abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86134138
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:07 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

En wat heeft dat met echte multi-tasking te maken.....
Wat is "echte" multitasking? Multitasking is niks meer dan het kunnen uitvoeren van meerdere taken tegelijk. Of dat nou gebeurt door een extra actief proces in de achtergrond, of door speciale API's die door het systeem worden aangeroepen maakt voor het eindresultaat niet uit.
pi_86134455
ah je hebt 2 stukjes software geschreven, en je bent opeens developer?
pi_86134696
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:20 schreef Markster het volgende:
ah je hebt 2 stukjes software geschreven, en je bent opeens developer?
Nou wel iets meer dan 2.
pi_86134964
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maakt het wat uit hoe multitasking achter de schermen werkt :? Het gaat er toch om dat je als gebruiker meerdere applicaties kan starten en op de achtergrond kan laten 'doordraaien'. Of dat nou save state is (als het kan) of daadwerkelijk doordraaien op de achtergrond doet er toch niet toe?
Met een aantal app's en spelletjes maakt dat gewoon verschil. Hoewel het inderdaad voor de meeste gebruikers geen enkel verschil zal maken is de multitasking van de iPhone kunstmatig en geen echte mutitasking zoals wij die allemaal op de computer hebben.

En dat iemand hier niet wil zeggen welke app's /games hij programmeerd, daar kan ik wel inkomen.
pi_86135305
okeoke
pi_86135546
pi_86135904
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ok slotje. TS zijn topic is gekaapt
Denk dat TS nu wel een keuze kan maken. Val niet voor fanboytisme van beide kanten maar probeer ze allebei.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 18:59:34 ]
pi_86136363
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAA
pi_86136831
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wat is "echte" multitasking? Multitasking is niks meer dan het kunnen uitvoeren van meerdere taken tegelijk. Of dat nou gebeurt door een extra actief proces in de achtergrond, of door speciale API's die door het systeem worden aangeroepen maakt voor het eindresultaat niet uit.
Echte multitasking is dat ik een Youtube filmpje laad, ondertussen iets totaal anders ga doen en als ik een minuutje later weer terug naar Youtube ga, het filmpje geladen is. Niet dat ik een Youtube filmpje wil laden, iets totaal anders ga doen, terugkeer naar Youtube en het filmpje nog moet laden omdat het door het oh-zo-geweldige multitasking in iOS4 volledig was bevroren toen ik iets totaal anders aan het doen was.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 september 2010 @ 19:22:55 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86136888
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Met een aantal app's en spelletjes maakt dat gewoon verschil. Hoewel het inderdaad voor de meeste gebruikers geen enkel verschil zal maken is de multitasking van de iPhone kunstmatig en geen echte mutitasking zoals wij die allemaal op de computer hebben.

En dat iemand hier niet wil zeggen welke app's /games hij programmeerd, daar kan ik wel inkomen.
Zover ik weet heeft iOS een versie van beide.
pi_86137449
Hier een mooie vergelijking:

http://www.gsmarena.com/s(...)one_4-review-500.php

Trek verder je eigen conclusies.
Ik ben geen apple iphone fan en heb dan ook een SGS.
Erg tevreden hierover.

Edit: link ingevoegd
Live life for the moment.
pi_86137635
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Echte multitasking is dat ik een Youtube filmpje laad, ondertussen iets totaal anders ga doen en als ik een minuutje later weer terug naar Youtube ga, het filmpje geladen is. Niet dat ik een Youtube filmpje wil laden, iets totaal anders ga doen, terugkeer naar Youtube en het filmpje nog moet laden omdat het door het oh-zo-geweldige multitasking in iOS4 volledig was bevroren toen ik iets totaal anders aan het doen was.
dit.
pi_86140137
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:21 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Oke, dan heeft de iPhone dus echte multitasking. Hèhè, zijn we er daar in ieder geval over uit.
pi_86150670
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:08 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Heel simpel, anti-iPhone.
Kut, wat doe ik dan met een iPhone :X

Had je dat niet kunnen vertellen voordat ik 800 euro ging uitgeven?
  Redactie Games dinsdag 7 september 2010 @ 00:12:41 #115
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86151066
iPhone 4, betere kwaliteit Apps en Games.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:20:44 #116
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_86151315
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
iPhone 4, betere kwaliteit Apps en Games.
nog wel.... android heeft in de VS de iphone ingehaald
  Redactie Games dinsdag 7 september 2010 @ 00:28:17 #117
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86151548
Mag ook wel als Samsung, Sony, LG, Motorola, HTC meerdere verschillende toestellen leveren met Android. Maar de kwaliteit van de apps halen het nog niet bij de iPhone.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86151625
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kut, wat doe ik dan met een iPhone :X

Had je dat niet kunnen vertellen voordat ik 800 euro ging uitgeven?
800 voor een iPhone? Dan ben je redelijk genaaid.

Maareh, ik neem het terug, ik geloof je nu wel.
pi_86151659
ik raad je aan om dit even goed door te lezen!!
dan kan je zelf bedenken wat je wilt

--- ҉ ---
pi_86151991
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:30 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

800 voor een iPhone? Dan ben je redelijk genaaid.

Maareh, ik neem het terug, ik geloof je nu wel.
Normale prijzen hoor bij de Mediamarkt, Mac-shop etc etc.
pi_86154553
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:31 schreef Wells.p het volgende:
ik raad je aan om dit even goed door te lezen!!
dan kan je zelf bedenken wat je wilt

conclusie, galaxy is beter 8-)
pi_86155550
Gewoon voor een desire gaan, galaxy en iphone zijn allebei mooi, maar vind dat de desire toch mooier is.
pi_86157604
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:31 schreef v1tje het volgende:
Gewoon voor een desire gaan, galaxy en iphone zijn allebei mooi, maar vind dat de desire toch mooier is.
Vind ik ook een véél betere optie dan de Galaxy S. Ik heb zelf de iPhone 4 en zou voor geen goud een andere telefoon willen. Maar ik ben ook niet echt een smartphone-gebruiker, eerder een multimediagebruiker. Ik gebruik mijn iPhone vooral voor audio, video, spelletjes, ebooks en sociale sites als facebook, twitter en flickr. Notities maken, agenda gebruiken en andere productieve functies gebruik ik zelden tot nooit. Ik zie mijn iPhone meer als high end speeltje dan als een apparaat waarop ik alles doe. Daarom is de iPhone voor mij de beste keuze, want:

- iOS4 is veel gladder, toegankelijker en algeheel vloeiender dan Android, en doet precies wat ik ermee wil doen.
- Er zijn meer échte spellen (die verder gaan dan basic leukheid) in de appstore dan in de Android market
- de iPod interface van iOS in ongeëvenaard door andere telefoons. Meeste functionaliteit en meest overzichtelijke interface, by far.
- Ik vind hem mooier (persoonlijke smaak)
- De iPhone 4 voelt echt aan als een high end-toestel met zijn aluminium en glas, tov het plastic van Android-toestellen
- Dankzij de 'gesloten' instelling van Apple mbt de appstore wordt gegarandeerd dat ELKE app in essentie hetzelfde werkt, wat wel zo fijn is.
- de iPhone heeft Anatomie Flashcards van Netter en Moore! ^O^

De iPhone is verre van perfect. Dat merk je maar al te goed in dezelfde eindeloze anti-apple rants van Android fanboys, en ik heb soms ook mijn kleine irritaties over het toestel. Maar in mijn ogen is de iPhone wel het toestel dat het best aansluit op wat ik ervan verwacht en wat ik ermee wil doen. Ik heb hiervoor een 3GS en daarvoor een 3G gehad, en heb in die tussentijd een hoop zogenaamde 'iPhone-killers' geprobeerd, die het toch net niet waren. High end Android-toestellen zullen misschien wel hetzelfde kunnen als de iPhone, maar je moet er nét even wat meer moeite voor doen, en dat doet af aan de algehele gebruikerservaring (iets wat anti-iPhone mensen vaak vergeten wanneer ze puur naar specs kijken).

Afgezien van iOS vind ik Android wel het besturingssysteem met de meeste potentie hebben (naast WebOS, maar daar zullen we voorlopig niets nieuws over horen vrees ik), en er zijn een paar hele mooie Android-toestellen.

Persoonlijk vind ik de Galaxy S niets. Het design is té duidelijk gejat van de iPhone. Het sausje dat Samsung over Android heeft gegooid is té duidelijk gejat van de iPhone. En omdat het een gigantisch toestel is dat aanzienlijk minder weegt dan de andere toptoestellen, voelt het goedkoop en plastic aan. De behuizing kraakt en de mediaspeler is belachelijk basic. Voor minder geld heb je een HTC Desire met een scherper beeld, kwalitatief veel betere behuizing, dezelfde interne specificaties en SenseUI, wat véél mooier en handiger werkt dan wat Samsung met Android heeft gedaan.

Als je geen iPhone neemt, ga dan voor de Desire, of voor de Nexus One, aangezien je dan bij Android-updates niet hoeft te wachten tot het aangepast is voor jouw telefoon :)
pi_86157690
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vind ik ook een véél betere optie dan de Galaxy S. Ik heb zelf de iPhone 4 en zou voor geen goud een andere telefoon willen. Maar ik ben ook niet echt een smartphone-gebruiker, eerder een multimediagebruiker. Ik gebruik mijn iPhone vooral voor audio, video, spelletjes, ebooks en sociale sites als facebook, twitter en flickr. Notities maken, agenda gebruiken en andere productieve functies gebruik ik zelden tot nooit. Ik zie mijn iPhone meer als high end speeltje dan als een apparaat waarop ik alles doe. Daarom is de iPhone voor mij de beste keuze, want:

- iOS4 is veel gladder, toegankelijker en algeheel vloeiender dan Android, en doet precies wat ik ermee wil doen.
- Er zijn meer échte spellen (die verder gaan dan basic leukheid) in de appstore dan in de Android market
- de iPod interface van iOS in ongeëvenaard door andere telefoons. Meeste functionaliteit en meest overzichtelijke interface, by far.
- Ik vind hem mooier (persoonlijke smaak)
- De iPhone 4 voelt echt aan als een high end-toestel met zijn aluminium en glas, tov het plastic van Android-toestellen
- Dankzij de 'gesloten' instelling van Apple mbt de appstore wordt gegarandeerd dat ELKE app in essentie hetzelfde werkt, wat wel zo fijn is.
- de iPhone heeft Anatomie Flashcards van Netter en Moore! ^O^

De iPhone is verre van perfect. Dat merk je maar al te goed in dezelfde eindeloze anti-apple rants van Android fanboys, en ik heb soms ook mijn kleine irritaties over het toestel. Maar in mijn ogen is de iPhone wel het toestel dat het best aansluit op wat ik ervan verwacht en wat ik ermee wil doen. Ik heb hiervoor een 3GS en daarvoor een 3G gehad, en heb in die tussentijd een hoop zogenaamde 'iPhone-killers' geprobeerd, die het toch net niet waren. High end Android-toestellen zullen misschien wel hetzelfde kunnen als de iPhone, maar je moet er nét even wat meer moeite voor doen, en dat doet af aan de algehele gebruikerservaring (iets wat anti-iPhone mensen vaak vergeten wanneer ze puur naar specs kijken).

Afgezien van iOS vind ik Android wel het besturingssysteem met de meeste potentie hebben (naast WebOS, maar daar zullen we voorlopig niets nieuws over horen vrees ik), en er zijn een paar hele mooie Android-toestellen.

Persoonlijk vind ik de Galaxy S niets. Het design is té duidelijk gejat van de iPhone. Het sausje dat Samsung over Android heeft gegooid is té duidelijk gejat van de iPhone. En omdat het een gigantisch toestel is dat aanzienlijk minder weegt dan de andere toptoestellen, voelt het goedkoop en plastic aan. De behuizing kraakt en de mediaspeler is belachelijk basic. Voor minder geld heb je een HTC Desire met een scherper beeld, kwalitatief veel betere behuizing, dezelfde interne specificaties en SenseUI, wat véél mooier en handiger werkt dan wat Samsung met Android heeft gedaan.

Als je geen iPhone neemt, ga dan voor de Desire, of voor de Nexus One, aangezien je dan bij Android-updates niet hoeft te wachten tot het aangepast is voor jouw telefoon :)
Leuk verhaal, maar daar zijn Custom Roms voor, het grote voordeel van Android immers
Je hoeft de Galaxy meuk dus niet te nemen en je kunt gewoon een Custom Rom met Froyo gebruiken.
pi_86157726
Ik heb die Galaxy ook in mijn handen gehad en het lijkt echt op een iPhone 3GS kwa interface.
Het enige wat je mist is het Apple logo en de bekende Apple interface indeling want voor de rest is het gelijk.

De Samsung heeft sowieso een betere batterijduuur dan de iPhone en camera,voor de rest heeft het alle gemakken kwa apps die je op je iPhone ook hebt en zelfs meer en multimedia tasking voor de liefhebbers is een fluitje van een cent zonder gevaar te lopen dat een of andere applicatie crasht.,
Ook het virtuele toetsenbord is beter als je iets dikkere vingers hebt dan de gemiddelde beller omdat de toetsen iets wijder uit elkaar staan dan op de iPhone.
prijs los 459 euro en voor 1 jaar 359 euro en voor 2 jaar op een abonnement van bijvoorveeld 20 euro+ per maand 200 euro.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86157799
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:04 schreef Rekkie het volgende:
Leuk verhaal, maar daar zijn Custom Roms voor, het grote voordeel van Android immers
Je hoeft de Galaxy meuk dus niet te nemen en je kunt gewoon een Custom Rom met Froyo gebruiken.
Klopt, maar de gemiddelde gebruiker zal zijn toestel niet willen rooten om er een custom rom op te pleuren. En is het voornaamste argument tegen de iPhone niet dat je moet jailbreaken om sommige functies te verkrijgen? :') Als je mag rooten om er een custom rom op te zetten, mag je ook jailbreaken waardoor je flash op je iphone kunt krijgen.

Zullen we de overweging gewoon houden tussen de toestellen zoals ze aangeboden worden en zoals het gros van de kopers ze zal gaan gebruiken?
pi_86157804
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:04 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat is voor veel gebruikers alweer een stap te ver. Die willen gewoon dat het out-of-the-box werkt zonder er aan te moeten knutselen. De mogelijkheden zijn veel groter natuurlijk, maar dat is niet voor iedere gebruiker het belangrijkste aankoopmotief.
pi_86157907
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef rubje het volgende:
Ik heb die Galaxy ook in mijn handen gehad en het lijkt echt op een iPhone 3GS kwa interface.
Het enige wat je mist is het Apple logo en de bekende Apple interface indeling want voor de rest is het gelijk.
Totdat je een app opent natuurlijk.
quote:
De Samsung heeft sowieso een betere batterijduuur dan de iPhone
Oh? Mijn iPhone 4 gaat langer mee dan welke smartphone ik ook gebruikt heb (Orange SPV's niet meegeteld :'))
quote:
en camera,voor de rest heeft het alle gemakken kwa apps die je op je iPhone ook hebt en zelfs meer en multimedia tasking voor de liefhebbers is een fluitje van een cent zonder gevaar te lopen dat een of andere applicatie crasht.,
iPhone crasht ook geen apps door multitasken, en multitasken op de iPhone zuigt de batterij niet leeg.
pi_86158029
Ik heb een Galaxy S en mijn vriendin een iPhone4. Waarschijnlijk had ik ook een iphone genomen als de simlockvrije modellen een maand geleden normaal leverbaar waren geweest.

Ik moet zeggen dat ik het allemaal erg dicht bij elkaar vind liggen. Voordeel van de iphone is dat er meer apps voor zijn (maar hoelang nog, aangezien Android inmiddels een groter marktaandeel heeft?) en dat ie een stuk beter aanvoelt (RVS en glas vs plastic fantastic van de Samsung). Of dit ook echt betekent dat ie steviger is durf ik niet te zeggen, mijn SE X1 was ook van RVS en die lag binnen een jaar helemaal in de kreukels.

Ik denk dat je aan beide telefoons leuk speelgoed hebt en dat het meer persoonlijk is dan een harde 'deze is beter'.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_86158346
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nog niet.
Die van mij wel.
pi_86158555
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:12 schreef Markster het volgende:

[..]

conclusie, galaxy is beter 8-)
Uuuhhh, voor jou persoonlijk misschien, dit is de conclusie van het stuk
quote:
Wrap up
Well, here we are at the end of our grand battle. We tried to be as helpful as possible to everyone wondering which of the two best smartphones currently available to purchase. There's a reason why we won't add up the individual scores for each phone - different people have different needs and you should count only the scores on the chapters that are important to you.
And don't take our word for granted - you are free to disagree with our reasoning. After all, every person out there uses their phones in a different way. That's the beauty of it - the latest and greatest smartphones can do so much for you that you can even afford to not use some of the available features and still have a great experience.
There's no ultimate smartphone out there and the right choice boils down to the compromises you are willing to make. Price is important factor too and currently the iPhone 4 is probably the most expensive smartphone on the market (contract-free). But then again, Apple gadgets are almost always the most expensive among their kind and still, they sell quite well.
.
pi_86158833
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klopt, maar de gemiddelde gebruiker zal zijn toestel niet willen rooten om er een custom rom op te pleuren. En is het voornaamste argument tegen de iPhone niet dat je moet jailbreaken om sommige functies te verkrijgen? :') Als je mag rooten om er een custom rom op te zetten, mag je ook jailbreaken waardoor je flash op je iphone kunt krijgen.

Zullen we de overweging gewoon houden tussen de toestellen zoals ze aangeboden worden en zoals het gros van de kopers ze zal gaan gebruiken?
Hoeft ook niet, ik heb een Galaxy S met Froyo / 2.2. Hiervoor heb ik 4 regels aangepast met regedit en vervolgens via Samsung KIES, de officiële updater naar Froyo geupdate.
pi_86158890
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, ik heb een Galaxy S met Froyo / 2.2. Hiervoor heb ik 4 regels aangepast met regedit en vervolgens via Samsung KIES, de officiële updater naar Froyo geupdate.
Ja, en met de iPhone hoef je alleen maar in safari naar www.jailbreakme.com te gaan en te sliden. Same difference.
pi_86159035
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]
Met welke van de miljoenen mogelijke Android-interfaces heb je dit vergeleken?

Overigens gaat die root/jailbreak discussie nergens over. Een Android heeft een totaal nieuwe interface door een simpele custom launcher uit de Market te halen, daar is niks van root of iets dergelijks voor nodig. Jailbreaken bij een iPhone is iets wat Truus uit Delft nog moet doen van de meest simpele dingen gebruik te kunnen maken. Rooten bij een Android is iets wat meer gevorderde gebruikers doen om de openheid volledig te benutten, maar Truus uit Delft kan zonder root gewoon alles gebruiken en aanpassen wat ze wil.
pi_86159439
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, en met de iPhone hoef je alleen maar in safari naar www.jailbreakme.com te gaan en te sliden. Same difference.
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ging het nou over de moeilijkheidsgraad of het niet willen rooten / jailbreaken / custom rom erop zetten?

Je slaat de plank hier dus volledig mis, bijkomende zaak is ook nog eens dat ik dit verander hebt om een update vroegtijdig binnen te halen. Ik had ook niks in regedit kunnen wijzigen nog een week of 2(?) wachten en hem dan op de zelfde manier geheel officieel als leek via Samsung binnen kunnen halen.

Als je hem over 2 maanden koopt staat 2.2 inclusief er waarschijnlijk al standaard op.
pi_86159553
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:05 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

[..]

Ging het nou over de moeilijkheidsgraad of het niet willen rooten / jailbreaken / custom rom erop zetten?

Je slaat de plank hier dus volledig mis, bijkomende zaak is ook nog eens dat ik dit verander hebt om Froyo vroegtijdig binnen te halen. Ik had ook niks in regedit kunnen wijzigen nog een week of 2(?) wachten en hem dan op de zelfde manier geheel officieel als leek via Samsung binnen kunnen halen.

Als je hem over 2 maanden koopt staat 2.2 er waarschijnlijk al standaard op.
pi_86159790
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:51 schreef Ireyon het volgende:
Met welke van de miljoenen mogelijke Android-interfaces heb je dit vergeleken?
SenseUI, Motoblur en stock Android, oh en wat custom skins.
quote:
Overigens gaat die root/jailbreak discussie nergens over. Een Android heeft een totaal nieuwe interface door een simpele custom launcher uit de Market te halen, daar is niks van root of iets dergelijks voor nodig. Jailbreaken bij een iPhone is iets wat Truus uit Delft nog moet doen van de meest simpele dingen gebruik te kunnen maken.
Zoals? En probeer deze keer eens iets anders te zeggen dan Flash.
quote:
Rooten bij een Android is iets wat meer gevorderde gebruikers doen om de openheid volledig te benutten, maar Truus uit Delft kan zonder root gewoon alles gebruiken en aanpassen wat ze wil.
Dan nog kunt je zoveel custom skins op Android zetten als je wilt, maar blijven de andere punten die ik noemde voor mij reden om het bij de iPhone te houden.
pi_86159823
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:05 schreef Ralphmeister het volgende:
Als je hem over 2 maanden koopt staat 2.2 inclusief er waarschijnlijk al standaard op.
Dan heb je nog steeds een telefoon waar Samsung zijn eigen sausje overheen heeft gegooid. Alleen dan over Android 2.2 Nog steeds hetzelfde verschil.
pi_86159875
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan heb je nog steeds een telefoon waar Samsung zijn eigen sausje overheen heeft gegooid. Alleen dan over Android 2.2 Nog steeds hetzelfde verschil.
Welk verschil? Blijkbaar is dat voor het gros geen probleem.... gezien de verkoopsuccessen van de Galaxy S.
pi_86159945
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En dan download je 1 simpele app uit de Market en *poef* weg Samsung-sausje ^O^
pi_86160017
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:20 schreef Rekkie het volgende:
Welk verschil? Blijkbaar is dat voor het gros geen probleem.... gezien de verkoopsuccessen van de Galaxy S.
Ik zei dat IK de interface die Samsung over Android gegooid had een stuk minder vond dan SensUI, en het een duidelijke ripoff was van iOS. Hierop kreeg ik eerst commentaar dat de interface makkelijk te veranderen was, en vervolgens dat 'de Galaxy over een paar maanden standaard met 2.2 geleverd gaat worden', waarop mijn reactie was dat er over die 2.2 versie van Android waarschijnlijk hetzelfde sausje gegooid is, waardoor we weer terugkomen wat ik in mijn eerste bericht zei, en de fanatieke 'ja, maar..'-reacties een beetje overbodig worden.

Dat veel mensen vallen voor de Galaxy S en de interface voor lief nemen verandert niets aan wat IK ervan vind. En ik vind het een schaamteloze kopie van iOS, én ik vind de HTC Desire een veel aantrekkelijkere Android-smartphone, om redenen die ik niet ga blijven herhalen.
pi_86160104
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:23 schreef Ireyon het volgende:

[..]

En dan download je 1 simpele app uit de Market en *poef* weg Samsung-sausje ^O^
Zo makkelijk gaat het allemaal niet bij Android ;) Probeer dat maar bij iemand die geen Android-toestellen gehad heeft. Een buitenste schilletje erop gooien is makkelijk, ja, maar om de interface verder te tweaken dan het homescreen, moet je toch iets meer instellingen doen. Niets op tegen natuurlijk als je dat wilt doen, en het is makkelijk genoeg voor degenen die het willen.

Maar spreek tien willekeurige Galaxy S-gebruikers aan, en 7-8 van hen zal nog steeds het Samsung-sausje erop hebben.
pi_86160520
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:29 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zo makkelijk gaat het allemaal niet bij Android ;) Probeer dat maar bij iemand die geen Android-toestellen gehad heeft. Een buitenste schilletje erop gooien is makkelijk, ja, maar om de interface verder te tweaken dan het homescreen, moet je toch iets meer instellingen doen. Niets op tegen natuurlijk als je dat wilt doen, en het is makkelijk genoeg voor degenen die het willen.

Maar spreek tien willekeurige Galaxy S-gebruikers aan, en 7-8 van hen zal nog steeds het Samsung-sausje erop hebben.
Zo makkelijk gaat dat wel..... Android vraagt er nota bene zelf om, welke schil je wilt gebruiken.
Dat je het daarna nog verder kan tweaken is volgens mij alleen maar een pluspunt.
pi_86160632
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Zo makkelijk gaat dat wel..... Android vraagt er nota bene zelf om, welke schil je wilt gebruiken.
Dat je het daarna nog verder kan tweaken is volgens mij alleen maar een pluspunt.
:)

Verder:
pi_86160854
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:)

Verder:
[ afbeelding ]
Flikker dan ook niet van die non-argumenten in je reacties. :{w
pi_86160952
Nokia N8 !!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_86161616
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Flikker dan ook niet van die non-argumenten in je reacties. :{w
Jij voelde je blijkbaar aanesproken. Het topic is geopend door iemand die koopadvies vraagt over deze tortelen en ik gaf mijn persoonlijke mening. Wat ik deed en wat jij blijkbaar niet doet, is rekening houden met het feit dat de meeste gebruikers hun smartphone gebruiken zoals hij geleverd worden en niet willen kutten met custom skins. Dat het wel of niet makkelijk te veranderen zijn is dus niet relevant in MIJN beargumentatie waarom ik andere toestellen over de galaxy verkies.

Elk argument dat je aandraagt geldt namelijk ook voor de desire, een goedkoper toesteldat veel degelijker aanvoelt en uit de doos al een betere ui heeft, en qua specs vrijwel gelijk is.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 13:30:12 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86161904
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:29 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Die van mij wel.
De beta dan?
pi_86165285
                                                                                                    
pi_86165429
Maar waaróm is de Galaxy S dan beter?
pi_86165886
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef retorbrapi het volgende:
Maar waaróm is de Galaxy S dan beter?
Omdat die van plastic is en vet toffe games heeft ^O^
pi_86166789
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Omdat die van plastic is en vet toffe games heeft ^O^
Zoals?
pi_86167229
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zoals?
Jewels.
pi_86167733
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jewels.
Ja, dát geeft de Galaxy S meerwaarde over de iPhone, een Bejeweld-kloon:

tegenover de échte Bejeweld op de iPhone:
pi_86167879
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, dát geeft de Galaxy S meerwaarde over de iPhone, een Bejeweld-kloon:
[ afbeelding ]

tegenover de échte Bejeweld op de iPhone:
[ afbeelding ]
Nee maar daarom vind IK het nog wel een leuke game.
pi_86168033
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef Rekkie het volgende:
Nee maar daarom vind IK het nog wel een leuke game.
"waarom is de Galaxy S beter dan de iPhone"

"Hij heeft leuke games"

Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat je games noemt die niet ook, en beter, op de iPhone te verkrijgen zijn, als je games gaat noemen als reden waarom de Galaxy beter is dan de iPhone.

En ja, ik weet ook wel dat jij niet degene was die dat zei, maar je voelde je wel geroepen te antwoorden, dus is het logisch aan te nemen dat je in de geest van wat reeds gezegd is antwoordt.
pi_86168706
Apekoek was niet serieus toch?
pi_86168797
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

"waarom is de Galaxy S beter dan de iPhone"

"Hij heeft leuke games"

Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat je games noemt die niet ook, en beter, op de iPhone te verkrijgen zijn, als je games gaat noemen als reden waarom de Galaxy beter is dan de iPhone.

En ja, ik weet ook wel dat jij niet degene was die dat zei, maar je voelde je wel geroepen te antwoorden, dus is het logisch aan te nemen dat je in de geest van wat reeds gezegd is antwoordt.
Jij hebt een moeilijke jeugd gehad hè.... of is sarcasme niet aan jou besteed?

Of heb je gewoon werkelijk niet door dat ik van alle games die er zijn, ik de meeste generieke opnoem?
pi_86170991
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Rekkie het volgende:
Jij hebt een moeilijke jeugd gehad hè.... of is sarcasme niet aan jou besteed?

Of heb je gewoon werkelijk niet door dat ik van alle games die er zijn, ik de meeste generieke opnoem?
Sarcasme is vandaag inderdaad niet aan mij besteed, mijn excuses.

Waarom is de Galaxy S in jouw ogen dan wel beter dan de iPhone? En waarom is hij beter dan een ander high end Android-toestel, zoals de Desire of de Nexus One?
pi_86171472
pi_86171985
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef retorbrapi het volgende:
Apekoek was niet serieus toch?
Duh, als 1 pas een gaming toestel is is het de iPhone wel, de reden voor mij om een iPhone te hebben. Was altijd PSP fanaat maar deze is overbodig geworden voor mij. Even wat voorbeelden waaraan Galaxy nooit aan zal kunnen tippen:

GTA

NOVA

Need for speed

Plants vs zombies

Tony hawk

Driver

Call of duty

Dungeon hunter

Pro evolution soccer

Te veel om op te noemen, wat entertainment betreft is android/galaxy een echte no no voor mij.
pi_86172066
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Duh, als 1 pas een gaming toestel is is het de iPhone wel, de reden voor mij om een iPhone te hebben. Was altijd PSP fanaat maar deze is overbodig geworden voor mij. Even wat voorbeelden waaraan Galaxy nooit aan zal kunnen tippen:

GTA
[ afbeelding ]
NOVA
[ afbeelding ]
Need for speed
[ afbeelding ]
Plants vs zombies
[ afbeelding ]
Tony hawk
[ afbeelding ]
Driver
[ afbeelding ]
Call of duty
[ afbeelding ]
Dungeon hunter
[ afbeelding ]
Pro evolution soccer
[ afbeelding ]

Te veel om op te noemen, wat entertainment betreft is android/galaxy een echte no no voor mij.
Zoooo gedist :P _O_
pi_86172120
Galaxy is trouwens ook stukken lichter.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 17:51:42 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86172176
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

GTA
[ afbeelding ]
NOVA
[ afbeelding ]
Need for speed
[ afbeelding ]
Plants vs zombies
[ afbeelding ]
Tony hawk
[ afbeelding ]
Driver
[ afbeelding ]
Call of duty
[ afbeelding ]
Dungeon hunter
[ afbeelding ]
Pro evolution soccer
[ afbeelding ]

Games komen ook in een rap tempo voor android uit en op de galaxy S ziet het er wel verdomd mooi uit.

Maar goed, vooral dit is wel major fucking impressive op de iphone

pi_86172349
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Games komen ook in een rap tempo voor android uit en op de galaxy S ziet het er wel verdomd mooi uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Yep dit is heel gaaf, maar dit was toch nog een demo?
pi_86172400
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:

Het is alleen jammer dat vrijwel alle goede games die voor de Android uitkomen ports zijn van iPhone games, en toch niet zo lekker lopen, ondanks die snapdragon processor
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 18:04:34 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86172580
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Yep dit is heel gaaf, maar dit was toch nog een demo?
Ja, techdemo. Ik vraag me af hoe snel we games zullen zien op deze engine die epic ongetwijfeld gaat licenseren.
pi_86172685
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:48 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Zoooo gedist :P _O_
Heb je al een keuze gemaakt trouwens? We zitten hier nl. wel voor jou te discussiëren, maar ik heb niet het idee dat het je serieus iets boeit. Wellicht kun je toch beter naar een goedkoop LG-telefoontje gaan kijken aangezien ik sterk de indruk heb dat zowel de iPhone als Galaxy S nogal boven je niveau zitten.
pi_86172979
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Heb je al een keuze gemaakt trouwens? We zitten hier nl. wel voor jou te discussiëren, maar ik heb niet het idee dat het je serieus iets boeit. Wellicht kun je toch beter naar een goedkoop LG-telefoontje gaan kijken aangezien ik sterk de indruk heb dat zowel de iPhone als Galaxy S nogal boven je niveau zitten.
wow arrogant? ja ik haal hier info uit
pi_86173415
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:18 schreef DeStentor het volgende:

[..]

wow arrogant? ja ik haal hier info uit
Maar wat wordt het dan voor je?
pi_86173747
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar wat wordt het dan voor je?
ik ga morgen naar de winkel, vandaag kon het niet.
pi_86174104
Dat de gemiddelde gebruikers geen schil download is de grootste onzin. LauncherPro staat bijna helemaal bovenaan met populairste apps. En het lijkt me niet dat de gemiddelde Galaxy user alleen maar de standaard apps gebruikt. :D
Het thema aanpassen is enorm makkelijk. En als je gewoon eerder een nieuwe versie android wil hebben (of omdat een HTC te lui is) dan download je een Custom Rom. Niet zo heel erg moeilijk en je kan alles veranderen (of verkrachten :'))
pi_86174235
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef DeStentor het volgende:

[..]

ik ga morgen naar de winkel, vandaag kon het niet.
Ja maar nog steeds geen antwoord, heb je nou al een beslissing gemaakt?
pi_86174705
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja maar nog steeds geen antwoord, heb je nou al een beslissing gemaakt?
Als je het topic een beetje gevolgd hebt hadden we gezegd dat ik naar de winkel zou gaan om te kijken welke ik fijner vond ect, dus als normaal mens moet je kunnen concluderen, nee ik ga morgen naar de winkel om te kijken welke beter is, dat doe je niet als je al hebt besloten.

Ga geen kut praten als je het topic niet volgt grapjas
pi_86176791
Wat ik hieronder neerkalk is mijn beleving.

iPhone 4g pluspunten:
-games (zowel kwaliteit als kwantiteit)
-gebruiksgemak (alles werkt)

Samsung Galaxy S pluspunten:
-aanpasbare startschermen, met veeeeel meer mogelijkheden dan de standaard pictogrammen van iphone
-telefoon past zich aan aan mij in plaats van andersom
-veel meer "tweakapps", ofwel nog meer mogelijkheden om meer met mn telefoon te kunnen dan iphone

Oja, heb ze allebei en mijn voorkeur gaat uit naar de Galaxy. Ben gewoon die klote pictogrammetjes van de apps van iphone helemaal zat. Het gaar erom wat je ermee kunt, dat weet ik, maar ik heb geen zin meer om 4 jaar lang naar hetzelfde startscherm te staren. :{
pi_86177179
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef witte_fantasie het volgende:
Wat ik hieronder neerkalk is mijn beleving.

iPhone 4g pluspunten:
-games (zowel kwaliteit als kwantiteit)
-gebruiksgemak (alles werkt)

Samsung Galaxy S pluspunten:
-aanpasbare startschermen, met veeeeel meer mogelijkheden dan de standaard pictogrammen van iphone
-telefoon past zich aan aan mij in plaats van andersom
-veel meer "tweakapps", ofwel nog meer mogelijkheden om meer met mn telefoon te kunnen dan iphone

Oja, heb ze allebei en mijn voorkeur gaat uit naar de Galaxy. Ben gewoon die klote pictogrammetjes van de apps van iphone helemaal zat. Het gaar erom wat je ermee kunt, dat weet ik, maar ik heb geen zin meer om 4 jaar lang naar hetzelfde startscherm te staren. :{
Maar ik ben toch zo benieuwd naar wat je dan "meer" kan. Welke nuttige/handige/leuke dingen heb ik in het dagelijks gebruik wél bij een Galaxy S en niet bij een iPhone? Wat moet ik allemaal missen met een iPhone waarvan je zegt, nou dat is toch onmisbaar op een smartphone.
pi_86177613
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef DeStentor het volgende:

[..]
nee ik ga morgen naar de winkel om te kijken welke beter is, dat doe je niet als je al hebt besloten.

TS wacht net zolang totdat er een iphone of een samsung uit een vrachtwagen valt. :')
pi_86177630
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef witte_fantasie het volgende:
Hier kan ik me ook wel in vinden, dat was ook de reden dat ik naar alternatieven ben gaan kijken, maar ik miste steeds teveel in dingen die ik dagelijks gebruik dus kwam steeds weer terug bij iPhone. Maar het kan saai worden als je constant tegen dezelfde icoontjes aankijkt.
pi_86177663
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:06 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Maar ik ben toch zo benieuwd naar wat je dan "meer" kan. Welke nuttige/handige/leuke dingen heb ik in het dagelijks gebruik wél bij een Galaxy S en niet bij een iPhone? Wat moet ik allemaal missen met een iPhone waarvan je zegt, nou dat is toch onmisbaar op een smartphone.
Een app die personen op foto's herkent en gelijk het telefoonnummer eraan koppelt, in mijn contactpersonen plaatst, zodat ik die persoon makkelijk herken en makkelijk kan bellen+smsen. Is maar een voorbeeldje natuurlijk.

Dan hebben we natuurlijk nog: bewegende achtergronden , instelbare kleurtjes, themaatjes, ringtones etc etc. Sommige dingen hiervan KAN je op de iPhone, maar moet je een Nerd zijn om dit te kunnen installeren. Dan hebben we natuurlijk nog online fotoboeken die mijn foto's syncen met picassa of andere sites. Heb ik altijd actuele foto's bij me, ipv syncen met i-tunes (wat een gedrocht is dat). Kan nog wel ff doorgaan, dit is echter wat me te binnen schiet.

Oh en om een open deur in te trappen: Dit zijn niet "onmisbare" zaken, echter heeft elke telefoon zo z'n pluspunten en iedereen bepaalt voor zichzelf waar je wel en niet belang aan hecht.

Geloof het of niet, ook omaatjes lopen met iPhones, omdat ze zo makkelijk zijn. Moeten die mensen dan gelijk aan de apps? Dat dan weer niet. ;)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 20:23:34 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86177901
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Een app die personen op foto's herkent en gelijk het telefoonnummer eraan koppelt, in mijn contactpersonen plaatst, zodat ik die persoon makkelijk herken en makkelijk kan bellen+smsen. Is maar een voorbeeldje natuurlijk.
http://itunes.apple.com/a(...)ion/id310972844?mt=8

quote:
Dan hebben we natuurlijk nog: bewegende achtergronden , instelbare kleurtjes, themaatjes, ringtones etc etc. Sommige dingen hiervan KAN je op de iPhone, maar moet je een Nerd zijn om dit te kunnen installeren.
Tja tevens vorm over functie.

quote:
Dan hebben we natuurlijk nog online fotoboeken die mijn foto's syncen met picassa of andere sites. Heb ik altijd actuele foto's bij me, ipv syncen met i-tunes (wat een gedrocht is dat). Kan nog wel ff doorgaan, dit is echter wat me te binnen schiet.
http://itunes.apple.com/n(...)tos/id339105181?mt=8
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:24:22 #181
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86177941
Ik vind het echt irrelevant dat er zoveel "mooie" games zijn op de iPhone. Zonder fysieke knoppen is een 3D-spelletje spelen niet meer dan een leuke gimmick, een techdemo. De simpelste spelletjes zijn de enige spellen die echt leuk zijn (Angry Birds bijv.) omdat je geen krampachtige toeren uit moet halen om het spel te spelen.
2000 light years from home
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 20:25:19 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86177982
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het echt irrelevant dat er zoveel "mooie" games zijn op de iPhone. Zonder fysieke knoppen is een 3D-spelletje spelen niet meer dan een leuke gimmick, een techdemo. De simpelste spelletjes zijn de enige spellen die echt leuk zijn (Angry Birds bijv.) omdat je geen krampachtige toeren uit moet halen om het spel te spelen.
Ik vond N.O.V.A. anders behoorlijk goed speelbaar.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:27:04 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86178062
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vond N.O.V.A. anders behoorlijk goed speelbaar.
Ken ik niet :P . Wellicht dat virtuele knoppen prima kunnen werken, maar het 3,5"-scherm van de iPhone is daar net wat te klein voor. Twee duimen voor je scherm en 50% van je scherm is onzichtbaar. Het wordt tijd voor een iPhone HD met 4"-scherm (of groter) :Y .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 20:28:42 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86178151
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ken ik niet :P . Wellicht dat virtuele knoppen prima kunnen werken, maar het 3,5"-scherm van de iPhone is daar net wat te klein voor. Twee duimen voor je scherm en 50% van je scherm is onzichtbaar.
Dat valt dus wel mee. Hoewel ik wel gehoopt had dat apple een accessoire zou uitbrengen met fysieke knoppen waar je je iphone of ipad dan in kan klikken. Maar ja, dan krijg je nog een categorie in de appstore
pi_86178189
quote:
Leuk om te zien dat de apps van iphone ook niet hebben stil gezeten. thnx :) Weer nieuwe speledingetjes om te testen yay.

Tja vorm over functie. Voor sommige dingen geldt: betere vorm, betere functie. Zoals die startschermen dus. En onder het mom van het oog wil ook wat.
pi_86178258
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

http://itunes.apple.com/a(...)ion/id310972844?mt=8
5 euro :')
[..]

Tja tevens vorm over functie.
[..]

http://itunes.apple.com/n(...)tos/id339105181?mt=8
4 euro :')
Vorm over functie :')
Wat doet apple dan altijd ? :|W
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 20:34:33 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86178491
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:30 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Vorm over functie :')
Wat doet apple dan altijd ? :|W
Tja ik weet dat jij een apple hater ben, maar bij apple is het juist GEEN vorm over functie. Zeker niet softwarematig.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:35:20 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86178526
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat valt dus wel mee. Hoewel ik wel gehoopt had dat apple een accessoire zou uitbrengen met fysieke knoppen waar je je iphone of ipad dan in kan klikken. Maar ja, dan krijg je nog een categorie in de appstore
Ik heb twee jaar een iPhone gehad en ik vond het niet echt meevallen :@ .
pi_86178610
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Merkie het volgende:
Daarom kun Je veel spellen nu met de gyroscoop spelen
pi_86178644
Je kan hier natuurlijk een ellenlange discussie over voeren maar uiteindelijk is het een feit dat zowel de Galaxy S en de Iphone 3gs / 4 beide toptoestellen zijn en een nieuwe standaard vormen in de smartphone wereld.
Beide zijn zeer goede toestellen en zeker voor diegene die iets minder te besteden hebben danwel niet jaren aan een abbo willen vasthangen is de Galaxy S een goed alternatief .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:39:09 #191
12221 Tijn