Omdat die van plastic is en vet toffe games heeftquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef retorbrapi het volgende:
Maar waaróm is de Galaxy S dan beter?
Zoals?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Omdat die van plastic is en vet toffe games heeft
Ja, dát geeft de Galaxy S meerwaarde over de iPhone, een Bejeweld-kloon:quote:
Nee maar daarom vind IK het nog wel een leuke game.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, dát geeft de Galaxy S meerwaarde over de iPhone, een Bejeweld-kloon:
[ afbeelding ]
tegenover de échte Bejeweld op de iPhone:
[ afbeelding ]
"waarom is de Galaxy S beter dan de iPhone"quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef Rekkie het volgende:
Nee maar daarom vind IK het nog wel een leuke game.
Jij hebt een moeilijke jeugd gehad hè.... of is sarcasme niet aan jou besteed?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
"waarom is de Galaxy S beter dan de iPhone"
"Hij heeft leuke games"
Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat je games noemt die niet ook, en beter, op de iPhone te verkrijgen zijn, als je games gaat noemen als reden waarom de Galaxy beter is dan de iPhone.
En ja, ik weet ook wel dat jij niet degene was die dat zei, maar je voelde je wel geroepen te antwoorden, dus is het logisch aan te nemen dat je in de geest van wat reeds gezegd is antwoordt.
Sarcasme is vandaag inderdaad niet aan mij besteed, mijn excuses.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Rekkie het volgende:
Jij hebt een moeilijke jeugd gehad hè.... of is sarcasme niet aan jou besteed?
Of heb je gewoon werkelijk niet door dat ik van alle games die er zijn, ik de meeste generieke opnoem?
Duh, als 1 pas een gaming toestel is is het de iPhone wel, de reden voor mij om een iPhone te hebben. Was altijd PSP fanaat maar deze is overbodig geworden voor mij. Even wat voorbeelden waaraan Galaxy nooit aan zal kunnen tippen:quote:
Zoooo gedistquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Duh, als 1 pas een gaming toestel is is het de iPhone wel, de reden voor mij om een iPhone te hebben. Was altijd PSP fanaat maar deze is overbodig geworden voor mij. Even wat voorbeelden waaraan Galaxy nooit aan zal kunnen tippen:
GTA
[ afbeelding ]
NOVA
[ afbeelding ]
Need for speed
[ afbeelding ]
Plants vs zombies
[ afbeelding ]
Tony hawk
[ afbeelding ]
Driver
[ afbeelding ]
Call of duty
[ afbeelding ]
Dungeon hunter
[ afbeelding ]
Pro evolution soccer
[ afbeelding ]
Te veel om op te noemen, wat entertainment betreft is android/galaxy een echte no no voor mij.
Games komen ook in een rap tempo voor android uit en op de galaxy S ziet het er wel verdomd mooi uit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Duh, als 1 pas een gaming toestel is is het de iPhone wel, de reden voor mij om een iPhone te hebben. Was altijd PSP fanaat maar deze is overbodig geworden voor mij. Even wat voorbeelden waaraan Galaxy nooit aan zal kunnen tippen:
GTA
[ afbeelding ]
NOVA
[ afbeelding ]
Need for speed
[ afbeelding ]
Plants vs zombies
[ afbeelding ]
Tony hawk
[ afbeelding ]
Driver
[ afbeelding ]
Call of duty
[ afbeelding ]
Dungeon hunter
[ afbeelding ]
Pro evolution soccer
[ afbeelding ]
Te veel om op te noemen, wat entertainment betreft is android/galaxy een echte no no voor mij.
Yep dit is heel gaaf, maar dit was toch nog een demo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Games komen ook in een rap tempo voor android uit en op de galaxy S ziet het er wel verdomd mooi uit.
Maar goed, vooral dit is wel major fucking impressive op de iphone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is alleen jammer dat vrijwel alle goede games die voor de Android uitkomen ports zijn van iPhone games, en toch niet zo lekker lopen, ondanks die snapdragon processorquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Games komen ook in een rap tempo voor android uit en op de galaxy S ziet het er wel verdomd mooi uit.
Maar goed, vooral dit is wel major fucking impressive op de iphone
Ja, techdemo. Ik vraag me af hoe snel we games zullen zien op deze engine die epic ongetwijfeld gaat licenseren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yep dit is heel gaaf, maar dit was toch nog een demo?
Heb je al een keuze gemaakt trouwens? We zitten hier nl. wel voor jou te discussiëren, maar ik heb niet het idee dat het je serieus iets boeit. Wellicht kun je toch beter naar een goedkoop LG-telefoontje gaan kijken aangezien ik sterk de indruk heb dat zowel de iPhone als Galaxy S nogal boven je niveau zitten.quote:
wow arrogant? ja ik haal hier info uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je al een keuze gemaakt trouwens? We zitten hier nl. wel voor jou te discussiëren, maar ik heb niet het idee dat het je serieus iets boeit. Wellicht kun je toch beter naar een goedkoop LG-telefoontje gaan kijken aangezien ik sterk de indruk heb dat zowel de iPhone als Galaxy S nogal boven je niveau zitten.
Maar wat wordt het dan voor je?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:18 schreef DeStentor het volgende:
[..]
wow arrogant? ja ik haal hier info uit
Ja maar nog steeds geen antwoord, heb je nou al een beslissing gemaakt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef DeStentor het volgende:
[..]
ik ga morgen naar de winkel, vandaag kon het niet.
Als je het topic een beetje gevolgd hebt hadden we gezegd dat ik naar de winkel zou gaan om te kijken welke ik fijner vond ect, dus als normaal mens moet je kunnen concluderen, nee ik ga morgen naar de winkel om te kijken welke beter is, dat doe je niet als je al hebt besloten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds geen antwoord, heb je nou al een beslissing gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |