Snooky uit Jersey Shorequote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef Benjakees het volgende:
Wat is jullie perfecte match?
Mijne is:
version 2.0
Zwart, haar
Bruine ogen
rond de 1,65
italiaans
lief
klef
dat was het wel zo'n beetje
Hehe, onder andere ja..quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan ontbreekt
'sletterig'
sowieso.
isie al begonnen?quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, onder andere ja..
Seizoen 2 is wel grappig overigens.
waar gedownload?quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op de NLse tv denk ik niet, maarja, downloaden die hap. Heb de 1e 6 afleveringen al gezien
LOL !!!!quote:Op maandag 6 september 2010 21:31 schreef Shispeed het volgende:
ideaal:
• sportief
• lief
• beetje kleiner als ik
• intelligent
• haarkleur of oogkleur maakt mij niet echt uit, het moet me gewoon aanspreken
• sociaal
• avontuurlijk
• niet bang of vies van allerlei dingen
• geen kort kapsel![]()
• niet om de haveklap ziek, zwak en misselijk
In uiterlijk neem ik aan?quote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef Jessrabbit het volgende:
- Intelligent
- Eigen mening
- Normaal eruit zien
Ookal vervallen al deze eisen als je de echte perfecte tegen komt ;')
"Niet dom maar slim."quote:Op maandag 6 september 2010 21:53 schreef Untiteld het volgende:
Gevonden, het heette; Waar val jij op?
Nou die oude vind ik te onduidelijk, want ik heb inmiddels een ander lijstje(Hehehe);
Uiterlijk (Very Important);
- Beetje gespierd, niet te (In ieder geval geen vetkwab of kriel garnaaltje) (Sixpack zou mooi zijn).
- Langer dan mij (Boven de 1.70 dus).
- Aziatisch of (licht) Getint (Sorry Brad Pitt(Mischien dat ik voor hem een uitzondering maak als hij jonger was geweest)).
- NIET BLOND.
- Opzich gewoon knap dus.
- Lieve lach.
Innerlijk (Ook belangerijk jaaah);
- Lief.
- Behulpzaam.
- Niet dom (Maar slim =D), iemand die gewoon Abn kan (met een beetje moeite?) en gewoon veel begrijpt.
(Jaah je hebt van die gasten die telkens zeggen van; Huh? Wat? Nee Joh?, en dat irriteert me eigenlijk best wel een beetje.)
- Hij MOET humor hebben, ik moet er gewoon mee kunnen lachen.
- Iemand die ook wat voor anderen over heeft, en niet alleen aan zichzelf denkt.
Barbie? BARBIE?quote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef Benjakees het volgende:
Wat is jullie perfecte match?
Mijne is:
version 2.0
Zwart, bruin, blond haar
Bruine, blauwe ogen
rond de 1,65
barbie type
italiaans
grappig
lief
klef
dat was het wel zo'n beetje
Snooki is 1.46mquote:
Kijk mij eens diepzinnig zijn....quote:
Jaah en dat gaat te ver x3quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kijk mij eens diepzinnig zijn....
De lelijkste chick in de zaal is de mooiste chick in de zaal..
Aldus Jokertje.quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kijk mij eens diepzinnig zijn....
De lelijkste chick in de zaal is de mooiste chick in de zaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |