Is het geen verborgen Federer-fan grap dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand die typefout uit de OP halen?
Inderdaad. Ik was een beetje bang hoe hij met de wind zou omgaan, maar dat heeft ie prima gedaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef TheGeneral het volgende:
Weer een sterk optreden van Federer. Zeker in deze omstandigheden. Overduidelijke favoriet voorlopig.
Nee, ik wilde heel snel een nieuw deel plaatsen en toen heb ik de TT niet gecheckt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is het geen verborgen Federer-fan grap dan?
Sorry, maar nutteloze kut-statistiek vind ik dat. De enige boeiende is finales op een rij. Zelfs die halve finales vind ik al niet zo boeiend, alhoewel het wel indrukwekkend hoeveel beter het is dan de #2 op die lijst.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef Federer-fan het volgende:
De hoeveelst vierde ronde voor Federer in een GS op rij is dit, TheGeneral, de 26e?
Hij heeft volgens mij dezelfde tennisschoenen als ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
ARNAUD ''HET BEEST VAN BERCY'' CLEMENT![]()
![]()
Ik niet. Het geeft aan dat hij enorm consistent is. En die halve finals vond ik ook vrij geniaal.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry, maar nutteloze kut-statistiek vind ik dat. [...]
Ja, vooral die dubbelhandige backhandvolley langs de lijn was mooi.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef Norrage het volgende:
Hmm van dat eind dat ik er van zag vond ik ze wel aardig spelen. Vooral heel knappe laatste punten van Wickmayer!
4e ronde is inderdaad een nutteloze statistiek, maar de halve finale streak is een van de beste, zo niet het beste, record.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry, maar nutteloze kut-statistiek vind ik dat. De enige boeiende is finales op een rij. Zelfs die halve finales vind ik al niet zo boeiend, alhoewel het wel indrukwekkend hoeveel beter het is dan de #2 op die lijst.
Mag ik eerst een proefritje maken?quote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Chriz, welke wordt het nu....Dementieva of Ivanovic? En nee, je kan ze niet allebei kiezen.
Vind je dat echt? Het is toch fenomenaal dat iemand niet alleen 26 GS'en op rij meedoet maar zo consistent is dat hij altijd minstens de vierde ronde haalt? Er zijn volgens mij genoeg spelers voor wie het het carrièrehoogtepunt is om de vierde ronde van een GS te halen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
4e ronde is inderdaad een nutteloze statistiek, [...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |