Is het geen verborgen Federer-fan grap dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand die typefout uit de OP halen?
Inderdaad. Ik was een beetje bang hoe hij met de wind zou omgaan, maar dat heeft ie prima gedaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef TheGeneral het volgende:
Weer een sterk optreden van Federer. Zeker in deze omstandigheden. Overduidelijke favoriet voorlopig.
Nee, ik wilde heel snel een nieuw deel plaatsen en toen heb ik de TT niet gecheckt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is het geen verborgen Federer-fan grap dan?
Sorry, maar nutteloze kut-statistiek vind ik dat. De enige boeiende is finales op een rij. Zelfs die halve finales vind ik al niet zo boeiend, alhoewel het wel indrukwekkend hoeveel beter het is dan de #2 op die lijst.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef Federer-fan het volgende:
De hoeveelst vierde ronde voor Federer in een GS op rij is dit, TheGeneral, de 26e?
Hij heeft volgens mij dezelfde tennisschoenen als ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
ARNAUD ''HET BEEST VAN BERCY'' CLEMENT![]()
![]()
Ik niet. Het geeft aan dat hij enorm consistent is. En die halve finals vond ik ook vrij geniaal.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry, maar nutteloze kut-statistiek vind ik dat. [...]
Ja, vooral die dubbelhandige backhandvolley langs de lijn was mooi.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef Norrage het volgende:
Hmm van dat eind dat ik er van zag vond ik ze wel aardig spelen. Vooral heel knappe laatste punten van Wickmayer!
4e ronde is inderdaad een nutteloze statistiek, maar de halve finale streak is een van de beste, zo niet het beste, record.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry, maar nutteloze kut-statistiek vind ik dat. De enige boeiende is finales op een rij. Zelfs die halve finales vind ik al niet zo boeiend, alhoewel het wel indrukwekkend hoeveel beter het is dan de #2 op die lijst.
Mag ik eerst een proefritje maken?quote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Chriz, welke wordt het nu....Dementieva of Ivanovic? En nee, je kan ze niet allebei kiezen.
Vind je dat echt? Het is toch fenomenaal dat iemand niet alleen 26 GS'en op rij meedoet maar zo consistent is dat hij altijd minstens de vierde ronde haalt? Er zijn volgens mij genoeg spelers voor wie het het carrièrehoogtepunt is om de vierde ronde van een GS te halen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
4e ronde is inderdaad een nutteloze statistiek, [...]
Je kunt over jou zeggen wat je wilt, maar niet dat je geen klasse hebt.quote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mag ik eerst een proefritje maken?
Tuurlijk is het knap en indrukwekkend, maar ik vind het toch niet een 'groot' genoeg record. Zeker niet in vergelijking met de halve finales.quote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Het is toch fenomenaal dat iemand niet alleen 26 GS'en op rij meedoet maar zo consistent is dat hij altijd minstens de vierde ronde haalt? Er zijn volgens mij genoeg spelers voor wie het het carrièrehoogtepunt is om de vierde ronde van een GS te halen.
Ja maar kom op, een 4e ronde..dan kan je van alles een record maken..Er zijn ook genoeg mensen die aan een GS willen meedoen...dus eigenlijk is een Wayne Ferreira nog indrukwekkender want die speelde iets van 50 GS op rij ofzo?quote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Het is toch fenomenaal dat iemand niet alleen 26 GS'en op rij meedoet maar zo consistent is dat hij altijd minstens de vierde ronde haalt? Er zijn volgens mij genoeg spelers voor wie het het carrièrehoogtepunt is om de vierde ronde van een GS te halen.
Je onderschat wel heel erg hoe moeilijk het is om constant 4e rondes of QF te halen.... En dat voor een lange periode.quote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar kom op, een 4e ronde..dan kan je van alles een record maken..Er zijn ook genoeg mensen die aan een GS willen meedoen...dus eigenlijk is een Wayne Ferreira nog indrukwekkender want die speelde iets van 50 GS op rij ofzo?
Het is het een of het ander...Ik werd ook heel erg moe toen Fed op RG in de kwart verloor en dat iedereen ineens de lat ging verleggen naar "wow, wat knap dat ie zoveel kwartfinales op rij kan halen!!!"
Het is voor mij GS finales, en GS winsten..de rest boeit me niet. Niet voor iemand van de stature van Federer.
Ik zeg ook niet dat het niet knap is, maar ik bedoel meer dat het echt een nutteloze statistiek is..dan kan je van alles een statistiek maken...van het altijd keren dat je na een eerste set 6-3 verloren te hebben toch nog de wedstrijd wint ofzo, of het aantal wedstrijden dat je gewonnen hebt met meer onnodige fouten dan winners...of of..zo kan je oneindig lang doorgaan...Het is knap, maar om er nou statistieken aan te gaan verbinden vind ik echt tijdverspilling.quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je onderschat wel heel erg hoe moeilijk het is om constant 4e rondes of QF te halen.... En dat voor een lange periode.
Ik vind die statistieken in termen van records ook wat nutteloos, maar puur als statistiek vind ik dat niet. Als je constant de 4e ronde of kwartfinale haalt betekent dat dus dat je voor die ronde vrijwel onmogelijk bent om te kloppen. Dat vind ik geen nutteloze statistiek. Ook de statistiek dat wanneer de 1e set is gewonnen dat, een Federer bv, iets van 95% van zijn partijen wint, ook geen nutteloze statistiek. Zo zijn er nog wel statistieken die gewoon erg van belang zijn en handig om te weten. Uiteindelijk zeggen ze natuurlijk niets want het kan gewoon een keer mis gaan, maar de kans is erg groot dat het gaat zoals de statistieken zeggen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet knap is, maar ik bedoel meer dat het echt een nutteloze statistiek is..dan kan je van alles een statistiek maken...van het altijd keren dat je na een eerste set 6-3 verloren te hebben toch nog de wedstrijd wint ofzo, of het aantal wedstrijden dat je gewonnen hebt met meer onnodige fouten dan winners...of of..zo kan je oneindig lang doorgaan...Het is knap, maar om er nou statistieken aan te gaan verbinden vind ik echt tijdverspilling.
Had Ferrero wel de eerste set voor moeten winnen denk ik. Nu schat ik 3, of als Ferrero de 2e wint 4.quote:Op zondag 5 september 2010 00:48 schreef TheGeneral het volgende:
Melzer - Ferrero heeft ook wel de potentie om een 5 setter te worden.
Zullen we duimen voor 'm ?quote:Op zondag 5 september 2010 01:45 schreef Norrage het volgende:
Ja dat is blake al heel dit seizoen...dat die amerikanen dachten dat Blake ook maar enige kans ging hebben.....
Blake 6-5quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef TheGeneral het volgende:
Blake is voorlopig zichzelf aan het uitschakelen..
5-0* Djoko.
Ja best wel...quote:
College football is dat zelfsquote:Op zondag 5 september 2010 02:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja best wel...
Ja ok, ze hebben hier een tenniskanaal dat betaald is en wat ik niet kan zien, maar dan nog...best achterlijk..maar goed, dit weekend begint het American football seizoen kennelijk weer want dat is nu op elke zender te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |