iddquote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp alleen niet dat als hij zo'n koele berekende psychopaat is waarom hij dan geen 'do not disturb' kaartje aan zijn deur heeft gehangen en direct het eerste de beste vliegtuig naar Nederland heeft gepakt.
Dat kaartje had hem minimaal 24 uur gegeven en zie maar eens uitgeleverd te worden vanuit Nederland.
Niet zo gek voor iemand die z'n halve leven Spaans en Engels moet praten en de andere helft van z'n leven op de Antillen heeft doorgebracht,quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haha,. Hij zegt telkens dat hij zichzelf bij het politiebureau heeft 'ingeleverd'.
Die dude is toch éen en al leugenquote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo sluw? Misschien doet hij gewoon normaal, om dat nou meteen sluw te noemen...
En inderdaad, welke leugens?
Misschien issie niet zo slim wat dat betreft....mocht hij het gedaan hebben. Überhaupt als hij het gedaan heeft kon hij er vrijwel onmogelijk mee wegkomen. Je hele leven onderduiking lijkt me ook zowat...quote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp alleen niet dat als hij zo'n koele berekende psychopaat is waarom hij dan geen 'do not disturb' kaartje aan zijn deur heeft gehangen en direct het eerste de beste vliegtuig naar Nederland heeft gepakt.
Ik zou in zijn schoenen ook niet de waarheid spreken (mocht ik iemand hebben vermoord in Peru).quote:Op maandag 6 september 2010 21:49 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Die dude is toch éen en al leugen.
100% zeker nog wel....puur omdat jij het niet aan zijn lichaamstaal kan aflezen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Komop mensen je kan toch duidelijk aan z'n lichaamstaal en hoe die spreekt zien dat hij die moord niet heeft gepleegd ondanks alle "overtuigende bewijzen" *kuch*.
Ik weet voor 100% dat hij er niet bij betrokken was, ik ga hem zoieso opzoeken in Castro Castro.
watquote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Komop mensen je kan toch duidelijk aan z'n lichaamstaal en hoe die spreekt zien dat hij die moord niet heeft gepleegd ondanks alle "overtuigende bewijzen" *kuch*.
Ik weet voor 100% dat hij er niet bij betrokken was, ik ga hem zoieso opzoeken in Castro Castro.
Amerika heeft het ook echt alleen over Holloway die zo zielig isquote:
Duh, het gaat over Hollowayquote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef Nouk het volgende:
Die film, omg!Is dat een Amerikaanse productie?
Dan kan ik het alsnog wel geinig vinden,quote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Niet zo gek voor iemand die z'n halve leven Spaans en Engels moet praten en de andere helft van z'n leven op de Antillen heeft doorgebracht,.
Ja maar, ja maar, wat vreselijkquote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Duh, het gaat over Holloway
Is dit trouwens die speelfilm die al in productie was?
quote:Op maandag 6 september 2010 21:52 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik had eerst een teaser gezien, joran die ligt te chillen en de politie die hem oppakt, zitten nog steeds vlekken van mijn koffie op mijn beeldschermquote:
Jij wel, ja.quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan kan ik het alsnog wel geinig vinden,.
Auw!quote:
Is al ergens in 2009 te zien geweest.quote:Op maandag 6 september 2010 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Duh, het gaat over Holloway
Is dit trouwens die speelfilm die al in productie was?
Doet mij eerder denken dat hij zijn eigen leugens en bedrog bedoeld.quote:Op maandag 6 september 2010 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
"Ik heb het wel aan mezelf te danken, maar het is niet bij mij begonnen"
Klinkt dan net alsof hij deze moord wel gepleegd heeft maar die op halloway niet.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Schunckelstar het volgende:
ik begin hem te geloven eigenlijk
Geen grap maat.quote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Props voor de troll
Oh en neem je cameraatje mee, dan kun je een speciaal Fok!verslag maken!
Misschien is dat ook wel gevaarlijk. Je weet het gwoon niet.quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik geloofde hem al sinds ik hoorde over Peru, sommige mensen zullen dan met standaard reacties komen als "Zie je wel hoe hij je kan manipuleren". Maar denk zelf na, volgens mij worden deze mensen juist eerder gemanipuleerd door de media en deze methode die werkt, al tientallen jaren.quote:Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Dit interview is best wel positief geweest voor Joran.
Sowieso is hij 5 jaar lang achtervolgd en opgejaagd. Ik vraag me af wat dat doet met een mens.
Laat maar zo, het was weer een waardeloos stemmingmakend RTL-dingetje. Joran zegt dat hij het fijn zou vinden als hij in de gevangenis, net als de andere gedetineerden, af en toe even mag luchten, en meteen koppelt de voice-over die uitspraak aan Joran's narcisme.quote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef MissJ het volgende:
gvd hele programma gemist![]()
Nah ja, ik ga van de week wel ff online terug kijken
Ja zoiets viel mij ook op.quote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Het lijkt alsof Joran die deur expres laat dichtvallen als hij geen sleutel bij zich heeft...
Volgens mij staat hij nog niet online, anders zoek je toch een Nederlandse proxy?quote:Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Marie30 het volgende:
Ik wilde het via RTL gemist online kijken, gaat dat weer niet in België.
Wel hoor: http://www.rtl.nl/compone(...)an_Spreekt_s1_a1.xmlquote:Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij nog niet online
Hij staat online: http://www.rtl.nl/compone(...)an_Spreekt_s1_a1.xmlquote:Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij nog niet online, anders zoek je toch een Nederlandse proxy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |