Geen dankquote:
Meneer de Uil in de Fabeltjeskrant.quote:
'Hoeveel schapen heb je ?'quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:36 schreef borisz het volgende:
Dat schaap liep mank, ja vroeger ook lam geweest![]()
Brilsmurf bij de Smurfen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer de Uil in de Fabeltjeskrant.
Ah, staat ie er weer opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef roos85 het volgende:
het begint weer bijna![]()
mijn favo scene:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
koningscene!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef roos85 het volgende:
het begint weer bijna![]()
mijn favo scene:legendarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geniet weer.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Als ik van Dusschoten zie word ik steeds een beetje verdrietig. De perfecte aangever.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:47 schreef roos85 het volgende:
wat waren Andre & Frans toch een gouden duo
inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik van Dusschoten zie word ik steeds een beetje verdrietig. De perfecte aangever.
Ik geniet nu.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, staat ie er weer opHij was een tijdje verwijderd
Maar dat echt 1 van de besteKun je 10 keer achter elkaar kijken, en nog is ie geweldig
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
en wat ik vroeger toch een hekel aan die Brandsteder,ik was echt kamp Andre
zeker zit ik te genietenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet nu.
Jij ook ?
Van Duin is een fenomeen.
Ok belegen dan, als kaas zijndequote:
Geweldigquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef fratsman het volgende:
Weer wat geleerd.Ronnie Toober woont in Apeldoorn!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |