Gatver, met zo'n bejaarde zeker.quote:Op maandag 6 september 2010 22:24 schreef Benjakees het volgende:
[..]
ben je soms uitgehuwd, want ik wist van niks
90% van de indo's zijn moslimquote:Op maandag 6 september 2010 22:27 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Gatver, met zo'n bejaarde zeker.
Gosh ben ik blij dat ik niet bij zo'n cultuur hoor.
Of nog erger als je pa je gaat verkopen, Jaah het bestaat, sneu he?
Mee to, mijn Pa is wel Rooms Katholiek, maar we doen er hier niks mee.quote:Op maandag 6 september 2010 22:28 schreef Benjakees het volgende:
[..]
90% van de indo's zijn moslim![]()
ik hoor bij de 10% die het niet is
ik ben ongelovig, en dara hbe ik m'n redene voorquote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Mee to, mijn Pa is wel Rooms Katholiek, maar we doen er hier niks mee.
Nou zeg het eens...quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Benjakees het volgende:
[..]
ik ben ongelovig, en dara hbe ik m'n redene voor
Haha ja ik herlaad hem, ik kan je beter op msn toevoegen, maar in mijn huidige msn staat mijn achternaam en ik vertrouw geen gemeene oversekste jongetjes ^^.quote:Op maandag 6 september 2010 22:32 schreef Benjakees het volgende:
herlaad jij nou ook om de halve minuut de pagina, of ben ik zo vriendloos
ben2311951195@live.nlquote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Haha ja ik herlaad hem, ik kan je beter op msn toevoegen, maar in mijn huidige msn staat mijn achternaam en ik vertrouw geen gemeene oversekste jongetjes ^^.
te veel mensen hebben mijn vertrouwen beschaamd, daarom ga ik mijn leven/ regels niet wijden aan een "god"quote:
Ik voeg je ff toe op hyves, Oef, Adidas vestje, lees dat topic x3quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Benjakees het volgende:
[..]
ben2311951195@live.nl
www.benjafuckyou.hyves.nl
astublieft
Al gedaan:Pquote:Op maandag 6 september 2010 22:37 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ik voeg je ff toe op hyves, Oef, Adidas vestje, lees dat topic x3
Je hebt ene uitnodiging van Chloé K.quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Benjakees het volgende:
[..]
ben2311951195@live.nl
www.benjafuckyou.hyves.nl
astublieft
ik lach me de tering om dat ownende voetjequote:Op maandag 6 september 2010 22:39 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Je hebt ene uitnodiging van Chloé K.
Gehehe, ik had Lol.quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef Benjakees het volgende:
[..]
ik lach me de tering om dat ownende voetje
Dit topic gaat opeens over een fucking voet op marktplaatsquote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef Benjakees het volgende:
[..]
ik lach me de tering om dat ownende voetje
ik heb een reactie gezet :$quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Dit topic gaat opeens over een fucking voet op marktplaats![]()
Danke, het werkt in mijn voordeel dat mijn haar daar goed zit. ='Dquote:
bij rotterdamquote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Danke, het werkt in mijn voordeel dat mijn haar daar goed zit. ='D
Waar ergens woon jij eigenlijk? x3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |