Klopt, maar er was wel meer te zien dan het frans café op youtubquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:51 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat er gisteren in het Franse cafe geknipt was.
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Zijn die afleveringen op de vrijdag herhalingen van de afleveringen van een paar maand geleden?
Jaaaren geleden zijn er 2 sets van 3 VHS banden uitgebracht, heb ze allemaal grijsgedraaid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:49 schreef roos85 het volgende:
er moet weer een dvd-box van deze man uitkomen
daarom wordt het tijd voor een nieuwe box, en dan gewoon in de winkel te koop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jaaaren geleden zijn er 2 sets van 3 VHS banden uitgebracht, heb ze allemaal grijsgedraaid.
Niet voor niets neem ik alle uitzendingen op en zet ze op DVD. Nu worden er tenminste complete sketches uitgezonden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
daarom wordt het tijd voor een nieuwe box, en dan gewoon in de winkel te koop.
niet een die via een of andere loterij krijgt
gaaaaaaaafquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Niet voor niets neem ik alle uitzendingen op en zet ze op DVD. Nu worden er tenminste complete sketches uitgezonden.
Ze zijn niet allemaal compleet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Niet voor niets neem ik alle uitzendingen op en zet ze op DVD. Nu worden er tenminste complete sketches uitgezonden.
Dit dus. Goud geldquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:07 schreef Patch het volgende:
Ze moeten gewoon de revues uitbrengen op dvd.
De complete revue van dat jaar op 1 dvd, tientje, goud geld verdienen.
Ja, die is vorige week vrijdag uitgezonden op TROS.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef qltel het volgende:
Ik heb een week geleden een van Duin op z'n best opgenomen op BVN die volgens mij nog niet bij de Tros is uitgezonden. De BN'er was een onbekende Nederlander, Rien Vogelzang, een dierenverzamelaar met een vrouw die jodelt.
Volgende week maandag schijnt er weer 1 te komen bij BVN, geen idee wie daarin de BN'er is.
Ah, dus toch. Ik zag 'm niet bij uitzendinggemist staan. Dan kan ik er dus wel vanuit gaan dat er a.s.vrijdag weer 1 komt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja, die is vorige week vrijdag uitgezonden op TROS.
Volgens mij was de aflevering als zodanig wel nieuw, maar er zaten voornamelijk zeer bekende stukjes in. Onder meer Robin Hood, de soldaat op wacht ('Kunt u mij volgen'), Dr.Oetker, Een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltje, etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:47 schreef Piles het volgende:
Zijn het nieuwe afleveringen of herhalingen? Het is nu bezig (maar VI gaat voor)
O ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |