SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
hoojn flipje allens goet in ht kaffe?quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef Flippiee het volgende:
Ja hooi mkeat groernes doen van vieze frediiey.
Deze want deze is goed.quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef Flippiee het volgende:
Welkee blijft ooen dan volg ik het voa mobirl
gezeloig dronken mensen en iets mey veel homos en bis en potten weinig hetero mkef nog naar kroeg. Haat goed komen denk ik. Maar hooi gras fijne nb hequote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
hoojn flipje allens goet in ht kaffe?
Dit heeft inhoud.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
dude, ga 'ns topicz met inhoud maken ofzow...
Stuur eens een foto.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gezeloig dronken mensen en iets mey veel homos en bis en potten weinig hetero mkef nog naar kroeg. Haat goed komen denk ik. Maar hooi gras fijne nb he
quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef PeZu het volgende:
geen bier en geen tieten, wat een enorme faal hier zeg
Inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De beste inhoud die mogelijk is.
Gast, je ging zelf weg.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef JanPiraat het volgende:
welke is het nou ? annetje ga eens slapen johnee doe maar niet
dezequote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef JanPiraat het volgende:
welke is het nou ? annetje ga eens slapen johnee doe maar niet
Ok, nou groetjes he. Ik ga wel slapen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je maar nu ben ik er weer tijd om naar de klote te gaan in nachtbagger
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 00:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ok, nou groetjes he. Ik ga wel slapen.
nee, geen bier, geen tieten, als je dan met droge ogen beweert dat dit de goede is snap je er bar weinig van, seriesquote:
ik zal de groetjes doen aan mijnheer klotequote:Op zondag 5 september 2010 00:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ok, nou groetjes he. Ik ga wel slapen.
Jokertjequote:Op zondag 5 september 2010 00:06 schreef JanPiraat het volgende:
die italiaanse riem doet het hem hoor dit maakt jokertje compleet
quote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef Wasmachinemann het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 Alberto's voor je topic
buik inhoudenquote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef Annnet het volgende:
Ik moest trouwens zo hard om die foto huilen.
Mooi zoquote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef JanPiraat het volgende:
kwiwi was hier .. mijn nacht is compleet
Stop er een muis in whehehehehquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
MIJN POENTJE HEEFT DAGELIJKS VEEL KAAS, HOE KOM IK ER VAN AF GRAAG WAT TIPS HIEROVER, ECHT WAAR IK DOUCHE 2X PER DAG EN TOCH ZIT MIJN POENTJE VOL KAAS, HOE KOM IK ER VAN AF? JA JULLIE MOGEN ER EERST OM LACHEN, MAAR DAARNA WAT NUTTIGE TIPS.
DANKJE.
HAHA!1!!1!!!quote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
MIJN POENTJE HEEFT DAGELIJKS VEEL KAAS, HOE KOM IK ER VAN AF GRAAG WAT TIPS HIEROVER, ECHT WAAR IK DOUCHE 2X PER DAG EN TOCH ZIT MIJN POENTJE VOL KAAS, HOE KOM IK ER VAN AF? JA JULLIE MOGEN ER EERST OM LACHEN, MAAR DAARNA WAT NUTTIGE TIPS.
DANKJE.
misschien hangt er van afquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Buh ik fok op een feestje ben jk nj zielig
ja je bent zielig, want je moet bij een saai feestje zijnquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Buh ik fok op een feestje ben jk nj zielig
mods delete deze user svp hier krijg ik fokking rsi van!quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef Wasmachinemann het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
als ikxdrank oo hem neequote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen foto's maken.
Wat kunnen ze wel dan?quote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen foto's maken.
Gebruik Lactacyd het heeft mij echt geholpen eerst wou mn vriendje mij nooit beffen maar nu doet hij het met superveel plezier hij zegt het smaakt nu niet meer naar vis maar naar frietjes van de macdonalds mar dat komt miscshien omdat mijn poenie er uitziet als een macdonadls hamburger hahahquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
DANKJE.
Juh moet niet dronken dat ik denken ben!quote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-dronken-zijn-post
er zitten hier veel ootten en homis en bis maar ik bem betero en dwgene die hetero zijn die zijn bezet lifee suckzquote:
Helemaal losgaanquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
yoo morgenavond feestje bij mij jongens en meisjes neem allenmaal je laptop mee dan gaan we naast elkaar zitten en Fok!ken
gezelligquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
yoo morgenavond feestje bij mij jongens en meisjes neem allenmaal je laptop mee dan gaan we naast elkaar zitten en Fok!ken
Make me some fetta!quote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
DANKJE.
Ik gebruik altijd Lactacydquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Penisbaard het volgende:
OK IK MOEST OOK LACHEN OM BEPAALDE REACTIES,MAAR EFFE SERIEUS IK WAS MIJN POENTJE MET SUNLIGHT ZEEP, ZAL HET DAAR AAN LIGGEN DAN? JA IK BEN REEDS NAAR MIJN HUISDOKTER GEWEEST, DIE HEEFT MIJ TOEN WAT VOORGESCHREVEN MAAR HEEFT NIET VEEL GEHOLPEN EN HEB MAAR 1 MAN DIE IK NEUK.
ik heb je net de oplossing gevevnen jongenquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Penisbaard het volgende:
OK IK MOEST OOK LACHEN OM BEPAALDE REACTIES,MAAR EFFE SERIEUS IK WAS MIJN POENTJE MET SUNLIGHT ZEEP, ZAL HET DAAR AAN LIGGEN DAN? JA IK BEN REEDS NAAR MIJN HUISDOKTER GEWEEST, DIE HEEFT MIJ TOEN WAT VOORGESCHREVEN MAAR HEEFT NIET VEEL GEHOLPEN EN HEB MAAR 1 MAN DIE IK NEUK.
juj sbalr get probleemquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
snel proberen te typen maar spelfauten maken
DAT IS EEN IDEE. MAAR WEET JE WAT; RAAR MAAR WAAR..HET RUIKT NIET RAUW OF ZO. GEWOON NAAR PLAS EN POENTJE GEUR. MAAR DIT GA IK ZEKER UIT PROBEREN. HET KAN OOK MISSCHIEN MET MIJN HORMONEN TE MAKEN HEBBEN.quote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Lactacyd
Per ongeluk expresquote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef aight1 het volgende:
Als je zoveel typfouten maakt is het echt wel expres hoor
Dit dusquote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef aight1 het volgende:
Als je zoveel typfouten maakt is het echt wel expres hoor
BEN JE EEN NEGERIN?quote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
DAT IS EEN IDEE. MAAR WEET JE WAT; RAAR MAAR WAAR..HET RUIKT NIET RAUW OF ZO. GEWOON NAAR PLAS EN POENTJE GEUR. MAAR DIT GA IK ZEKER UIT PROBEREN. HET KAN OOK MISSCHIEN MET MIJN HORMONEN TE MAKEN HEBBEN.
THXXX
Wat lekker rebels van juh.:@quote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Annnet het volgende:
[..]
Heuh, daar heb ik nog een diploma in gegooid.
ik begrijp er niet zo heel veel van maar goed dit is een uitzonderingquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
er zitten hier veel ootten en homis en bis maar ik bem betero en dwgene die hetero zijn die zijn bezet lifee suckz
PAST GOED BIJ DIT TOPIC HAHAHAHAHAHHAHAAHquote:
Ik heb ook wel es gefokt toen ik zat was en dat ging nog best prima, kostte alleen meer moeite dan normaalquote:
Werkenquote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Anders heb ik niet genoeg ruimte om fatsoenlijk te werken.
ik dow okk mn best maar soms tik jk te snelquote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel es gefokt toen ik zat was en dat ging nog best prima, kostte alleen meer moeite dan normaal
Ik twijfel of ik moet PM'en, straks leest Huppelmuts daar mee.quote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef 9611Niels het volgende:
Ik hoorde dat flippiee doet alsof ze dronken is, maar kan ik haar dan proberen te regelen of niet?
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Groetjes 9611Niels
quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik dow okk mn best maar soms tik jk te snel
JA GELIJK HEB JE. IK WAS MIJN SLIPJES MET SUNLIGHTZEEP EN AANGEZIEN DIE NIET GEPARFUMEERD IS DACHT IK VAN HET KAN GEEN KWAAD. DUS NIET ZO TE ZIEN.quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik dow okk mn best maar soms tik jk te snel
nie alsif iets met drugs maae refelen kom dan richtinf hier.quote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef 9611Niels het volgende:
Ik hoorde dat flippiee doet alsof ze dronken is, maar kan ik haar dan proberen te regelen of niet?
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Groetjes 9611Niels
Schelequote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Anders heb ik niet genoeg ruimte om fatsoenlijk te werken.
pm leea ik pas thuisquote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik moet PM'en, straks leest Huppelmuts daar mee.
Terechte angst. Ik ben altijd bang en durf niks te zeggen als Hulpelpumts boos is.quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik moet PM'en, straks leest Huppelmuts daar mee.
driemvieverquote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op ene scherm Dreamweaver op andere Firefox.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef Graseter het volgende:
AIGHT1 POST DIE BIER EN TIETEN NOU EENS GODVERDOMEEE
Nee, echt regelen. Maar je bent toch niet op de fok meet hoop ik?quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nie alsif iets met drugs maae refelen kom dan richtinf hier.
huppelmurs is lief die wordt niet boos ik wil ook in julliw pmac zittenquote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Terechte angst. Ik ben altijd bang en durf niks te zeggen als Hulpelpumts boos is.
Ik had net Tier en Bieten gepost. Dat is ook goed.quote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef Graseter het volgende:
AIGHT1 POST DIE BIER EN TIETEN NOU EENS GODVERDOMEEE
Kloptquote:
respect voor jou xx conjoquote:Op zondag 5 september 2010 00:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Heu jongnes ik hep net 1bier gehaddd en ik been kankur droneken!!11
wuhm nee dan faal je w als je op fokmeet op fok zit. Maar ik ga er van tussen iets met kroeg em batterij leeg kusjessquote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, echt regelen. Maar je bent toch niet op de fok meet hoop ik?
Traklten rocht, tevens mag je van mij in de pmsc mits je aan de toelatingseis voldoet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wuhm nee dan faal je w als je op fokmeet op fok zit. Maar ik ga er van tussen iets met kroeg em batterij leeg kusjess![]()
Van mij mag je komen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
huppelmurs is lief die wordt niet boos ik wil ook in julliw pmac zitten
ze lijtk op christina curryquote:
je kk moeder w8 mar fliketrjequote:
wat us de eis?quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Traklten rocht, tevens mag je van mij in de pmsc mits je aan de toelatingseis voldoet.
Oh oke dan doe ik wel meequote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was al lang begonnen, waarom doe je niet mee?
kk bezem a zemel wat kom je praten mattie eequote:
maar zou je der raken?quote:
Superquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh oke dan doe ik wel mee
wat zingen we mooi he
Die is best lekker, op de foto dan. Sommige foto's.quote:
Neger, wat is dezequote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oh wacht, ik kan mensen toevoegen volgens mij. Ik doe het morgen wel.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De pics man, de pics. Je weet van de afspraak man.
natuurlijl vrouw natuurlijk komende week komen zequote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De pics man, de pics. Je weet van de afspraak man.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SuperWe stoten die 2 volendammers zo van nr 1
gewoon nee.quote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die is best lekker, op de foto dan. Sommige foto's.
We missen nog een triangeljostie........ Wasmachinemann?quote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik pak mijn basgitaar even voor de begeleiding
der moeder ook zekerquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die is best lekker, op de foto dan. Sommige foto's.
ze pratenquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
kk bezem a zemel wat kom je praten mattie ee
gilfquote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no focking way
Nog eerder haar moeder dan haar
Al die zangers van volendamquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SuperWe stoten die 2 volendammers zo van nr 1
Waarom moest ik lachenquote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We missen nog een triangeljostie........ Wasmachinemann?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no focking way
Nog eerder haar moeder dan haar
Uit volendam denk ikquote:Op zondag 5 september 2010 00:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Al die zangers van volendamwaar halen ze ze in godsnaam vandaan ?
Diel.quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
natuurlijl vrouw natuurlijk komende week komen ze
Ik post zo wel wat van Zanger Petro.quote:Op zondag 5 september 2010 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
Is er nog iemand voor de muzikale input ?
Whehehehequote:
Topquote:Op zondag 5 september 2010 00:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik post zo wel wat van Zanger Petro.
drie opties: basgitaar/gitaar/toetsenquote:Op zondag 5 september 2010 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
Is er nog iemand voor de muzikale input ?
gelukkig maarquote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik dacht al dit gaat iemand zeggen maar gelukkig was het een baas dan kan ikj het gedogen
Omdat appel. Lijkt me logisch.quote:Op zondag 5 september 2010 00:29 schreef 9611Niels het volgende:
Hé kwiwi, ik haal jou en jojoortje wel eens door elkaar. Waarom?
John Mayerquote:
Hoezo wat man wat wat bedoel je veranderingen manquote:Op zondag 5 september 2010 00:29 schreef Trollface. het volgende:
Al deze veranderingen PB, al deze veranderingen. Ze zijn niet goed voor je man, je gaat er aan te onder. Vertel gewoon wat er is, je kunt bij mij altijd terecht, man.
Ik wil bij deze duidelijk maken dat ik trots op je ben dat je drie instrumenten kan bespelen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
drie opties: basgitaar/gitaar/toetsen
ik speel ze alledrie
Speel eens What I Found op de toetsen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
drie opties: basgitaar/gitaar/toetsen
ik speel ze alledrie
Al deze ONZ, deze nachtbagger, alles waar je eerst zo principieel tegen was, wat gebeurt er man, wat gebeurt er.quote:Op zondag 5 september 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo wat man wat wat bedoel je veranderingen man
principes zijn er om in te kleurenquote:Op zondag 5 september 2010 00:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Al deze ONZ, deze nachtbagger, alles waar je eerst zo principieel tegen was, wat gebeurt er man, wat gebeurt er.
ken ik niet, wel deze:quote:Op zondag 5 september 2010 00:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Speel eens What I Found op de toetsen.
wat een kankerlange reactie manquote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Lexis het volgende:
Mensen zeuren hier altijd over het gebruik van het woord 'kanker'.
In het andere nachtbagger topic zei ik dat het een kankerslecht topic was, waar ik uiteraard commentaar op kreeg.
Ik hoor nooit iemand klagen als ik het woord 'kanker' vervang door 'ebola'.
Maar komop, wat heb jij nou liever? En bovendien, waarom moeten we het gebruik van het woord associeren met het daadwerkelijk lijden aan die ziekte.
Dus.
JoeToep op Solid Inc. - What I Found, leuk liedje voor achter de toetsen lijkt me. Zangbegeleiding incluis.quote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ken ik niet, wel deze:
en de laatste tijd ligt mijn passie bij de basgitaar toch wel
quote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Lexis het volgende:
In het andere nachtbagger topic zei ik dat het een kankerslecht topic was, waar ik uiteraard commentaar op kreeg.
Maar komop, wat heb jij nou liever? En bovendien, waarom moeten we het gebruik van het woord associeren met het daadwerkelijk lijden aan die ziekte.
Dus.
Ik weet het niet man, ik weet het niet. Er gebeuren dingen met mij die ik nooit voor mogelijk had gehouden.quote:Op zondag 5 september 2010 00:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Al deze ONZ, deze nachtbagger, alles waar je eerst zo principieel tegen was, wat gebeurt er man, wat gebeurt er.
i kkrijg later kanker balen manquote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Lexis het volgende:
Dus.
Je hoeft je toevlucht niet te nemen in het onbekende, je weet dat je altijd bij mij terecht kunt; mijn anus staat altijd open voor je.quote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het niet man, ik weet het niet. Er gebeuren dingen met mij die ik nooit voor mogelijk had gehouden.
Lidlquote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wasda jong kaviaar van de Aldi ?
ga ik morgen opzoekenquote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
JoeToep op Solid Inc. - What I Found, leuk liedje voor achter de toetsen lijkt me. Zangbegeleiding incluis.
quote:
Wat.quote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Nee serieus, maar die Christina Curry is echt de allerlaatste (ow nee Sorry ik vergeet Patty Brard) die ik op deze aardkloot zou raken.
Ik begin wat van je oude zelf terug te zienquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:35 schreef aight1 het volgende:
Ik heb gister 197 posts gemaakt, ik kwam
Mn eerste top 10quote:008. 195 JanPiraat
ik doe liever mijn hand ingesmeerd met scrub!quote:Op zondag 5 september 2010 00:36 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat.
[ afbeelding ]
Ik zou haar doen
Die moeder van haar.quote:Op zondag 5 september 2010 00:36 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat.
[ afbeelding ]
Ik zou haar doen
die stond hierboven alquote:Op zondag 5 september 2010 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat t onzin is ga ik er niet serieus op in. Ik heb nog wel een gedichtje te delen:
[ afbeelding ]
Spuit11quote:Op zondag 5 september 2010 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat t onzin is ga ik er niet serieus op in. Ik heb nog wel een gedichtje te delen:
[ afbeelding ]
hihi :$ =Squote:Op zondag 5 september 2010 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
Is het al weer zo laat? Time's fun when you're having flies.
hoevaak heb jij je papa afgetrokt?quote:Op zondag 5 september 2010 00:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is heel normaal bij mannen hoor, maar dat weet jij als meisje natuurlijk niet.
Neenquote:Op zondag 5 september 2010 00:39 schreef Adelante het volgende:
Graag hier verdergaan bij dit topic vol
NACHTBAGGER - Part II
wat ben je toch een lekker dingquote:Op zondag 5 september 2010 00:39 schreef Adelante het volgende:
NACHTBAGGER - Part II
ik elke dag 2 keer, toen kon dat nog.quote:
Wees er trots op ofzo..................quote:Op zondag 5 september 2010 00:35 schreef aight1 het volgende:
Ik heb gister 197 posts gemaakt, ik kwam
En de lapohunt dan.quote:Op zondag 5 september 2010 00:39 schreef Adelante het volgende:
NACHTBAGGER - Part II
Aahhh, my eyes! Kanker op met dat ding!!@@!!111quote:Op zondag 5 september 2010 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet voor de gein eens fotos opzoeken uit 2010quote:Op zondag 5 september 2010 00:36 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat.
[ afbeelding ]
Ik zou haar doen
ja haha de goeeie ouw tijdequote:Op zondag 5 september 2010 00:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
ik elke dag 2 keer, toen kon dat nog.
Goeienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |