quote:Op woensdag 8 september 2010 03:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Dat kan gekkerWeet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoe heb je die dan opgeduikeld ??
Hoe hou je het vol
Haar tegen gekomen op concerten en festivals waar mijn favo band optrad, is ze ook fan van. Vervolgens via facebook waar we een gezamenlijke vriendin hadden contact gekregen

Maar dan mag je wel de foto's op FOK plaatsen ?? da's dan wel weer apart
 Maar dan mag je wel de foto's op FOK plaatsen ?? da's dan wel weer apart   

en zoals eerder gezegd: ik zet nooit fotos van vrouwen op fok, soms zetten vrouwen fotos die ik van/voor hen heb gemaakt op fok... maar de meeste houden ze voor zichzelf (en/of hun vriend)
 en zoals eerder gezegd: ik zet nooit fotos van vrouwen op fok, soms zetten vrouwen fotos die ik van/voor hen heb gemaakt op fok... maar de meeste houden ze voor zichzelf (en/of hun vriend)

Yeah.. ik heb echt ook totaal geen slaapquote:Op woensdag 8 september 2010 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
om half acht gaat har wekker weer trouwensArme vrouw...
ook weer aan de insomnia, SD?

herkenbaarquote:Op woensdag 8 september 2010 03:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah.. ik heb echt ook totaal geen slaap
 wel honger, maar om nu de frituurpan aan te slingeren.. en chocokoekjes, heb ik meteen een pak op als ik die open trek
 wel honger, maar om nu de frituurpan aan te slingeren.. en chocokoekjes, heb ik meteen een pak op als ik die open trek  hmmm
 hmmm  
  HEB ik eens zin om te stofzuigen, kan het niet
 HEB ik eens zin om te stofzuigen, kan het niet  

Whehe, ik wel, maar dat komt niet in mijn lijstje voorquote:Op woensdag 8 september 2010 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herkenbaarwel honger, maar om nu de frituurpan aan te slingeren.. en chocokoekjes, heb ik meteen een pak op als ik die open trek
hmmm

het ergst is nog als ik s nachts een opruimkick krijgHEB ik eens zin om te stofzuigen, kan het niet

Ik wil wel wat onzin verzinnen hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is het rustig hier de laatste paar dagen
Niemand wat te jokken of wat spannends meegemaakt ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |