wat is daar zoal het praktisch nut van?quote:
Hehe ik wil niet weten wat je voor dit gezegd hebtquote:
Dit is leukquote:Op maandag 6 september 2010 22:51 schreef Id_do_her het volgende:
Jongens.. Ga alsjeblieft door op MSN of hyves of weet ik veel wat. Dit is beschamend.
Dan ben jij de enige met die mening.quote:
Er was een blog over lieve jongens, alexandra zei bel me als je er 1 kent , ik zei, ik hbe je nummer niet, zij zei, vind jij jezelf zon jongen dan en zodoende hadden we een date zaterdagquote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hehe ik wil niet weten wat je voor dit gezegd hebt![]()
zoo, je gaat er wel voor he ^^
ik woon in Maassluis, dus zeg jij maar wanneer.
xx
Muwhaha,
Schattig =Dquote:Op maandag 6 september 2010 22:53 schreef Benjakees het volgende:
[..]
Er was een blog over lieve jongens, alexandra zei bel me als je er 1 kent , ik zei, ik hbe je nummer niet, zij zei, vind jij jezelf zon jongen dan en zodoende hadden we een date zaterdag
date was faile,,quote:Op maandag 6 september 2010 22:55 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Schattig =D
Leuk meisje? ^^
Jemig wel snel date
Zoenen op de eerste date? Afkatten? Beledigen?quote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef Benjakees het volgende:
[..]
date was faile,,
dat noemen we speeddaten
we zijn een ijsje gaan eten,
ik betaalde uiteraard
daarna discotheek
ik betaalde uiteraard
daarna langs een strandje
ik zoende haar uiteraard
Ik sneed mijn lip aan haar beugel
het ging bloeden uiteraard
ik haar naar huis gebracht
liet ze een scheet![]()
ik hbe dr gezegd dat het niks word
uiteraard
i told ya i was a ashole
even voor de duidelijk heid,quote:Op maandag 6 september 2010 23:03 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Zoenen op de eerste date? Afkatten? Beledigen?
Respectloze %^*@&^#&$(*&&$)(&*&(#*&*#@^#&%^&^!
Muwhahaha, Grapje.
Wel romantisch, Behalve dat stuk van de Discotheek en die beugel.
Ohh, en die scheet was ook niet zo Romantisch eerlijk gezegd.
Omgosh, misschien heb je haar ontgroent.quote:Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef Benjakees het volgende:
[..]
even voor de duidelijk heid,
ik was netjes, beleefd, en ik ben eerlijk geweest over dat het niks word, zei kon niet zoenen,
en wie laat er nou als meisje een scheet, TIJDENS het zoenen??
Ze is zestienquote:Op maandag 6 september 2010 23:08 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Omgosh, misschien heb je haar ontgroent.
Omgosh Pizza Broodjes van Bakker Bart zijn lekker.quote:Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef Benjakees het volgende:
[..]
even voor de duidelijk heid,
ik was netjes, beleefd, en ik ben eerlijk geweest over dat het niks word, zei kon niet zoenen,
en wie laat er nou als meisje een scheet, TIJDENS het zoenen??
omg, zomaar mijn best summer ever foto's bekijken :$quote:Op maandag 6 september 2010 23:10 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Omgosh Pizza Broodjes van Bakker Bart zijn lekker.
Ik ken iemand van 15 en die is niet ontgroent, zo sneu, een jongen nog wel, mr morgen gaat een vriendin van mij hem als het goed is ontgroenen, want ze vind het zielig dat ik hem nu wasmachine noemt en tjhaah, ze vind hem leuk ^^.quote:Op maandag 6 september 2010 23:09 schreef Benjakees het volgende:
[..]
Ze is zestien
ik werd ontgroend toen ik 9was:P
Nee ik vind het gewoon een type die slecht zou zoenen, en als je op je 15e nog niet bent ontgroent, moet er wel iets mis zijn....quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Benjakees het volgende:
hoezo noem je hem wasmachine, hij heeft toch nog nooit gezoend, of is ie soms zo slecht dat je het hebt verdrongen en doet alsof hij nooit gezoend heeft
En ik ga nu, moet nog Huiswerk maken (ben al blijven zitten ik probeer nu actief mee te doen ^^) en daarna slapen, 1e uur -.-'quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Benjakees het volgende:
hoezo noem je hem wasmachine, hij heeft toch nog nooit gezoend, of is ie soms zo slecht dat je het hebt verdrongen en doet alsof hij nooit gezoend heeft
Ik ga ook,quote:Op maandag 6 september 2010 23:19 schreef Untiteld het volgende:
[..]
En ik ga nu, moet nog Huiswerk maken (ben al blijven zitten ik probeer nu actief mee te doen ^^) en daarna slapen, 1e uur -.-'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |