quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Alfa Romeo Proteo @ 1467kg
The Alfa Romeo Proteo concept car was released at the Geneva Motor Show in 1991. It is a 2-door coupe cabriolet (folding roof) featuring a 3.0 liter quad-cam 24-valve (2959 cc), 60 degree V6 coupled with a 5-speed manual transmission, with top speed of 250 kilometres per hour (160 mph).[1] The engine used in Proteo produces 260 PS (191 kW; 256 hp). The Proteo uses shortened floorpan used in Alfa Romeo 164 and features four wheel drive and steering.[2] Many of Proteo design cues were used later on Alfa Romeo 916 series GTV/Spider.
The prototype is on display at the Alfa Romeo History Museum in Arese, Italy.
Mogen gewone stervelingen dat ook dan?quote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Nu nog ff zonder OP want; modjes op mobiel, en jullie doen het niet
Zijn ook duur, gelukkig heb ik een soort van sponsor (oma:)) die gedeelte betaald heeft. De 13" is wel betaalbaarder maar dat werkt niet zo fijn dus ben voor de 15" gegaanquote:Op maandag 6 september 2010 16:13 schreef Barcaconia het volgende:
Geintje natuurlijk. Ik zat ook naar zo'n ding te kijken maar ik vind ze te duur
Volgens mij bijvoorbeeld:quote:
in smurfenkleurquote:Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Extra verlaagd. En gelukkig maar, want op de 'gewone lage' ging het niet.
jaquote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mogen gewone stervelingen dat ook dan?
Okquote:Op maandag 6 september 2010 16:16 schreef Barcaconia het volgende:
Oja SD, mijn auto is niet gefixt en af en toe doet hij nog steeds kut, maar daar kijk ik in Nederland wel weer naar. Ik heb er hier geen tijd meer voor.
niet, want JIJ had de lapoquote:Op maandag 6 september 2010 17:47 schreef Anne het volgende:
Eigenlijk zou ik dit baggertopic op slot moeten tieven, want:
[..]
!
Zeik nietquote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit nog steeds in fokking reservebelgië
quote:
Brabantquote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit nog steeds in fokking reservebelgië
quote:
doe een showtje danquote:
Dan moet je het gezellig maken.quote:
Wat een gedrochtenquote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef WalkingDisaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gespot! De tuningridders
Tuurlijk is de OP kut.. T is een Alfa.quote:Op maandag 6 september 2010 20:43 schreef 2cv het volgende:
Zitten we hier ? En is de OP nog steeds kut ?
Hahaha wat een lelijke dingenquote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef WalkingDisaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gespot! De tuningridders
Bedankt voor de info. Ik was vergeten de OP te lezen, maar ik begrijp dat dat ook niet meer hoeft.quote:Op maandag 6 september 2010 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk is de OP kut.. T is een Alfa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |