Al deze ONZ, deze nachtbagger, alles waar je eerst zo principieel tegen was, wat gebeurt er man, wat gebeurt er.quote:Op zondag 5 september 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo wat man wat wat bedoel je veranderingen man
principes zijn er om in te kleurenquote:Op zondag 5 september 2010 00:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Al deze ONZ, deze nachtbagger, alles waar je eerst zo principieel tegen was, wat gebeurt er man, wat gebeurt er.
ken ik niet, wel deze:quote:Op zondag 5 september 2010 00:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Speel eens What I Found op de toetsen.
wat een kankerlange reactie manquote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Lexis het volgende:
Mensen zeuren hier altijd over het gebruik van het woord 'kanker'.
In het andere nachtbagger topic zei ik dat het een kankerslecht topic was, waar ik uiteraard commentaar op kreeg.
Ik hoor nooit iemand klagen als ik het woord 'kanker' vervang door 'ebola'.
Maar komop, wat heb jij nou liever? En bovendien, waarom moeten we het gebruik van het woord associeren met het daadwerkelijk lijden aan die ziekte.
Dus.
JoeToep op Solid Inc. - What I Found, leuk liedje voor achter de toetsen lijkt me. Zangbegeleiding incluis.quote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ken ik niet, wel deze:
en de laatste tijd ligt mijn passie bij de basgitaar toch wel
quote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Lexis het volgende:
In het andere nachtbagger topic zei ik dat het een kankerslecht topic was, waar ik uiteraard commentaar op kreeg.
Maar komop, wat heb jij nou liever? En bovendien, waarom moeten we het gebruik van het woord associeren met het daadwerkelijk lijden aan die ziekte.
Dus.
Ik weet het niet man, ik weet het niet. Er gebeuren dingen met mij die ik nooit voor mogelijk had gehouden.quote:Op zondag 5 september 2010 00:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Al deze ONZ, deze nachtbagger, alles waar je eerst zo principieel tegen was, wat gebeurt er man, wat gebeurt er.
i kkrijg later kanker balen manquote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Lexis het volgende:
Dus.
Je hoeft je toevlucht niet te nemen in het onbekende, je weet dat je altijd bij mij terecht kunt; mijn anus staat altijd open voor je.quote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het niet man, ik weet het niet. Er gebeuren dingen met mij die ik nooit voor mogelijk had gehouden.
Lidlquote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wasda jong kaviaar van de Aldi ?
ga ik morgen opzoekenquote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
JoeToep op Solid Inc. - What I Found, leuk liedje voor achter de toetsen lijkt me. Zangbegeleiding incluis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |