Het was eigenlijk niet getrolledquote:Op maandag 6 september 2010 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
troll. Vooral vanwege het laatste.
Dan ben je een achterbuurt tokkiequote:Op maandag 6 september 2010 10:24 schreef internal het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet getrolled
quote:Op maandag 6 september 2010 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan ben je een achterbuurt tokkie
Het schijtpapier is op.quote:
lol ja want in andere landen zijn ook zulke aanslagen gepleegd en die hadden net zoveel impact en slachtoffers.quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef pervertedhermit het volgende:
Ach ja gebeuren zat rampen elke week maar omdat het USA is is het heel speciaal ineens.
Hardcore pauperquote:Op maandag 6 september 2010 10:41 schreef eQuaL het volgende:
11 september heb ik een feestje op een vliegveld in Duitsland
Ik ook.quote:
Q-basequote:Op maandag 6 september 2010 10:41 schreef eQuaL het volgende:
11 september heb ik een feestje op een vliegveld in Duitsland
quote:Op maandag 6 september 2010 20:28 schreef Kubus. het volgende:
Moet je maar geen wolken krabbers bouwen die zo hoog zijn, zet dan 4 kleinere neer, zo'n ding trekt gewoon een vliegtuig aan.
En in de groene hoek............quote:Op maandag 6 september 2010 20:28 schreef Kubus. het volgende:
Moet je maar geen wolken krabbers bouwen die zo hoog zijn, zet dan 4 kleinere neer, zo'n ding trekt gewoon een vliegtuig aan.
aanslag in spanje en engeland worden ook herdacht.quote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef finsdefis het volgende:
Tja waarom zouden we 9/11 moeten herdenken en niet de andere grote aanslagen op de Westerse wereld? Of de genocide in Rwanda? Of die duizenden slachtoffers van zogenaamde "collateral damage" in de Balkan, Irak of Afghanistan? Beetje show maken dit, plus het accommodeert alleen maar het soort stemmingmakerij waar Wilders zo goed in is.
Ik niet, en ook niet om de aanslagen in NY, Madrid en Londen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef wise het volgende:
[..]
aanslag in spanje en engeland worden ook herdacht.
en who gives a fuck om rwanda of de slachtoffers in de balkan, irak of afghanistan?
Je onderschat de impact van 9/11quote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef Juicyhil het volgende:
We mogen weer de hele week met z'n allen rouwen omdat het 9 jaar geleden is geweest dat de WTC torens zijn ingestort in New York.
Waarom moeten we dat nog na n-e-g-e-n jaar doen?
Kijk, best dat er een herdenking is op die plek. Maar alle (commerciële) tv-zenders gooien hun hele programmering om met allerlei films, documentaires en weet ik het allemaal. Waarom? Waarrrrrroooom?
Ik ookquote:
Hoe die toren opeens ineenzakt, natuurkundig bijna onmogelijkquote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe die toren opeens ineenzakt, natuurkundig bijna onmogelijk
da Ken niey zo snel door een brandjequote:
9/11 IS A LIE!!111quote:Op zondag 5 september 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Nu ontopic verder, en die conspiracy shit post je maar in BNW, niet hier.
Er was ook nog een vliegtuig ingevlogen volgens mij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
da Ken niey zo snel door een brandje
maad die donkere stukken waren extra sterk gemaakt om een mogelijke instorting te voorkomen dat de rest ook inzaktequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:15 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Er was ook nog een vliegtuig ingevlogen volgens mij.
Dot dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
maad die donkere stukken waren extra sterk gemaakt om een mogelijke instorting te voorkomen dat de rest ook inzakte
dus dan zou toren 2 eigenlijk er af moeten vallen IPV helemaal instorten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De slachtoffers hebben er recht op dat de wereld weet wie hen vermoordt heeft. G.W. Bush.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:45 schreef ms90isr het volgende:
Rust in vrede voor alle slachtoffers van deze ramp, die nooit vergeten mag worden.
Heujjjjjjjj vriend jij bent kankerdom swa kerol.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De slachtoffers hebben er recht op dat de wereld weet wie hen vermoordt heeft. G.W. Bush.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |