Afzetten en zeuren kan gewoon zo leuk zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten FOK'ers zich toch altijd afzetten tegen alles?
Doe gewoon mee als je het nodig vindt, en doe niet mee als je dat niet wilt.
Is ook heftig,quote:Op zondag 5 september 2010 21:44 schreef Adelante het volgende:
Op Een komt deze week die documentaire van alle slachtoffers die nog gebeld hebben met het thuisfront terwijl er onder hen een toren in brand stond. Toch best heftig om te zien en te beseffen dat veel mensen niet verder komen dan "I love you" op zo'n moment.
Achja, de 1 is nou eenmaal wat korter van stof dan de ander.quote:Op zondag 5 september 2010 21:44 schreef Adelante het volgende:
Op Een komt deze week die documentaire van alle slachtoffers die nog gebeld hebben met het thuisfront terwijl er onder hen een toren in brand stond. Toch best heftig om te zien en te beseffen dat veel mensen niet verder komen dan "I love you" op zo'n moment.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:44 schreef Adelante het volgende:
Daar kan ik echt geen grapjes over maken..quote:
VS en vrijheid in 1 zinquote:Op zondag 5 september 2010 22:14 schreef Captain_Hero het volgende:
Mensen die klagen over de VS haten vrijheid.
R.i.pquote:Op zondag 5 september 2010 22:49 schreef nattermann het volgende:
Ik heb 11 september het vliegtuig naar Spanje!
dat zeg ik niet, maar het topic in BNW is daar prima geschikt voor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, je mag hier dus alleen posten als je het eens bent met het Amerikaanse beleid van na de aanslagen of als je daadwerkelijk moet rouwen om dode Amerikanen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |