pm leea ik pas thuisquote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik moet PM'en, straks leest Huppelmuts daar mee.
Terechte angst. Ik ben altijd bang en durf niks te zeggen als Hulpelpumts boos is.quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik moet PM'en, straks leest Huppelmuts daar mee.
driemvieverquote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op ene scherm Dreamweaver op andere Firefox.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef Graseter het volgende:
AIGHT1 POST DIE BIER EN TIETEN NOU EENS GODVERDOMEEE
Nee, echt regelen. Maar je bent toch niet op de fok meet hoop ik?quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nie alsif iets met drugs maae refelen kom dan richtinf hier.
huppelmurs is lief die wordt niet boos ik wil ook in julliw pmac zittenquote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Terechte angst. Ik ben altijd bang en durf niks te zeggen als Hulpelpumts boos is.
Ik had net Tier en Bieten gepost. Dat is ook goed.quote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef Graseter het volgende:
AIGHT1 POST DIE BIER EN TIETEN NOU EENS GODVERDOMEEE
Kloptquote:
respect voor jou xx conjoquote:Op zondag 5 september 2010 00:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Heu jongnes ik hep net 1bier gehaddd en ik been kankur droneken!!11
wuhm nee dan faal je w als je op fokmeet op fok zit. Maar ik ga er van tussen iets met kroeg em batterij leeg kusjessquote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, echt regelen. Maar je bent toch niet op de fok meet hoop ik?
Traklten rocht, tevens mag je van mij in de pmsc mits je aan de toelatingseis voldoet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wuhm nee dan faal je w als je op fokmeet op fok zit. Maar ik ga er van tussen iets met kroeg em batterij leeg kusjess![]()
Van mij mag je komen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
huppelmurs is lief die wordt niet boos ik wil ook in julliw pmac zitten
ze lijtk op christina curryquote:
je kk moeder w8 mar fliketrjequote:
wat us de eis?quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Traklten rocht, tevens mag je van mij in de pmsc mits je aan de toelatingseis voldoet.
Oh oke dan doe ik wel meequote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was al lang begonnen, waarom doe je niet mee?
kk bezem a zemel wat kom je praten mattie eequote:
maar zou je der raken?quote:
Superquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh oke dan doe ik wel mee
wat zingen we mooi he
Die is best lekker, op de foto dan. Sommige foto's.quote:
Neger, wat is dezequote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oh wacht, ik kan mensen toevoegen volgens mij. Ik doe het morgen wel.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De pics man, de pics. Je weet van de afspraak man.
natuurlijl vrouw natuurlijk komende week komen zequote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De pics man, de pics. Je weet van de afspraak man.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SuperWe stoten die 2 volendammers zo van nr 1
gewoon nee.quote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die is best lekker, op de foto dan. Sommige foto's.
We missen nog een triangeljostie........ Wasmachinemann?quote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik pak mijn basgitaar even voor de begeleiding
der moeder ook zekerquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die is best lekker, op de foto dan. Sommige foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |