Continues..quote:Op maandag 6 september 2010 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Rab is heerlijke platen aan het draaien.
Ja bij mij ookquote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Waalwijker het volgende:
Waarom kun ik geen enkel programma terugluisteren? PSRadio niet, @work niet.
het zijn nieuwe programma's ze worden nog onder de oude naam (die voorheen op dat tijdstip zat) automatisch online gezet.quote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Eerst kon ik Stenders Late Vermaak en ODOF ook niet terugluisteren, inmiddels al wel.
Snap niet waarom ze dat niet meteen online kunnen zetten.
quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef michielveenstra het volgende:Goud! @tleemhuis wordt net last minute gevraagd om mee te spelen in That's The Question. Hij moet, hebben we besloten.
Zegt Rab nog dat ze mee moeten doen. Dat mag heulemaal nietquote:Op maandag 6 september 2010 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
Oej dat is wel bagger ze moet stoppen omdat ze morgen een presentatie heeft.
adrian lux - teenage crimequote:Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef Arcee het volgende:
Welk nummer (gezongen door een zangeres) werd er een half uurtje geleden gedraaid, vlak voor The Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)?
Voor, niet naquote:Op maandag 6 september 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
# 15:47 a silent express - will i be around
# 15:38 script - for the first time
# 15:34 snow patrol - just say yes
# 15:30 offspring - pretty fly (for a white guy)
En het was zo goed bedoeldquote:
quote:
Prima! iets voor jou Roel??quote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/artikel/183(...)it-tweede-kamer.html
Klink
quote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/artikel/183(...)it-tweede-kamer.html
Klink
Het was vorige week nogal druk op de redactie, en het kost toch wat tijd om alles netjes in te regelen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Henkiepsv het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Eerst kon ik Stenders Late Vermaak en ODOF ook niet terugluisteren, inmiddels al wel.
Snap niet waarom ze dat niet meteen online kunnen zetten.
Hahaquote:Op maandag 6 september 2010 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee. Ik wil nog niet het eindstation van m'n carrière bereiken
>
Ik ga niet na 2 uurtjes al een programma beoordelen. Ik geef het een paar weken de tijd.quote:Op maandag 6 september 2010 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Even hier peilen wat jullie van de nieuwe radio 3FM dag vonden... van wat ik gehoord heb, vond ik FF Ekdom erg tegenvallen. Ik wil Robterug...
Ja, dat snap ik... en dat doe ik ook wel. Maar op 1e gehoor werd ik nog niet enthousiast.quote:Op maandag 6 september 2010 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga niet na 2 uurtjes al een programma beoordelen. Ik geef het een paar weken de tijd.
Jaaaaaaaa 90squote:Op maandag 6 september 2010 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat maakten ze toen toch heerlijke ongedwongen vrolijke plaatjes... Dat Dear Jessie toch ook, dat is toch gewoon heerlijk blij?
De minuten, uren, dagen dat ik dit vroeger heb gedaan. Alle Mega Top 50 blaadjes (ken je ze nog?) verzamelen, de nummers die je leuk vindt aanvinken en dan startklaar rec-play-pause met je cassetterecordertje en dan #$&*@#$&*@# wanneer de dj het intro vollult en weer een #*$&@#$ als ie 'm niet helemaal draait en dan proberen een zo natuurlijk mogelijk klinkende abrupt eind aan het liedje te maken door het op het juiste moment te stoppen, voordat de dj begint, vervolgens een vereiste paar seconden 'stilte' opnemen en dan wachten op het volgend nummer.quote:Op maandag 6 september 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Zit al klaar met een leeg cassettebandje om de nmr. 1 op te nemen. Hoop op Bumpy Ride
Vroeger op Woensdagmiddag zat ik altijd klaar voor de top40 te wachten om op record te duwen voor de Backstreet Boys moest ik net pissen kwam je terug helft van de clip gemist.quote:Op maandag 6 september 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Zit al klaar met een leeg cassettebandje om de nmr. 1 op te nemen. Hoop op Bumpy Ride
quote:Op maandag 6 september 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vroeger op Woensdagmiddag zat ik altijd klaar voor de top40 te wachten om op record te duwen voor de Backstreet Boys moest ik net pissen kwam je terug helft van de clip gemist.![]()
Schaamteloos.
Echt fantastisch dit. Zo herkenbaar namelijkquote:Op maandag 6 september 2010 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
De minuten, uren, dagen dat ik dit vroeger heb gedaan. Alle Mega Top 50 blaadjes (ken je ze nog?) verzamelen, de nummers die je leuk vindt aanvinken en dan startklaar rec-play-pause met je cassetterecordertje en dan #$&*@#$&*@# wanneer de dj het intro vollult en weer een #*$&@#$ als ie 'm niet helemaal draait en dan proberen een zo natuurlijk mogelijk klinkende abrupt eind aan het liedje te maken door het op het juiste moment te stoppen, voordat de dj begint, vervolgens een vereiste paar seconden 'stilte' opnemen en dan wachten op het volgend nummer.
[/80's en '90's]
lolquote:Op maandag 6 september 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vroeger op Woensdagmiddag zat ik altijd klaar voor de top40 te wachten om op record te duwen voor de Backstreet Boys moest ik net pissen kwam je terug helft van de clip gemist.![]()
Schaamteloos.
Ein deutsche SCHALLPLATTE, MENSCH!quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. Gelukkig voor jou kwam die clip destijds erg vaak voorbij
.
Wat de fuck is dit voor Duitse crap??
Het is alsof Stromae duitser is geworden en pillen heeft geslikt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Is die kerel die je nu hoort aan de drugs?! wat vaag dit!
Rofl !quote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is alsof Stromae duitser is geworden en pillen heeft geslikt.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef tleemhuis het volgende:Ohja, vandaag een aflevering opgenomen voor That's The Question. Hoe het ging? Dat zie je op woensdag 13 oktober.
Je Weet.quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Je typt gewoon een echte rienel-s! Of hoe zoiets ook heet.
Nog niet eens leuk om één keer te horen, laat staan dat je ermee kapot gegooid wordt. 3FM kennende...quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor Duitse crap??
Kijkende naar hoe het met Loesje is gegaan vrees ik ook wel een beetje dat we nog niet af zijn van Nein Mannquote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet eens leuk om één keer te horen, laat staan dat je ermee kapot gegooid wordt. 3FM kennende...
Mwa, heb het eigenlijk wel een beetje gehoord en die Bumpy ride swingt veel beterquote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je cassettedeck.Maar dit nummer is toch veulllll beter!
Hij is hier regelmatig maar ookal laat ie zich niet horen, hij verschuilt zich volgens mij nog dagelijks achter de ficus in de huiskamer dat het 3fm-topic heet.quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Veensta zien we hier ook niet meer héél vaak of ben ik er gewoon een aantal keren 's avonds niet geweest ?
Zeg maar eens iets over dat de megahit niet democratisch wordt verkozen, dan meld ie zich altijd wel met een vlammend betoog.quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Veensta zien we hier ook niet meer héél vaak of ben ik er gewoon een aantal keren 's avonds niet geweest ?
Nee hoor ben er wel !quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
kud verkeerde account. Sorry!
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
Zeg, kan je me even komen opvegen? Ik ben van m'n stoel gevallen van het lachen!quote:Op maandag 6 september 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor ben er wel !
edit:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |