quote:Op woensdag 8 september 2010 03:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Dat kan gekkerWeet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoe heb je die dan opgeduikeld ??
Hoe hou je het vol
Haar tegen gekomen op concerten en festivals waar mijn favo band optrad, is ze ook fan van. Vervolgens via facebook waar we een gezamenlijke vriendin hadden contact gekregen![]()
Yeah.. ik heb echt ook totaal geen slaapquote:Op woensdag 8 september 2010 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
om half acht gaat har wekker weer trouwensArme vrouw...
ook weer aan de insomnia, SD?
herkenbaarquote:Op woensdag 8 september 2010 03:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah.. ik heb echt ook totaal geen slaap
Whehe, ik wel, maar dat komt niet in mijn lijstje voorquote:Op woensdag 8 september 2010 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herkenbaarwel honger, maar om nu de frituurpan aan te slingeren.. en chocokoekjes, heb ik meteen een pak op als ik die open trek
hmmm
![]()
het ergst is nog als ik s nachts een opruimkick krijgHEB ik eens zin om te stofzuigen, kan het niet
Ik wil wel wat onzin verzinnen hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is het rustig hier de laatste paar dagen![]()
Niemand wat te jokken of wat spannends meegemaakt ?
Beter zoquote:Op woensdag 8 september 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben overigens de laatste om te beweren dat ik ook maar één mooie werkende auto heb
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 september 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben overigens de laatste om te beweren dat ik ook maar één mooie auto heb
Genoeg, fok-meet, drukte, ziekenhuisbezoeken, the lot.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
Vertel? (mag ook via PB ofso).quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Genoeg, fok-meet, drukte, ziekenhuisbezoeken, the lot.
Jawel, elke dag spannende dingen. Dat gaat zo;quote:Op woensdag 8 september 2010 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is het rustig hier de laatste paar dagen![]()
Was jij ook niet naar de FOK! meet geweest, en had je daar niet een half/half afspraakje met een FOKster waar je wat mee van plan was ?quote:
Ik zeg: doen !quote:Op woensdag 8 september 2010 16:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik wil wel wat onzin verzinnen hoor.
Heb jij Peu niet FF in de gaten gehouden op de meet en wat aktiefoto's gemaakt ??quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Genoeg, fok-meet, drukte, ziekenhuisbezoeken, the lot.
Je mist wat stukjes denk ikquote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, elke dag spannende dingen. Dat gaat zo;
Om 6 uur sta ik op.
Om kwart voor 7 rij ik aan.
Rond 8 uur ben ik op mijn werk.
Om half 2 neem ik een half uur pauze.
Rond half 5 stap ik weer in de auto.
Rond kwart voor 6 ben ik thuis.
Dan doe ik een huishoudelijke klusje of meer.
Dan hang ik op FOK!
Dan kook ik wanneer ik zin heb.
Dan hang ik op FOK!
En dan ga ik naar bed.
Maar gisteren!![]()
Heb ik Iron Man 2 proberen te kijken. Ik heb de eerste 10 minuten gezien en de laatste 5. Dat is het spannendste wat deze week is gebeurd!
Wat dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mist wat stukjes denk ik
Hij heeft zich keurig gedragen zo lang ik er was... En ik had geen fototoestel mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij Peu niet FF in de gaten gehouden op de meet en wat aktiefoto's gemaakt ??
Slipcursus ??quote:Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb de Ibood vandaag, samen met ouders + broers (deze keer geen aanhang(sels)), besteld. Ben benieuwd!
Staat ook al elders op FOK!: XM had een doof gevoel in haar gezicht, vervolgens CT-scan, echo-onderzoek van de vaten en een MRI gehad. Uitslag: MRI en CT ok, maar wel een vernauwing in een halsslagader. Dat moet nu weer verder onderzocht worden. Vrij vervelend allemaal.quote:
Naar een meet zonder camquote:Op woensdag 8 september 2010 18:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij heeft zich keurig gedragen zo lang ik er was... En ik had geen fototoestel mee.
Loop ik de hele tijd met dat pokkeding te slepen, ik praat liever gewoon met wat mensen. En anderen maken altijd al foto's, dus komt helemaal goed.quote:
Joa, da's ook wel de mening hier in huis.quote:
Ik héb niet eens een camera; ik maak meestal pic's met mijn telefoon, die heb ik altijd bij me, en maakt redelijke foto'squote:Op woensdag 8 september 2010 18:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Loop ik de hele tijd met dat pokkeding te slepen, ik praat liever gewoon met wat mensen. En anderen maken altijd al foto's, dus komt helemaal goed.
Oh ja, die had ik wel bij me, maar daar had ik geen zin in...quote:Op woensdag 8 september 2010 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik héb niet eens een camera; ik maak meestal pic's met mijn telefoon, die heb ik altijd bij me, en maakt redelijke foto's![]()
Geen idee. Ze gaan volgende week eerst een CT-scan met contrastvloeistof doen om de aard van de vernauwing te onderzoeken, want het hoort niet bij iemand van 30.quote:wel sjit van XM zeg, wat doen ze doorgaans aan zo'n vernauwing ??
Klinkt ook lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 18:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik wel bij me, maar daar had ik geen zin in...
[..]
Geen idee. Ze gaan volgende week eerst een CT-scan met contrastvloeistof doen om de aard van de vernauwing te onderzoeken, want het hoort niet bij iemand van 30.
Okequote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_cruiseschip.html
Wie gaat er mee op cruise?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |