En toch heb ik er in augustus meer bij gekregen dan jijquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, ik krijg juist in vliegende vaart notes de laatste tijd
je heb weer lollernotes van jolige collegas gekregen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
En toch heb ik er in augustus meer bij gekregen dan jij.
Wel allebei een mooi rond getal btw.
en dan posten in KPD zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet ik m voor je op de foto zetten?
Niet eens. Nouja, 2 misschien wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je heb weer lollernotes van jolige collegas gekregen?![]()
En in het verleden heb jij ook je vervelende periodes gehad![]()
heb er 30 nu dus nog steeds?
Daar moet ik een duurder abo voor nemen, nou nee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens. Nouja, 2 misschien wel.
En de hoeveelheid notes kun je zelf zien: http://www.fok.nl/shop/notes.php
De hoeveelheid notes kun je daar gewoon gratis zien?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar moet ik een duurder abo voor nemen, nou nee.
Oh ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
De hoeveelheid notes kun je daar gewoon gratis zien?
Maar bij het afsluiten van je abo heb je ze toch gezienquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Ik heb er maar vier, de inhoud boeit me niet genoeg om voor te betalen.
Nee, ik heb een te laagwaardig abo om notes te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar bij het afsluiten van je abo heb je ze toch gezien?
Ow, ik zie het. Ik dacht dat het bij elk abo mocht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een te laagwaardig abo om notes te kunnen lezen.
nee, dat mag je note zelf doenquote:
schobbejak!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens. Nouja, 2 misschien wel.
En de hoeveelheid notes kun je zelf zien: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Geen positieve. Wel eentje van jou.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vast positieve van Anne. of van mij
Zo, alsjeblieft, en nou niet meer zeiken hequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het kijken wat je allemaal moet doen voor een note in PTA, maar je kunt best ver gaanEen ban zit ik niet op te wachten
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen positieve. Wel eentje van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |