je lekt, ban + never nooi meer crewquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen positieve. Wel eentje van jou.
wat eb je gedaan dan?quote:
heb je haar een note gegeven?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag was het me bijna gelukt terwijl ik van rechts kwam aangereden te worden![]()
De tering wat een kutwijf
Ja geen idee, jij hebt die note geplaatstquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je lekt, ban + never nooi meer crew
[..]
wat eb je gedaan dan?
ikheb zoveel notes gezet, kan ze niet meer zien he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja geen idee, jij hebt die note geplaatst
Wat is de deadline ? donderdag ofzo ??quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
goede onderdelen voor de Niva nog steeds niet binnen, terwijl ik die auto dit weekend per se nodig heb
afgelopen vrijdag, had m dit weekend ook al nodigquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is de deadline ? donderdag ofzo ??
duss, donderdag moet het spul binnen zijn wil je vrijdag kunnen rijden, of redden ze dat niet in een dag ??quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag, had m dit weekend ook al nodig
maar vrijdag MOET ik haar echt weer hebben, ook nog ff de achterbank er uit halen, moet nogal wat spul mee dit weekend...
redden ze welquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
duss, donderdag moet het spul binnen zijn wil je vrijdag kunnen rijden, of redden ze dat niet in een dag ??
En die 6 weken is wel lang, maar da's niet de schuld van garage he
6 weken jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef densmee het volgende:
voor een paar steek asjes was het toch.
koop dan onderhand eens auto waar wel onderdelen voor zijn.
vorig jaar heeft die 111 ook een half jaar stil gestaan voor een paar klepveren ofzo iets
Dat ze hem dus niet heeft geraakt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag was het me bijna gelukt terwijl ik van rechts kwam aangereden te worden![]()
De tering wat een kutwijf
'Very deep fried duck'quote:
zit er dik inquote:Op woensdag 8 september 2010 00:33 schreef Paladijn het volgende:
En Lexxx gaat in een oude civic rijden
zit er dik inquote:
hij was al 2 weken kapot toen jij naar La France gingquote:Op woensdag 8 september 2010 03:03 schreef 2cv het volgende:
Een BX is nog beter dan de gemiddelde Lada als ik het zo lees.
Jammer dat dat ding niet kapot ging voor ik naar Frankrijk ging: in het zuiden rijden best veel van die Niva's rond. Misschien had ik daar wel wat onderdelen kunnen scoren.
je bedoelt een lijkwagen waar die BX achterin kan?quote:Op woensdag 8 september 2010 03:07 schreef Sounddragon het volgende:
Je had gewoon zoals een goed PTA'er betaamt af en toe even bij moeten lezen natuurlijk, wij hadden daarentegen wel 24/7 een autoambulance met vervangende BX klaarstaan om je te redden igv pech.
Beetje jammer dit
quote:Op woensdag 8 september 2010 03:07 schreef Sounddragon het volgende:
Je had gewoon zoals een goed PTA'er betaamt af en toe even bij moeten lezen natuurlijk, wij hadden daarentegen wel 24/7 een autoambulance met vervangende BX klaarstaan om je te redden igv pech.
Beetje jammer dit
Eh ... Ohja ?quote:Op woensdag 8 september 2010 03:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij was al 2 weken kapot toen jij naar La France ging
Heb ikquote:Op woensdag 8 september 2010 03:26 schreef Alexxxxx het volgende:
je bedoelt een lijkwagen waar die BX achterin kan?
Dat kan gekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 03:27 schreef Alexxxxx het volgende:
zojuist langste telefoongesprek ooit gehadnet gen 3,5 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heb je die dan opgeduikeld ??quote:
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |