Is het geen verborgen Federer-fan grap dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand die typefout uit de OP halen?
Inderdaad. Ik was een beetje bang hoe hij met de wind zou omgaan, maar dat heeft ie prima gedaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef TheGeneral het volgende:
Weer een sterk optreden van Federer. Zeker in deze omstandigheden. Overduidelijke favoriet voorlopig.
Nee, ik wilde heel snel een nieuw deel plaatsen en toen heb ik de TT niet gecheckt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is het geen verborgen Federer-fan grap dan?
Sorry, maar nutteloze kut-statistiek vind ik dat. De enige boeiende is finales op een rij. Zelfs die halve finales vind ik al niet zo boeiend, alhoewel het wel indrukwekkend hoeveel beter het is dan de #2 op die lijst.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef Federer-fan het volgende:
De hoeveelst vierde ronde voor Federer in een GS op rij is dit, TheGeneral, de 26e?
Hij heeft volgens mij dezelfde tennisschoenen als ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
ARNAUD ''HET BEEST VAN BERCY'' CLEMENT![]()
![]()
Ik niet. Het geeft aan dat hij enorm consistent is. En die halve finals vond ik ook vrij geniaal.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry, maar nutteloze kut-statistiek vind ik dat. [...]
Ja, vooral die dubbelhandige backhandvolley langs de lijn was mooi.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef Norrage het volgende:
Hmm van dat eind dat ik er van zag vond ik ze wel aardig spelen. Vooral heel knappe laatste punten van Wickmayer!
4e ronde is inderdaad een nutteloze statistiek, maar de halve finale streak is een van de beste, zo niet het beste, record.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry, maar nutteloze kut-statistiek vind ik dat. De enige boeiende is finales op een rij. Zelfs die halve finales vind ik al niet zo boeiend, alhoewel het wel indrukwekkend hoeveel beter het is dan de #2 op die lijst.
Mag ik eerst een proefritje maken?quote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Chriz, welke wordt het nu....Dementieva of Ivanovic? En nee, je kan ze niet allebei kiezen.
Vind je dat echt? Het is toch fenomenaal dat iemand niet alleen 26 GS'en op rij meedoet maar zo consistent is dat hij altijd minstens de vierde ronde haalt? Er zijn volgens mij genoeg spelers voor wie het het carrièrehoogtepunt is om de vierde ronde van een GS te halen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
4e ronde is inderdaad een nutteloze statistiek, [...]
Je kunt over jou zeggen wat je wilt, maar niet dat je geen klasse hebt.quote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mag ik eerst een proefritje maken?
Tuurlijk is het knap en indrukwekkend, maar ik vind het toch niet een 'groot' genoeg record. Zeker niet in vergelijking met de halve finales.quote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Het is toch fenomenaal dat iemand niet alleen 26 GS'en op rij meedoet maar zo consistent is dat hij altijd minstens de vierde ronde haalt? Er zijn volgens mij genoeg spelers voor wie het het carrièrehoogtepunt is om de vierde ronde van een GS te halen.
Ja maar kom op, een 4e ronde..dan kan je van alles een record maken..Er zijn ook genoeg mensen die aan een GS willen meedoen...dus eigenlijk is een Wayne Ferreira nog indrukwekkender want die speelde iets van 50 GS op rij ofzo?quote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Het is toch fenomenaal dat iemand niet alleen 26 GS'en op rij meedoet maar zo consistent is dat hij altijd minstens de vierde ronde haalt? Er zijn volgens mij genoeg spelers voor wie het het carrièrehoogtepunt is om de vierde ronde van een GS te halen.
Je onderschat wel heel erg hoe moeilijk het is om constant 4e rondes of QF te halen.... En dat voor een lange periode.quote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar kom op, een 4e ronde..dan kan je van alles een record maken..Er zijn ook genoeg mensen die aan een GS willen meedoen...dus eigenlijk is een Wayne Ferreira nog indrukwekkender want die speelde iets van 50 GS op rij ofzo?
Het is het een of het ander...Ik werd ook heel erg moe toen Fed op RG in de kwart verloor en dat iedereen ineens de lat ging verleggen naar "wow, wat knap dat ie zoveel kwartfinales op rij kan halen!!!"
Het is voor mij GS finales, en GS winsten..de rest boeit me niet. Niet voor iemand van de stature van Federer.
Ik zeg ook niet dat het niet knap is, maar ik bedoel meer dat het echt een nutteloze statistiek is..dan kan je van alles een statistiek maken...van het altijd keren dat je na een eerste set 6-3 verloren te hebben toch nog de wedstrijd wint ofzo, of het aantal wedstrijden dat je gewonnen hebt met meer onnodige fouten dan winners...of of..zo kan je oneindig lang doorgaan...Het is knap, maar om er nou statistieken aan te gaan verbinden vind ik echt tijdverspilling.quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je onderschat wel heel erg hoe moeilijk het is om constant 4e rondes of QF te halen.... En dat voor een lange periode.
Ik vind die statistieken in termen van records ook wat nutteloos, maar puur als statistiek vind ik dat niet. Als je constant de 4e ronde of kwartfinale haalt betekent dat dus dat je voor die ronde vrijwel onmogelijk bent om te kloppen. Dat vind ik geen nutteloze statistiek. Ook de statistiek dat wanneer de 1e set is gewonnen dat, een Federer bv, iets van 95% van zijn partijen wint, ook geen nutteloze statistiek. Zo zijn er nog wel statistieken die gewoon erg van belang zijn en handig om te weten. Uiteindelijk zeggen ze natuurlijk niets want het kan gewoon een keer mis gaan, maar de kans is erg groot dat het gaat zoals de statistieken zeggen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet knap is, maar ik bedoel meer dat het echt een nutteloze statistiek is..dan kan je van alles een statistiek maken...van het altijd keren dat je na een eerste set 6-3 verloren te hebben toch nog de wedstrijd wint ofzo, of het aantal wedstrijden dat je gewonnen hebt met meer onnodige fouten dan winners...of of..zo kan je oneindig lang doorgaan...Het is knap, maar om er nou statistieken aan te gaan verbinden vind ik echt tijdverspilling.
Had Ferrero wel de eerste set voor moeten winnen denk ik. Nu schat ik 3, of als Ferrero de 2e wint 4.quote:Op zondag 5 september 2010 00:48 schreef TheGeneral het volgende:
Melzer - Ferrero heeft ook wel de potentie om een 5 setter te worden.
Zullen we duimen voor 'm ?quote:Op zondag 5 september 2010 01:45 schreef Norrage het volgende:
Ja dat is blake al heel dit seizoen...dat die amerikanen dachten dat Blake ook maar enige kans ging hebben.....
Blake 6-5quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef TheGeneral het volgende:
Blake is voorlopig zichzelf aan het uitschakelen..
5-0* Djoko.
Ja best wel...quote:
College football is dat zelfsquote:Op zondag 5 september 2010 02:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja best wel...
Ja ok, ze hebben hier een tenniskanaal dat betaald is en wat ik niet kan zien, maar dan nog...best achterlijk..maar goed, dit weekend begint het American football seizoen kennelijk weer want dat is nu op elke zender te zien.
Oké, de vraag is wel of dat halverenalerecord te 'verbreken' is met een veel langer vierderonderecord. Stel bijvoorbeeld dat een tennisser in zijn carrière van alle GS'en die hij speelt minstens de vierde ronde haalt en er uiteindelijk 48 haalt (12 jaar tennis) waarbij hij ook wint en (halve) finales haalt. Zou dat op een gegeven moment niet indrukwekkender zijn?quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tuurlijk is het knap en indrukwekkend, maar ik vind het toch niet een 'groot' genoeg record. Zeker niet in vergelijking met de halve finales.
Dat vind ik geen goeie vergelijking. Het gaat om de belangrijkste toernooien die er zijn. Als je daar elke keer dat je er speelt en zoveel keer op rij een ronde haalt die veel epslers in hun leven neit 1 keer halen geeft dat ten eerste aan dat je heel erg goed bent maar ten tweede en vooral dat je enorm consistent bent, dat je nooit een GS hebt waarin je ze niet goed genoeg raakt om de eerste, tweede of derde ronde te winnen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet knap is, maar ik bedoel meer dat het echt een nutteloze statistiek is..dan kan je van alles een statistiek maken...van het altijd keren dat je na een eerste set 6-3 verloren te hebben toch nog de wedstrijd wint ofzo, of het aantal wedstrijden dat je gewonnen hebt met meer onnodige fouten dan winners...of of..zo kan je oneindig lang doorgaan...Het is knap, maar om er nou statistieken aan te gaan verbinden vind ik echt tijdverspilling.
Man, de TV-rechten op die sport (en dan bedoel ik echt de college-variant) zijn meer waard dan de voetbalrechten van de CL en de Premier League bij elkaarquote:
Nalbyquote:Op zondag 5 september 2010 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
Om 17.00 gelijk twee leuke potjes:
Nalbandian-Verdasco
Ana-Kim
Ik vrees dat ze die vrouwenwedstrijd gaan uitzenden.
Die vrouwenwedstrijd kan weleens erg goed wordenquote:Op zondag 5 september 2010 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
Om 17.00 gelijk twee leuke potjes:
Nalbandian-Verdasco
Ana-Kim
Ik vrees dat ze die vrouwenwedstrijd gaan uitzenden.
Dat denk ik wel ja. Gelukkig heb ik ook Eurosport 2quote:Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalby![]()
Maar Ambro, op een van de twee ES-kanalen zal Nalby - Verdasco toch wel te zien zijn?
OMFGquote:Op zondag 5 september 2010 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Jezus..3 goede wedstrijden van de 4 en dan kiezen ze deze
Dat is wel kansloos zeg.quote:Op zondag 5 september 2010 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
Women's Singles - 4th Round
Francesca Schiavone(ITA)[6] vs. Anastasia Pavlyuchenkova(RUS)[20]
Op Eurosport 2...![]()
Belachelijk.
quote:Op zondag 5 september 2010 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
Women's Singles - 4th Round
Francesca Schiavone(ITA)[6] vs. Anastasia Pavlyuchenkova(RUS)[20]
Op Eurosport 2...![]()
Belachelijk.
Thx. Zometeen mijn laptop aanslingeren.quote:Op zondag 5 september 2010 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
atdhe.net heeft overigens wel een goede stream van Nalby - Verdasco.
Ze houdt rekening met ons, zodat we naar Nalby - Berbascoe kunnen kijkenquote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef TheGeneral het volgende:
Nee, Ivanovic is nog geen partij voor Clijsters, 6-2 *4-0.
Toch ook al 6BP tegen gehad in 3 games.quote:Op zondag 5 september 2010 17:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian komt op genoeg gamepoints, maar hij maakt die heel moeilijk.
Omdat hij zijn gamepoints niet maakt. Daardoor komt Verdasco terug en krijgt kansen. Als hij op zijn 1e gamepoint de game afmaakt, krijgt Verdasco ook die kansen niet.quote:Op zondag 5 september 2010 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch ook al 6BP tegen gehad in 3 games.
Mooie jinx, *3-2 Verdasco.quote:Op zondag 5 september 2010 17:53 schreef TheGeneral het volgende:
Hij werkt die BP's wel netjes weg elke keer
*3-2 Nando.quote:Op zondag 5 september 2010 17:53 schreef TheGeneral het volgende:
Hij werkt die BP's wel netjes weg elke keer
Het is nog geen Martin hequote:Op zondag 5 september 2010 18:01 schreef Nalbandian het volgende:
Sportief dat David Fernando het idee geeft dat ie kan winnen!
Mwah, Wozniacki is ook wel erg sterk bezig, 3 games verloren in 3 wedstrijdenquote:Op zondag 5 september 2010 18:03 schreef luckass het volgende:
GSM Clijsters. Favoriet toch wel voor de zege.
Denk het ook, Woz geef ik licht het voordeel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: kut-hawkeye systeem!
Hij was dichterbij dan ik dacht..leek echt dik uitquote:
Ik had durven zweren dat hij in was.quote:
ESquote:Op zondag 5 september 2010 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
Nee hè, Eurogoals en dan Venus op Eurosport.
Zijn een paar zwakbegaafde stagiaires de boel daar aan het runnen ofzo?quote:Op zondag 5 september 2010 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
Nee hè, Eurogoals en dan Venus op Eurosport.
Ja maar dat was in ieder geval nog op ES2.quote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gister was het nog erger. Beloofden ze eerst na de Vuelta Soderling-De Bakker, krijg je gewoon en verwaaide Jankovic-Kanepi waar dan ook echt niks aan was.
Serena heeft meer power.quote:Op zondag 5 september 2010 19:11 schreef Bevin het volgende:
Haha die Venuswat een power voor een vrouw
1 rebreak comin' up!quote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef luckass het volgende:
Nalby kneusje
Mist een smash en *5-3 Nando.
Waar kijken jullie?quote:
Even dat DC-sfeertje creëren en het komt goedquote:Op zondag 5 september 2010 19:27 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Niks aan de hand joh, dat doet David gewoon even in 5.
Venus heeft echt veel meer power dan Serena. De hardste service ooit is al van Venus. Serena is meer een grinder, die brengt alles hard terug. Venus is veel aanvallender, en slaat veel harder dan Serena.quote:
Enige vorm van consistentie van Nalbandian verwachten.quote:Op zondag 5 september 2010 19:46 schreef Norrage het volgende:
Ok, het is vooral Nalby die slecht speelt
Had hij die Washington vorm niet voor de USO kunnen gebruiken?
Nee, hij had gewoon die ene piek tijdens de USO moeten zettenquote:Op zondag 5 september 2010 19:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Enige vorm van consistentie van Nalbandian verwachten.
Nalbandian piekt voor DC en 1 a 2 willekeurige andere toernooien in het jaar.quote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, hij had gewoon die ene piek tijdens de USO moeten zetten
quote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef Norrage het volgende:
Wow, Nadal's dag outfit is vrij normaal zeg! Hij ziet er gewoon wel prima uit
Klopt, hij zal zich weinig hoeven inspannen want over vijf kwartier heeft hij verloren.quote:
Nah, met dat tempo waarin Nadal serveert duurt het nog wel 2 uur.quote:Op zondag 5 september 2010 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, hij zal zich weinig hoeven inspannen want over vijf kwartier heeft hij verloren.
Ja, vreselijk (bij Murray-Wawrinka neem ik aan dat je bedoelt). Een van de commentatoren wist niet dat Nadal de nummer 1 van de wereld is. Wat ben je dan slecht zeg. En ze zitten ernaast met calls en snappen niet wat er op de baan gebeurt.quote:Op zondag 5 september 2010 21:49 schreef Salamando het volgende:
Het commentaar is af en toe weer om te janken
Toch komt 'ie weer terug tot 5-5.quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind Wawinkra zo'n zaadje.![]()
Wawrinka is een Davis Cup held.quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind Wawinkra zo'n zaadje.![]()
Ja, maar als het echt belangijk wordt, laat hij het afweten. In de eerste set zaten ook wat aardige falactis en dat zie ik hem wel erg vak doen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch komt 'ie weer terug tot 5-5.
Ze zenden het wel uit, op Eurosport 2. Maar ben het met je eens dat het beter kan gewisseld worden de kanalen ja.quote:Op zondag 5 september 2010 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Echt, waarom zendt Eurosport Robredo-Llodra uit en niet Murray-Wawrinka?
Juist niet..quote:Op zondag 5 september 2010 23:32 schreef Salamando het volgende:
Wawrinka is wellicht een van de meest stabiele subtoppers in het circuit
En daar is het al..Robredo dus door en Tim uit de XL gamequote:Op maandag 6 september 2010 00:10 schreef Tim86 het volgende:
Retirement coming up bij Llodra zo te zien..hij doet echt niks meer..
Kom op, dat was echt zwaar terecht...quote:Op maandag 6 september 2010 00:30 schreef chargon het volgende:
Jammer van de rebreak, Murray is toch wel een ontzettende vervelende persoon. Ook hoe hij daarnet ging janken over de challenge.
Ja dat heb ik ook een beetjequote:Op maandag 6 september 2010 00:31 schreef eentwee het volgende:
Murray moet wel winnen, anders krijgt Nadal helemaal geen tegenstand meer op weg naar de finale
Kap toch eens met die kansloze combobets johquote:Op maandag 6 september 2010 00:51 schreef danusz1986 het volgende:
Dit geintje kost me weer 100 euro.
Waarom zou ik.quote:Op maandag 6 september 2010 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kap toch eens met die kansloze combobets joh
Ik zie je alleen maar iedere dag hier huilen dat het je weer geld kost..quote:
Ja, maar misschien maakt ie een echte klapper.quote:Op maandag 6 september 2010 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar iedere dag hier huilen dat het je weer geld kost..
Dit resultaat komt puur, omdat Murray niet 100% fit is. Zelfs op 60% wint Wawrinka niet makkelijk. Wat had Wawrinka eigenlijk. Ik dacht dat ie een blessurebehandeling had gekregen. Was niks van te merken.quote:Op maandag 6 september 2010 01:07 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongelooflijke surprise dit zeg...verrassing van het jaar zou ik zeggen, om eerlijk te zijn. Zeker omdat Murray er voor de USO zo goed uit zag, en in zijn vorige wedstrijden...en in de eerste 2 sets..geweldige prestatie van Wawrinka, ongelooflijk...
Dat is wel iets moois, een finale Fed - Nadal, op de US Open...dat is toch wel een voordeel van dit verlies van Murray...hmm..Nu mag Fed op zijn beurt proberen Nadal van de 4e GS af te houden...quote:Op maandag 6 september 2010 01:24 schreef Fukjoeman het volgende:
Dat ene punt was echt geniaal. Nog mooier dan die van Fed denk ik. Echt een pracht prestatie van Wawa en tis em gegund ook, na die eveneens prachtige wedstrijd tegen Murray op Wimbledon een jaar geleden.
Ik voel trouwens eindelijk weer een epische Nadal-Federer finale aankomen![]()
Helemaal mee eens. Ik heb het niet afgekeken, maar heel knap van Wawrinka. Murray maakt het tot nu toe niet echt waar op de GS'en. Er wordt wel vaak geroepen dat hij zo goed wordt, maar hij moet zijn eerste GS nog winnen. De klasse heeft hij er zeker voor, maar ik snap zo'n partij als tegen Wawrinka niet.quote:Op maandag 6 september 2010 01:07 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongelooflijke surprise dit zeg...verrassing van het jaar zou ik zeggen, om eerlijk te zijn. Zeker omdat Murray er voor de USO zo goed uit zag, en in zijn vorige wedstrijden...en in de eerste 2 sets..geweldige prestatie van Wawrinka, ongelooflijk...
Heb je er een filmpje van?quote:Op maandag 6 september 2010 01:24 schreef Fukjoeman het volgende:
Dat ene punt was echt geniaal. Nog mooier dan die van Fed denk ik. Echt een pracht prestatie van Wawa en tis em gegund ook, na die eveneens prachtige wedstrijd tegen Murray op Wimbledon een jaar geleden.
Daar ga ik dan wel even voor zitten ja. Die willen ze dan allebei wel erg graag winnen. Ze willen natuurlijk altijd zo, maar Federer zal wel weer eens revanche willen nemen voor de laatste drie GS-finales die hij verloor van Nadal (RG en Wimbledon 2008 en AO 2009) en Nadal wil eindelijk - volgens zijn maatstaven althans - weleens de US Open winnen en een career grans slam behalen. En ik vind ze allebei geweldig spelen. Ik hoop dat ze in de finale allebei op hun allerbest zijn en dat de weersomstandigheden ideaal zijn. Dan zouden ze er van mij ook wel een avondpartij van mogen maken, voor het dramatisch effect.quote:Ik voel trouwens eindelijk weer een epische Nadal-Federer finale aankomen![]()
Ahquote:
Sowieso geniale rallyquote:
Edit: laat maar, zit scheef te kijkenquote:Op maandag 6 september 2010 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wanneer de kwartfinales van de heren zijn?
Oh, oké.quote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Edit: laat maar, zit scheef te kijken![]()
Vandaag vrouwen vierde rondequote:Op maandag 6 september 2010 12:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ik keek op deze pagina . Daar staat bij woensdag 'quarterfinals' en bij donderdag 'Men's Quarterfinal/Mixed Doubles Final/Women's Doubles Match'. Ik vin dhet niet helemaal duidelijk, want ik weet niet welke kwartfinales ze op woensdag bedoelen.
Halve finale heren is altijd op zaterdag.quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vandaag vrouwen vierde ronde
Morgen mannen vierde ronde / kwartfinales dames
Woensdag kwartfinales heren
Donderdag halve finale dames
Vrijdag halve finale heren
Zaterdag: finale dames
Zondag: Finale mannen
Zoiets denk ik?
Dan tellen we terugquote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Halve finale heren is altijd op zaterdag.
Echt he. Zo heb je er meer. Van die spelers die nooit tevreden zijn en na een paar punten het al helemaal niet zien zittenquote:Op maandag 6 september 2010 18:04 schreef Norrage het volgende:![]()
Als ik nu zo naar de goede punten kijken van Gasquet...oh wat kan ie toch mooi spelen..jezus wat is die gast nog een mentaal wrak
Hij zou zo goed kunnen zijn...hij en Nalby zijn denk ik toch de bedroevendste spelers van de tour....
Ja, hij heeft een beetje hetzelfde probleem als Murray...beiden zijn ze geweldig als ze aanvallen!quote:Op maandag 6 september 2010 18:18 schreef Drassss het volgende:
Hint Gasquet, ga gewoon vol aanvallend ballen en stap in anders kan je het echt vergeten..
Stukje lef, want de forehand rally aangaan tegen Monfils is echt vragen om problemenquote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een beetje hetzelfde probleem als Murray...beiden zijn ze geweldig als ze aanvallen!
quote:
Zouden jullie haar misschien kunnen waarderen om haar tennisspel en niet alleen om haar uiterlijkquote:
Ze balt tegen een tank die ik minder kan waarderen ja, en ja ook qua spelquote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Zouden jullie haar misschien kunnen waarderen om haar tennisspel en niet alleen om haar uiterlijk? Ze is een mens van vlees en bloed, hoor.
quote:
Het is veel te warm voor djoko om iemand als Fish af te kunnen drogen en Mardy is ook echt iemand die piekt in zulke wedstrijden..4 of 5setter daar imoquote:Op maandag 6 september 2010 17:59 schreef Norrage het volgende:
Dat commentaar in de VS van McEnroe zeg....Die vent is echt alleen maar van de superlatieven over mensen die hij leuk vindt...Net begon hij even over Fish, dat hij hem de favoriet vindt tegen Djokovic omdat ie zo'n koning is..en dat gezeik over dat Nadal beter volleyt dan Federer..gister begon hij zelfs heel eventjes over dat NAdal zijn slice zo goed was (maar die woorden slikte hij snel in)...
Wat betreft Fish iig, no chance vs Djokovic..als ie al moeite heeft met Hajek en Clement..en Djoko er best steady uit ziet..kom op
Maar goed, ik zit er het laatste jaar wel heel vaak naast... "Murray wint de USO, mark my words"![]()
Thx !quote:Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is veel te warm voor djoko om iemand als Fish af te kunnen drogen en Mardy is ook echt iemand die piekt in zulke wedstrijden..4 of 5setter daar imo
Volgens mij is het daar niet meer zo warm als het was, maar goed, wel dagpartij...maar hup Djoko!quote:Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is veel te warm voor djoko om iemand als Fish af te kunnen drogen en Mardy is ook echt iemand die piekt in zulke wedstrijden..4 of 5setter daar imo
Dat dusquote:Op maandag 6 september 2010 19:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Staat die clown van een Monfils straks gewoon weer in de kwartfinales van een Grand Slam
zijn allebei frans eh, is daar net zo gewoon als dat wij iemand 3 keer kussen bij een verjaardag...quote:Op maandag 6 september 2010 19:54 schreef luckass het volgende:
GSM Monfils, hij zoende Gasquet gewoon___!
Ik denk dat na onze overduidelijke top 4, Monfils misschien wel de meest talentvolle speler (underachiever again, whats up with those frenchiesquote:Op maandag 6 september 2010 19:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Staat die clown van een Monfils straks gewoon weer in de kwartfinales van een Grand Slam
Raar volkjequote:Op maandag 6 september 2010 19:55 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
zijn allebei frans eh, is daar net zo gewoon als dat wij iemand 3 keer kussen bij een verjaardag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |