![]()
Geniaalquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
Deze stuff gaat dus over mijn ideaalbeeld van een meisje:
Leeftijd: even oud of 1 of 2 jaar jonger dan mij
Uiterlijk
• Gezonde huidskleur, zongebruind alstublieft
• Blond/bruin/zwart haar, rood haar vind ik niet aantrekkelijk
• Grijze/groene ogen zijn extra aantrekkelijk
• Tattoos of piercings vind ik niet tof
• Slank, niet te mager
• Geen manwijf
• Niet langer dan mij, maar ook niet te klein. Kleiner meisje vind ik juist leuk
• Kontje is een must
• Moet ook tieten hebben, maar kan kleinere altijd meer waarderen dan grotere
• Geen plamuurlaag aan makeup, natuurlijk wel het gebruikelijke maar moet wel naturel blijven
• Een bepaald soort gezicht (verhoudingen etc) vind ik meteen aantrekkelijk, maar dit kan ik niet echt beschrijven. Ik weet het namelijk zelf niet eens, maar alle meisjes die ik aantrekkelijk vind puur looks here hebben altijd een beetje hetzelfde soort gezicht
Kledingstijl
• Casual/sportief, ik vind meisjes op Converse (All Stars), Vans of witte K-Swiss ofzo altijd mooi om te zien
• Scene, emo's, skaters, breezers of gothics moet ik niet hebben
Persoonlijkheid
• Spontaan, lastig uit te leggen wat dit nu precies is maar je weet vast wel wat ik bedoel
• Zelfverzekerd, sterk, onafhankelijk, trots op zichzelf, weet wat ze waard is, zelfrespect etc etc, geen onzekere huilmeisjes, alvast bedankt
• Luchtig
• Heeft zelf humor
• Goed gevoel voor humor/sarcasme/etc hebben, juist grappen die alleen wij twee snappen vind ik zo tof
• Redelijk intelligent, moet ook wel serieus kunnen zijn op zijn tijd, zodat je er mee kunt praten
• Voor de rest zo speels mogelijk. Je moet er echt lol mee kunnen maken, kunnen plagen etc
• Respectvol tegenover (de meeste) andere mensen, brutale meisjes die nonstop vloeken, kankeren en neerkijken op iedereen moet ik niets, helemaal niets van hebben
• Niet arrogant zijn, bah, je moet mijn reactie op arrogante meisjes (die zichzelf helemaal geweldig vinden) eens zien
Overig
• Roken is een instant turnoff voor mij, dat horen vrouwen niet te doen
• Ze moet kunnen dansen, meisjes die dat goed kunnen zitten vaak 'goed in elkaar'
• Meer-dan-gemiddelde muzieksmaak, meisjes die alleen maar top40 en de autotune crap van tegenwoordig luisteren vind ik vaak niks
• Geen 'blabla i love you' 24/7 of 'blabla 4 ever' crap, we gaan elkaar niet voor de gek houden, meisjes die zo zijn neem ik nooit serieus qua relaties
• Ze moet kunnen zoenen, van die passieve of juist altijd-kankerruige meisjes: nee bedankt![]()
• Ik vind bloemennamen of Franse namen altijd extra leuk, en het is helemaal mooi als je haar naam kunt 'afkorten', bijv Stephany -> Steph![]()
Zo, dit is zo'n beetje het soort meisje wat ik op elk moment aantrekkelijk zou vinden. Heb het voornamelijk voor mezelf geschreven nu, vandaar dat het zo lang is geworden.
Prachtig gezegd, Filosoofquote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef BenjaCake het volgende:
Ik heb net ontdekt dat het perfecte meisje je overkomt, en niet perse een bepaalde style, uiterlijk oid moet hebben :$
ik ben 1 level omhoog gegaan in het spel: That's live, so grow up, B*tch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |