Geen dankquote:
Meneer de Uil in de Fabeltjeskrant.quote:
'Hoeveel schapen heb je ?'quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:36 schreef borisz het volgende:
Dat schaap liep mank, ja vroeger ook lam geweest![]()
Brilsmurf bij de Smurfen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer de Uil in de Fabeltjeskrant.
Ah, staat ie er weer opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef roos85 het volgende:
het begint weer bijna![]()
mijn favo scene:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
koningscene!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef roos85 het volgende:
het begint weer bijna![]()
mijn favo scene:legendarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geniet weer.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Als ik van Dusschoten zie word ik steeds een beetje verdrietig. De perfecte aangever.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:47 schreef roos85 het volgende:
wat waren Andre & Frans toch een gouden duo
inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik van Dusschoten zie word ik steeds een beetje verdrietig. De perfecte aangever.
Ik geniet nu.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, staat ie er weer opHij was een tijdje verwijderd
Maar dat echt 1 van de besteKun je 10 keer achter elkaar kijken, en nog is ie geweldig
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
en wat ik vroeger toch een hekel aan die Brandsteder,ik was echt kamp Andre
zeker zit ik te genietenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet nu.
Jij ook ?
Van Duin is een fenomeen.
Ok belegen dan, als kaas zijndequote:
Geweldigquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef fratsman het volgende:
Weer wat geleerd.Ronnie Toober woont in Apeldoorn!![]()
Ketterquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:14 schreef Mike het volgende:
Ik kan er soms wel om lachen, maar de eerste paar sketches waren ZO slecht, dat ik niet anders kon dan zappen.
Als ik het goed heb is dat van 'de André van Duin Show' waar ook het ei van Columbus enz inzaten. Daar hadden ze soms ook sketches. Er moet er ook nog sowieso 1 wezen waar hij (met 3 man publiek?) uit gaat eten. Het is een oude sketch van de Mounties.quote:Op zondag 12 september 2010 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
Dat stukje bij de opticien was echt And're op zn bestIk kende het trouwens helemaal niet, lijkt ook niet echt oud te zijn?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij is ook van de huilende professor
Hé, iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:38 schreef roos85 het volgende:
en die ene chique meneer van vorige week, in dat restaurant ook!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:43 schreef PiraatPiet het volgende:
Deze is top!!
en dan nog zijn gezicht in de plooi weten te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als die met andere moet werken kijkt hij altijd naar het voorhoofd van die persoon in plaats van de ogen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan nog zijn gezicht in de plooi weten te houden
Je wordt op je wenken bediend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef PiraatPiet het volgende:
Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee,neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
Die man is zo briljantquote:
Die was geweldig ja. Zei ie even tussen neus en lippen door.:)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:38 schreef Piles het volgende:
Waren weer geniale sketches idd
Wat wil je hebben voor je hond
- Doe eens een bod/bot
Jij mag hem Dré noemen ?quote:
RIP Fransquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:39 schreef fratsman het volgende:
Als je je ogen dichtdoet is het bijna Ed en Willem Bever.
"Wil je die eend in je tas doen?!?"quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
Er zijn wat mensen doodgegaan in die shows
Mag ik Jaap Stobbe toch wel leuk vindenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:49 schreef fratsman het volgende:
Tong, waar heb je het over?Ik zie alleen Andre en Hans Otjes.
Ja, ze bleef ook altijd zo goed in d'r rol.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Corrie was ook een goeie vakvrouw.
Die was zóóó slecht. Zeg maar een Monique Kleinsma. Die getrouwd is met Guu\s Verstraten de regisseur.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Corrie was ook een goeie vakvrouw.
Simonequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was zóóó slecht. Zeg maar een Monique Kleinsma. Die getrouwd is met Guu\s Verstraten de regisseur.
Niet waar Simone Kleinsma is getrouwd met Guus Verstraete. Simone is goed ja..Hoe kan je zoiets zeggen dat jij Simone slecht vind en destijds Corrie van Gorp?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
Die was zóóó slecht. Zeg maar een Monique Kleinsma. Die getrouwd is met Guu\s Verstraten de regisseur.
vindt ....Corry van Gorp was en blijft slecht en Kleinsma heeft dezelfde uitstraling als Tineke Schouten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet waar Simone Kleinsma is getrouwd met Guus Verstraete. Simone is goed ja..Hoe kan je zoiets zeggen dat jij Simone slecht vind en destijds Corrie van Gorp?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:20 schreef tong80 het volgende:
vindt ....Corry van Gorp was en blijft slecht en Kleinsma heeft dezelfde uitstraling als Tineke Schouten.
Ik begrijp wel dat je ze goed vin(t)d hoor.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ouderwets zaterdagavond entertainment dit. En tegelijk treurig om te zien dat ik dit nog steeds 3 keer leuker vind dan een TV-kantine dat net een belangrijke prijs heeft gewonnen
quote:3 keer maar?Op zondag 24 oktober 2010 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ouderwets zaterdagavond entertainment dit. En tegelijk treurig om te zien dat ik dit nog steeds 3 keer leuker vind dan een TV-kantine dat net een belangrijke prijs heeft gewonnen
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben net komen invallen, die hele scene met Braakhekke komt toch wel?
Helaasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:57 schreef roos85 het volgende:
Wijdbeens bij Braakhekke, legendarisch!
zijn meer oudere beelden heb ik het idee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog maar weinig van Wijdbeens en Gerard van Bezij gezien, of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:05 schreef musicfreakyme het volgende:
Mag van mij nog wel een paar maandjes doorgaan!
Ik neem het op en dan kijk ik het lekker lui op zondagochtend - geweldig toch!
Ook al heb ik het meeste al wel 10 keer gezien, ik blijf erom lachen
Dat ken ik alleen van naam. En aan jouw reactie te zien mag dat zo blijven ook..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan heb je tegenwoordig persiflages als Koefnoen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:07 schreef Piles het volgende:
Krokodil pakt olifant
[ afbeelding ]
Oh oh, wat moet ik lachen zeg
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:07 schreef Piles het volgende:
Krokodil pakt olifant
[ afbeelding ]
hij rukt zo die olifant van zijn slurf af!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:07 schreef Piles het volgende:
Krokodil pakt olifant
[ afbeelding ]
Voor het zelfde geld had je hem opgezet.quote:
Wat een jaloerse hond ben jij dat ik in jouw topique post.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
Voor het zelfde geld had je hem aanstaan.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:26 schreef Piles het volgende:
Kom ik net het Buurtsuper-lied tegen, meteen helemaal in de sfeer
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:32 schreef fratsman het volgende:
Tering, wat een tieten heeft die Wilma Nanninga!![]()
![]()
Grote bloemkooollleeeeeeee!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:32 schreef fratsman het volgende:
Tering, wat een tieten heeft die Wilma Nanninga!![]()
![]()
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit was leuk als kleuter, maar om hier nu nog naar te kijken
Klopt, maar er was wel meer te zien dan het frans café op youtubquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:51 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat er gisteren in het Franse cafe geknipt was.
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Zijn die afleveringen op de vrijdag herhalingen van de afleveringen van een paar maand geleden?
Jaaaren geleden zijn er 2 sets van 3 VHS banden uitgebracht, heb ze allemaal grijsgedraaid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:49 schreef roos85 het volgende:
er moet weer een dvd-box van deze man uitkomen
daarom wordt het tijd voor een nieuwe box, en dan gewoon in de winkel te koop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jaaaren geleden zijn er 2 sets van 3 VHS banden uitgebracht, heb ze allemaal grijsgedraaid.
Niet voor niets neem ik alle uitzendingen op en zet ze op DVD. Nu worden er tenminste complete sketches uitgezonden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
daarom wordt het tijd voor een nieuwe box, en dan gewoon in de winkel te koop.
niet een die via een of andere loterij krijgt
gaaaaaaaafquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Niet voor niets neem ik alle uitzendingen op en zet ze op DVD. Nu worden er tenminste complete sketches uitgezonden.
Ze zijn niet allemaal compleet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Niet voor niets neem ik alle uitzendingen op en zet ze op DVD. Nu worden er tenminste complete sketches uitgezonden.
Dit dus. Goud geldquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:07 schreef Patch het volgende:
Ze moeten gewoon de revues uitbrengen op dvd.
De complete revue van dat jaar op 1 dvd, tientje, goud geld verdienen.
Ja, die is vorige week vrijdag uitgezonden op TROS.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef qltel het volgende:
Ik heb een week geleden een van Duin op z'n best opgenomen op BVN die volgens mij nog niet bij de Tros is uitgezonden. De BN'er was een onbekende Nederlander, Rien Vogelzang, een dierenverzamelaar met een vrouw die jodelt.
Volgende week maandag schijnt er weer 1 te komen bij BVN, geen idee wie daarin de BN'er is.
Ah, dus toch. Ik zag 'm niet bij uitzendinggemist staan. Dan kan ik er dus wel vanuit gaan dat er a.s.vrijdag weer 1 komt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja, die is vorige week vrijdag uitgezonden op TROS.
Volgens mij was de aflevering als zodanig wel nieuw, maar er zaten voornamelijk zeer bekende stukjes in. Onder meer Robin Hood, de soldaat op wacht ('Kunt u mij volgen'), Dr.Oetker, Een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltje, etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:47 schreef Piles het volgende:
Zijn het nieuwe afleveringen of herhalingen? Het is nu bezig (maar VI gaat voor)
O ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |