Dat is dan weer een heel ander verhaal. Een lelijke chick kan niet mooi zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kijk mij eens diepzinnig zijn....
De lelijkste chick in de zaal is de mooiste chick in de zaal..
Barbie bedoel ikniet te leterlijk,quote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Barbie? BARBIE?![]()
Naja, het is maar wat je aantrekkelijk vind he?
Lelijk van binnen mooi van buitenquote:Op maandag 6 september 2010 22:00 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dat is dan weer een heel ander verhaal. Een lelijke chick kan niet mooi zijn.
Twee concurrenten gespotquote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef Lokow het volgende:
[..]
LOL !!!!
bij mij precies het zelfde xD
Iemand die lelijk is van binnen, kan onmogelijk mooi zijn van buiten en vice versa.quote:Op maandag 6 september 2010 22:02 schreef Benjakees het volgende:
[..]
Lelijk van binnen mooi van buiten
Mooi van buiten lelijk van binnen
Hoeft niet altijd te zijnquote:Op maandag 6 september 2010 22:02 schreef Benjakees het volgende:
[..]
Lelijk van binnen mooi van buiten
Mooi van buiten lelijk van binnen
Hee dat ben ikquote:
Kan wel, kijk mij maar,quote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Iemand die lelijk is van binnen, kan onmogelijk mooi zijn van buiten en vice versa.
Ben heel redelijk, Chloe O'Brianquote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Jaah en dat gaat te ver x3
Het moet wel een beetje redelijk blijven.
En beugelbekkie episode 15? Je bedoelt dus gewoon iemand die iets aan zijn uiterlijk doet? =Dquote:
ja maar beugelbekkie noemt dat meisje meisjequote:Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef Untiteld het volgende:
[..]
En beugelbekkie episode 15? Je bedoelt dus gewoon iemand die iets aan zijn uiterlijk doet? =D
Beetje makeup (Geen geplamuurde..), Vrouwelijke kleding, enz.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef Untiteld het volgende:
[..]
En beugelbekkie episode 15? Je bedoelt dus gewoon iemand die iets aan haar uiterlijk doet? =D
Beetje makeup (Geen geplamuurde..), Vrouwelijke kleding, enz.
Ben je echt zo'n klootzak dan? Muwhaha, ik klikte op jouw en toen zag ik alle forums waar je had gereageerd, het Schaamhaar forum? x3 Sorry, ik heb Lol. Nee echt, muwhaha.quote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Benjakees het volgende:
[..]
Kan wel, kijk mij maar,
ik ben een ongeloofelijke klootzakmaar ben toch wel lekker
Een 'klootzak' zijn, maakt je nog niet lelijk van binnen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Benjakees het volgende:
[..]
Kan wel, kijk mij maar,
ik ben een ongeloofelijke klootzakmaar ben toch wel lekker
cool hea?quote:Op maandag 6 september 2010 22:15 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n klootzak dan? Muwhaha, ik klikte op jouw en toen zag ik alle forums waar je had gereageerd, het Schaamhaar forum? x3 Sorry, ik heb Lol. Nee echt, muwhaha.
Maarjha, wel zonde van oversekste klootzak gedrag
dat compenseert hetquote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Een 'klootzak' zijn, maakt je nog niet lelijk van binnen.
Eigendunk maakt je overigens ook niet lekker.
Nou geweldigquote:Op maandag 6 september 2010 22:20 schreef Benjakees het volgende:
[..]
cool hea?![]()
ik d8 madshit ik drop het gewoon xD
komt door de jeugd van tegen woordig![]()
ik ben eigenlijk heel lief![]()
ask my mummy
Ieh Bah, ik ben te jong om te trouwen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:22 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Nou geweldig![]()
Ik zou bijna met je trouwen
ben je soms uitgehuwd, want ik wist van niksquote:Op maandag 6 september 2010 22:23 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ieh Bah, ik ben te jong om te trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |