Die man is zo briljantquote:
Die was geweldig ja. Zei ie even tussen neus en lippen door.:)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:38 schreef Piles het volgende:
Waren weer geniale sketches idd
Wat wil je hebben voor je hond
- Doe eens een bod/bot
Jij mag hem Dré noemen ?quote:
RIP Fransquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:39 schreef fratsman het volgende:
Als je je ogen dichtdoet is het bijna Ed en Willem Bever.
"Wil je die eend in je tas doen?!?"quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
Er zijn wat mensen doodgegaan in die shows
Mag ik Jaap Stobbe toch wel leuk vindenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:49 schreef fratsman het volgende:
Tong, waar heb je het over?Ik zie alleen Andre en Hans Otjes.
Ja, ze bleef ook altijd zo goed in d'r rol.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Corrie was ook een goeie vakvrouw.
Die was zóóó slecht. Zeg maar een Monique Kleinsma. Die getrouwd is met Guu\s Verstraten de regisseur.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Corrie was ook een goeie vakvrouw.
Simonequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was zóóó slecht. Zeg maar een Monique Kleinsma. Die getrouwd is met Guu\s Verstraten de regisseur.
Niet waar Simone Kleinsma is getrouwd met Guus Verstraete. Simone is goed ja..Hoe kan je zoiets zeggen dat jij Simone slecht vind en destijds Corrie van Gorp?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
Die was zóóó slecht. Zeg maar een Monique Kleinsma. Die getrouwd is met Guu\s Verstraten de regisseur.
vindt ....Corry van Gorp was en blijft slecht en Kleinsma heeft dezelfde uitstraling als Tineke Schouten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet waar Simone Kleinsma is getrouwd met Guus Verstraete. Simone is goed ja..Hoe kan je zoiets zeggen dat jij Simone slecht vind en destijds Corrie van Gorp?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:20 schreef tong80 het volgende:
vindt ....Corry van Gorp was en blijft slecht en Kleinsma heeft dezelfde uitstraling als Tineke Schouten.
Ik begrijp wel dat je ze goed vin(t)d hoor.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ouderwets zaterdagavond entertainment dit. En tegelijk treurig om te zien dat ik dit nog steeds 3 keer leuker vind dan een TV-kantine dat net een belangrijke prijs heeft gewonnen
quote:3 keer maar?Op zondag 24 oktober 2010 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ouderwets zaterdagavond entertainment dit. En tegelijk treurig om te zien dat ik dit nog steeds 3 keer leuker vind dan een TV-kantine dat net een belangrijke prijs heeft gewonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |