SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
hoojn flipje allens goet in ht kaffe?quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef Flippiee het volgende:
Ja hooi mkeat groernes doen van vieze frediiey.
Deze want deze is goed.quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef Flippiee het volgende:
Welkee blijft ooen dan volg ik het voa mobirl
gezeloig dronken mensen en iets mey veel homos en bis en potten weinig hetero mkef nog naar kroeg. Haat goed komen denk ik. Maar hooi gras fijne nb hequote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
hoojn flipje allens goet in ht kaffe?
Dit heeft inhoud.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
dude, ga 'ns topicz met inhoud maken ofzow...
Stuur eens een foto.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gezeloig dronken mensen en iets mey veel homos en bis en potten weinig hetero mkef nog naar kroeg. Haat goed komen denk ik. Maar hooi gras fijne nb he
quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef PeZu het volgende:
geen bier en geen tieten, wat een enorme faal hier zeg
Inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De beste inhoud die mogelijk is.
Gast, je ging zelf weg.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef JanPiraat het volgende:
welke is het nou ? annetje ga eens slapen johnee doe maar niet
dezequote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef JanPiraat het volgende:
welke is het nou ? annetje ga eens slapen johnee doe maar niet
Ok, nou groetjes he. Ik ga wel slapen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je maar nu ben ik er weer tijd om naar de klote te gaan in nachtbagger
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 00:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ok, nou groetjes he. Ik ga wel slapen.
nee, geen bier, geen tieten, als je dan met droge ogen beweert dat dit de goede is snap je er bar weinig van, seriesquote:
ik zal de groetjes doen aan mijnheer klotequote:Op zondag 5 september 2010 00:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ok, nou groetjes he. Ik ga wel slapen.
Jokertjequote:Op zondag 5 september 2010 00:06 schreef JanPiraat het volgende:
die italiaanse riem doet het hem hoor dit maakt jokertje compleet
quote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef Wasmachinemann het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 Alberto's voor je topic
buik inhoudenquote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef Annnet het volgende:
Ik moest trouwens zo hard om die foto huilen.
Mooi zoquote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef JanPiraat het volgende:
kwiwi was hier .. mijn nacht is compleet
Stop er een muis in whehehehehquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
MIJN POENTJE HEEFT DAGELIJKS VEEL KAAS, HOE KOM IK ER VAN AF GRAAG WAT TIPS HIEROVER, ECHT WAAR IK DOUCHE 2X PER DAG EN TOCH ZIT MIJN POENTJE VOL KAAS, HOE KOM IK ER VAN AF? JA JULLIE MOGEN ER EERST OM LACHEN, MAAR DAARNA WAT NUTTIGE TIPS.
DANKJE.
HAHA!1!!1!!!quote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
MIJN POENTJE HEEFT DAGELIJKS VEEL KAAS, HOE KOM IK ER VAN AF GRAAG WAT TIPS HIEROVER, ECHT WAAR IK DOUCHE 2X PER DAG EN TOCH ZIT MIJN POENTJE VOL KAAS, HOE KOM IK ER VAN AF? JA JULLIE MOGEN ER EERST OM LACHEN, MAAR DAARNA WAT NUTTIGE TIPS.
DANKJE.
misschien hangt er van afquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Buh ik fok op een feestje ben jk nj zielig
ja je bent zielig, want je moet bij een saai feestje zijnquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Buh ik fok op een feestje ben jk nj zielig
mods delete deze user svp hier krijg ik fokking rsi van!quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef Wasmachinemann het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
als ikxdrank oo hem neequote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen foto's maken.
Wat kunnen ze wel dan?quote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen foto's maken.
Gebruik Lactacyd het heeft mij echt geholpen eerst wou mn vriendje mij nooit beffen maar nu doet hij het met superveel plezier hij zegt het smaakt nu niet meer naar vis maar naar frietjes van de macdonalds mar dat komt miscshien omdat mijn poenie er uitziet als een macdonadls hamburger hahahquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
DANKJE.
Juh moet niet dronken dat ik denken ben!quote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-dronken-zijn-post
er zitten hier veel ootten en homis en bis maar ik bem betero en dwgene die hetero zijn die zijn bezet lifee suckzquote:
Helemaal losgaanquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
yoo morgenavond feestje bij mij jongens en meisjes neem allenmaal je laptop mee dan gaan we naast elkaar zitten en Fok!ken
gezelligquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
yoo morgenavond feestje bij mij jongens en meisjes neem allenmaal je laptop mee dan gaan we naast elkaar zitten en Fok!ken
Make me some fetta!quote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
DANKJE.
Ik gebruik altijd Lactacydquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Penisbaard het volgende:
OK IK MOEST OOK LACHEN OM BEPAALDE REACTIES,MAAR EFFE SERIEUS IK WAS MIJN POENTJE MET SUNLIGHT ZEEP, ZAL HET DAAR AAN LIGGEN DAN? JA IK BEN REEDS NAAR MIJN HUISDOKTER GEWEEST, DIE HEEFT MIJ TOEN WAT VOORGESCHREVEN MAAR HEEFT NIET VEEL GEHOLPEN EN HEB MAAR 1 MAN DIE IK NEUK.
ik heb je net de oplossing gevevnen jongenquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Penisbaard het volgende:
OK IK MOEST OOK LACHEN OM BEPAALDE REACTIES,MAAR EFFE SERIEUS IK WAS MIJN POENTJE MET SUNLIGHT ZEEP, ZAL HET DAAR AAN LIGGEN DAN? JA IK BEN REEDS NAAR MIJN HUISDOKTER GEWEEST, DIE HEEFT MIJ TOEN WAT VOORGESCHREVEN MAAR HEEFT NIET VEEL GEHOLPEN EN HEB MAAR 1 MAN DIE IK NEUK.
juj sbalr get probleemquote:Op zondag 5 september 2010 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
snel proberen te typen maar spelfauten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |