Duh, als 1 pas een gaming toestel is is het de iPhone wel, de reden voor mij om een iPhone te hebben. Was altijd PSP fanaat maar deze is overbodig geworden voor mij. Even wat voorbeelden waaraan Galaxy nooit aan zal kunnen tippen:quote:
Zoooo gedistquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Duh, als 1 pas een gaming toestel is is het de iPhone wel, de reden voor mij om een iPhone te hebben. Was altijd PSP fanaat maar deze is overbodig geworden voor mij. Even wat voorbeelden waaraan Galaxy nooit aan zal kunnen tippen:
GTA
[ afbeelding ]
NOVA
[ afbeelding ]
Need for speed
[ afbeelding ]
Plants vs zombies
[ afbeelding ]
Tony hawk
[ afbeelding ]
Driver
[ afbeelding ]
Call of duty
[ afbeelding ]
Dungeon hunter
[ afbeelding ]
Pro evolution soccer
[ afbeelding ]
Te veel om op te noemen, wat entertainment betreft is android/galaxy een echte no no voor mij.
Games komen ook in een rap tempo voor android uit en op de galaxy S ziet het er wel verdomd mooi uit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Duh, als 1 pas een gaming toestel is is het de iPhone wel, de reden voor mij om een iPhone te hebben. Was altijd PSP fanaat maar deze is overbodig geworden voor mij. Even wat voorbeelden waaraan Galaxy nooit aan zal kunnen tippen:
GTA
[ afbeelding ]
NOVA
[ afbeelding ]
Need for speed
[ afbeelding ]
Plants vs zombies
[ afbeelding ]
Tony hawk
[ afbeelding ]
Driver
[ afbeelding ]
Call of duty
[ afbeelding ]
Dungeon hunter
[ afbeelding ]
Pro evolution soccer
[ afbeelding ]
Te veel om op te noemen, wat entertainment betreft is android/galaxy een echte no no voor mij.
Yep dit is heel gaaf, maar dit was toch nog een demo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Games komen ook in een rap tempo voor android uit en op de galaxy S ziet het er wel verdomd mooi uit.
Maar goed, vooral dit is wel major fucking impressive op de iphone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is alleen jammer dat vrijwel alle goede games die voor de Android uitkomen ports zijn van iPhone games, en toch niet zo lekker lopen, ondanks die snapdragon processorquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Games komen ook in een rap tempo voor android uit en op de galaxy S ziet het er wel verdomd mooi uit.
Maar goed, vooral dit is wel major fucking impressive op de iphone
Ja, techdemo. Ik vraag me af hoe snel we games zullen zien op deze engine die epic ongetwijfeld gaat licenseren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yep dit is heel gaaf, maar dit was toch nog een demo?
Heb je al een keuze gemaakt trouwens? We zitten hier nl. wel voor jou te discussiėren, maar ik heb niet het idee dat het je serieus iets boeit. Wellicht kun je toch beter naar een goedkoop LG-telefoontje gaan kijken aangezien ik sterk de indruk heb dat zowel de iPhone als Galaxy S nogal boven je niveau zitten.quote:
wow arrogant? ja ik haal hier info uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je al een keuze gemaakt trouwens? We zitten hier nl. wel voor jou te discussiėren, maar ik heb niet het idee dat het je serieus iets boeit. Wellicht kun je toch beter naar een goedkoop LG-telefoontje gaan kijken aangezien ik sterk de indruk heb dat zowel de iPhone als Galaxy S nogal boven je niveau zitten.
Maar wat wordt het dan voor je?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:18 schreef DeStentor het volgende:
[..]
wow arrogant? ja ik haal hier info uit
Ja maar nog steeds geen antwoord, heb je nou al een beslissing gemaakt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef DeStentor het volgende:
[..]
ik ga morgen naar de winkel, vandaag kon het niet.
Als je het topic een beetje gevolgd hebt hadden we gezegd dat ik naar de winkel zou gaan om te kijken welke ik fijner vond ect, dus als normaal mens moet je kunnen concluderen, nee ik ga morgen naar de winkel om te kijken welke beter is, dat doe je niet als je al hebt besloten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds geen antwoord, heb je nou al een beslissing gemaakt?
Maar ik ben toch zo benieuwd naar wat je dan "meer" kan. Welke nuttige/handige/leuke dingen heb ik in het dagelijks gebruik wél bij een Galaxy S en niet bij een iPhone? Wat moet ik allemaal missen met een iPhone waarvan je zegt, nou dat is toch onmisbaar op een smartphone.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef witte_fantasie het volgende:
Wat ik hieronder neerkalk is mijn beleving.
iPhone 4g pluspunten:
-games (zowel kwaliteit als kwantiteit)
-gebruiksgemak (alles werkt)
Samsung Galaxy S pluspunten:
-aanpasbare startschermen, met veeeeel meer mogelijkheden dan de standaard pictogrammen van iphone
-telefoon past zich aan aan mij in plaats van andersom
-veel meer "tweakapps", ofwel nog meer mogelijkheden om meer met mn telefoon te kunnen dan iphone
Oja, heb ze allebei en mijn voorkeur gaat uit naar de Galaxy. Ben gewoon die klote pictogrammetjes van de apps van iphone helemaal zat. Het gaar erom wat je ermee kunt, dat weet ik, maar ik heb geen zin meer om 4 jaar lang naar hetzelfde startscherm te staren.
TS wacht net zolang totdat er een iphone of een samsung uit een vrachtwagen valt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef DeStentor het volgende:
[..]
nee ik ga morgen naar de winkel om te kijken welke beter is, dat doe je niet als je al hebt besloten.
Hier kan ik me ook wel in vinden, dat was ook de reden dat ik naar alternatieven ben gaan kijken, maar ik miste steeds teveel in dingen die ik dagelijks gebruik dus kwam steeds weer terug bij iPhone. Maar het kan saai worden als je constant tegen dezelfde icoontjes aankijkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef witte_fantasie het volgende:
Oja, heb ze allebei en mijn voorkeur gaat uit naar de Galaxy. Ben gewoon die klote pictogrammetjes van de apps van iphone helemaal zat. Het gaar erom wat je ermee kunt, dat weet ik, maar ik heb geen zin meer om 4 jaar lang naar hetzelfde startscherm te staren.
Een app die personen op foto's herkent en gelijk het telefoonnummer eraan koppelt, in mijn contactpersonen plaatst, zodat ik die persoon makkelijk herken en makkelijk kan bellen+smsen. Is maar een voorbeeldje natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar ik ben toch zo benieuwd naar wat je dan "meer" kan. Welke nuttige/handige/leuke dingen heb ik in het dagelijks gebruik wél bij een Galaxy S en niet bij een iPhone? Wat moet ik allemaal missen met een iPhone waarvan je zegt, nou dat is toch onmisbaar op een smartphone.
http://itunes.apple.com/a(...)ion/id310972844?mt=8quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Een app die personen op foto's herkent en gelijk het telefoonnummer eraan koppelt, in mijn contactpersonen plaatst, zodat ik die persoon makkelijk herken en makkelijk kan bellen+smsen. Is maar een voorbeeldje natuurlijk.
Tja tevens vorm over functie.quote:Dan hebben we natuurlijk nog: bewegende achtergronden , instelbare kleurtjes, themaatjes, ringtones etc etc. Sommige dingen hiervan KAN je op de iPhone, maar moet je een Nerd zijn om dit te kunnen installeren.
http://itunes.apple.com/n(...)tos/id339105181?mt=8quote:Dan hebben we natuurlijk nog online fotoboeken die mijn foto's syncen met picassa of andere sites. Heb ik altijd actuele foto's bij me, ipv syncen met i-tunes (wat een gedrocht is dat). Kan nog wel ff doorgaan, dit is echter wat me te binnen schiet.
Ik vond N.O.V.A. anders behoorlijk goed speelbaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het echt irrelevant dat er zoveel "mooie" games zijn op de iPhone. Zonder fysieke knoppen is een 3D-spelletje spelen niet meer dan een leuke gimmick, een techdemo. De simpelste spelletjes zijn de enige spellen die echt leuk zijn (Angry Birds bijv.) omdat je geen krampachtige toeren uit moet halen om het spel te spelen.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vond N.O.V.A. anders behoorlijk goed speelbaar.
Dat valt dus wel mee. Hoewel ik wel gehoopt had dat apple een accessoire zou uitbrengen met fysieke knoppen waar je je iphone of ipad dan in kan klikken. Maar ja, dan krijg je nog een categorie in de appstorequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wellicht dat virtuele knoppen prima kunnen werken, maar het 3,5"-scherm van de iPhone is daar net wat te klein voor. Twee duimen voor je scherm en 50% van je scherm is onzichtbaar.
Leuk om te zien dat de apps van iphone ook niet hebben stil gezeten. thnxquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/a(...)ion/id310972844?mt=8
[..]
Tja tevens vorm over functie.
[..]
http://itunes.apple.com/n(...)tos/id339105181?mt=8
Vorm over functiequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/a(...)ion/id310972844?mt=8
5 euro
[..]
Tja tevens vorm over functie.
[..]
http://itunes.apple.com/n(...)tos/id339105181?mt=8
4 euro
Tja ik weet dat jij een apple hater ben, maar bij apple is het juist GEEN vorm over functie. Zeker niet softwarematig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:30 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Vorm over functie
Wat doet apple dan altijd ?
Ik heb twee jaar een iPhone gehad en ik vond het niet echt meevallenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee. Hoewel ik wel gehoopt had dat apple een accessoire zou uitbrengen met fysieke knoppen waar je je iphone of ipad dan in kan klikken. Maar ja, dan krijg je nog een categorie in de appstore
Daarom kun Je veel spellen nu met de gyroscoop spelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het echt irrelevant dat er zoveel "mooie" games zijn op de iPhone. Zonder fysieke knoppen is een 3D-spelletje spelen niet meer dan een leuke gimmick, een techdemo. De simpelste spelletjes zijn de enige spellen die echt leuk zijn (Angry Birds bijv.) omdat je geen krampachtige toeren uit moet halen om het spel te spelen.
Dat is echt onzin. Ik heb zo'n beetje 50 games op m'n iPhone staan en het is allemaal hartstikke tof. Laatst nog uren bezig geweest met Mirror's Edge, werkt prima zonder fysieke knoppen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht het al !quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef Tijn het volgende:
Natuurlijk. Gitaar op je telefoon is vet tof
Zulke mensen denken dat omdat Apple veel aandacht geeft aan de vorm, het wel ten koste MOET gaan van de functie. Terwijl het juist bij Apple bijna altijd hand in hand gaat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja ik weet dat jij een apple hater ben, maar bij apple is het juist GEEN vorm over functie. Zeker niet softwarematig.
Of de derde generatie iPod nano. Zelfs Jobs liet tijdens de presentatie van de laatste iPods merken dat dat een beetje een failproduct was :pquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zulke mensen denken dat omdat Apple veel aandacht geeft aan de vorm, het wel ten koste MOET gaan van de functie. Terwijl het juist bij Apple bijna altijd hand in hand gaat.
En ik zeg bijna, omdat het ook bij Apple wel eens misgaat, bijv. de knoploze iPod shuffle..
Voor Android zijn er ook wel mooie 3D-spellen beschikbaar hoor. Maargoed, we weten allemaal dat de AppStore beter is dan de Android Market, zowel in kwaliteit als kwantiteit. Dat komt ook tot uiting in de (3D) games. Niks nieuws.quote:Op
dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
-
haha wat een droog spel :pquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:10 schreef TC03 het volgende:
Vergeten we hier niet het belangrijkste voordeel van de Samsung Galaxy t.o.v. de iPhone: namelijk het veel grotere scherm? Dat is toch wel lekker in de praktijk hoor.![]()
[..]
Voor Android zijn er ook wel mooie 3D-spellen beschikbaar hoor. Maargoed, we weten allemaal dat de AppStore beter is dan de Android Market, zowel in kwaliteit als kwantiteit. Dat komt ook tot uiting in de (3D) games. Niks nieuws.
De browser van de Desire is erg goed, misschien wel beter dan Safari op de iPhone (al scheelt het vrijwel niets), omdat tekstblokken bij inzoomen automatisch aangepast worden aan het beeldscherm en je een groter oppervlak van je scherm gebruikt. Al kun je op de iPhone ook een alternatieve browser gebruiken, maar zonder jailbreak wordt elke link die je opent toch nog in Safari geopend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef DeStentor het volgende:
[..]
haha wat een droog spel :p
Wat ik erg belangrijk vind is de kwaliteit van internetnavigatie en het typen enzo, welke is daar sterker in? iOS of Android?
Ik denk toch sterk om een htc desire te kopen.. Ipv een iphone 4 of 3gs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |