abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:31:09 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86168992
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik ben ook geen msn-hosselaar. Ik ben helemaal geen digi-hosselaar. :{w
Dat eh, is ons wel duidelijk geworden door de jaren heen. :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:33:15 #152
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_86169084
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dat beeld had ik er zelf ook wel van. En deels is het inderdaad een bepaald slag volk, maar er zitten echt wel leuke, interessante mensen tussen. Je kunt altijd eens inschrijven, zelfs eerst zonder foto. Gewoon om te kijken wat voor meiden je tegenkomt.
Misschien doe ik dat weleens lolaatje.
Nog aanraders?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_86169124
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nog aanraders?
Ik :7
Sarcasme. Herken het.
pi_86169164
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nog aanraders?
Spirit82!
pi_86169191
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Spirit82!
Dat zeg ik 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_86169222
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dat beeld had ik er zelf ook wel van. En deels is het inderdaad een bepaald slag volk, maar er zitten echt wel leuke, interessante mensen tussen. Je kunt altijd eens inschrijven, zelfs eerst zonder foto. Gewoon om te kijken wat voor meiden je tegenkomt.
En je hoeft voor de buitenwereld toch niet te verkondigen dat het via een datingsite is.. Ik denk dat er voldoende mensen zijn die al wel eens via Hyves iemand ontmoet hebben.. dus desnoods maak je er van dat je iemand via Hyves ontmoet heb terwijl het bijvoorbeeld via OKCupid was...
Dan moet de ander natuurlijk ook wel lid van Hyves zijn :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:37:53 #157
64831 2NutZ
pi_86169285
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat zeg ik 8-)
Moet ik toch met een betere openingszin komen.
Geef me even de tijd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:39:16 #158
64831 2NutZ
pi_86169352
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef MMUFC het volgende:

[..]

En je hoeft voor de buitenwereld toch niet te verkondigen dat het via een datingsite is.. Ik denk dat er voldoende mensen zijn die al wel eens via Hyves iemand ontmoet hebben.. dus desnoods maak je er van dat je iemand via Hyves ontmoet heb terwijl het bijvoorbeeld via OKCupid was...
Dan moet de ander natuurlijk ook wel lid van Hyves zijn :P
En dan ben je een jaar verder.
Ga je verplicht met een ander stelletje rose drinken en tapas eten.
Kom je op het onderwerp hoe je elkaar ontmoet hebt en dan zeg je Hyves/RP/OKCupid :')
pi_86169399
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kom je op het onderwerp hoe je elkaar ontmoet hebt en dan zeg je Hyves/RP/OKCupid :')
Ach zo lang niemand er over begint gewoon niets zeggen :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:40:15 #160
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86169407
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Stiekem doet half Nederland het, neem dat maar van me aan.
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:44:57 #161
64831 2NutZ
pi_86169633
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

Stiekem doet half Nederland het, neem dat maar van me aan.
Als ik eerdere posts van anderen in dit topic serieus neem kan ik het inderdaad van jou aannemen.
bedankt! :7
pi_86169659
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:40 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ach zo lang niemand er over begint gewoon niets zeggen :P
Wat maakt dat nou uit.

Mijn vrienden hebben me juist aanbevolen erop te gaan trouwens, dat maakt het wel iets makkelijker.
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:49:55 #163
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86169882
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef 2NutZ het volgende:

Nee ik ging meer van mezelf uit. Beetje ouwehoeren maar niks serieus zeg maar.

En dat streetcredits is natuurlijk bullshit ;)
Ik heb er nog nooit echt bij nagedacht via een datingsite te hosselen. Lijkt me toch een bepaald slag volk ofso ik weet niet. Niks negatiefs maar niets voor mij.
Gewoon mijn idee erbij.
Oke, dan hebben we hier niets gezechd :D
Overal verstand van.
pi_86170064
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit.

Mijn vrienden hebben me juist aanbevolen erop te gaan trouwens, dat maakt het wel iets makkelijker.
Tja.. ik maak me af en toe wat te druk over wat anderen vinden van dingen die ik doe.. Ik moet soms gewoon wat vaker schijt hebben aan wat anderen vinden..

Het is ook niet zo dat ik niet date via internet.. ik heb het er alleen niet met anderen over :P Ja.. alleen met de persoon met wie ik date :P
pi_86170641
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:29 schreef Mister1977 het volgende:
Ik heet mezelf welkom in dit/deze topic.
Welkom! :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:06:49 #166
57047 macondo
pi_86170666
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Tja.. ik maak me af en toe wat te druk over wat anderen vinden van dingen die ik doe.. Ik moet soms gewoon wat vaker schijt hebben aan wat anderen vinden..

Het is ook niet zo dat ik niet date via internet.. ik heb het er alleen niet met anderen over :P Ja.. alleen met de persoon met wie ik date :P
Date je soms met harige oude kerels, dat je er zo stiekem over doet?

Kom op man, het is 2010 inmiddels. Niet zou ouderwets doen.
Overal verstand van.
pi_86170889
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Date je soms met harige oude kerels, dat je er zo stiekem over doet?

Kom op man, het is 2010 inmiddels. Niet zou ouderwets doen.
zie mijn 1e alineatje van mijn post ;)

Maar nee, ik date alleen dames ;)
pi_86170937
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Daar zou me zeker niet zo door laten beïnvloeden. Wat heb je voor vrienden als je ze daarop beoordelen?

Hoe staat het met het daten van jou eigenlijk? Heb je nog leuke meiden ontmoet na die troel die 'te druk was met de verhuizing van haar nicht'?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_86171343
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:14 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Daar zou me zeker niet zo door laten beïnvloeden. Wat heb je voor vrienden als je ze daarop beoordelen?

Hoe staat het met het daten van jou eigenlijk? Heb je nog leuke meiden ontmoet na die troel die 'te druk was met de verhuizing van haar nicht'?
Ik laat me er ook niet door beïnvloeden dat ik het niet doe.. Een vriend van me die heeft wel eens gezegd waarom ik het niet zou doen..
En een andere vriend van me ben ik wel eens tegengekomen op zo'n site(en nee ik was niet op zoek naar mannen, maar kwam hem bij bezoekers van een bepaald profiel van een dame tegen(herkende zijn username :P ))

ehm.. om heel eerlijk te zijn :@
die troel heb ik niet meer gesproken.. of gezien.. en dat is voor mij ook gewoon 100% gedane zaak.. ze zoekt het maar uit :P
En heb nu contact met een dame, die ik inmiddels al een paar keer gezien heb.. en het klikt (volgens mij van twee kanten) erg goed :) :@

En bij jou, want ik zag dat je niet meer op Knuz zit ;) En heb geen zin om de vorige topics door te lezen :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:39:36 #170
57047 macondo
pi_86171763
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik laat me er ook niet door beïnvloeden dat ik het niet doe.. Een vriend van me die heeft wel eens gezegd waarom ik het niet zou doen..
En een andere vriend van me ben ik wel eens tegengekomen op zo'n site(en nee ik was niet op zoek naar mannen, maar kwam hem bij bezoekers van een bepaald profiel van een dame tegen(herkende zijn username :P ))

die troel heb ik niet meer gesproken.. of gezien.. en dat is voor mij ook gewoon 100% gedane zaak.. ze zoekt het maar uit :P
En heb nu contact met een dame, die ik inmiddels al een paar keer gezien heb.. en het klikt (volgens mij van twee kanten) erg goed :) :@

En bij jou, want ik zag dat je niet meer op Knuz zit ;) En heb geen zin om de vorige topics door te lezen :P
Paar regels naar boven maar. *O*
Overal verstand van.
pi_86172390
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Waar maak je je dan wel druk om? Dat mensen het raar vinden?

Nee, had ook niet verwacht dat je daar nog iets van zou horen. Zij had jou allang afgeschreven. Maar wat leuk dat je nu al een paar keer met iemand anders hebt afgesproken :)

Wat macondo al aangeeft, echt ver had je niet terug hoeven lezen :P Datingsite-ervaringen #39 Hossel'n in de Stairway
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_86172858
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:57 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Waar maak je je dan wel druk om? Dat mensen het raar vinden?

Nee, had ook niet verwacht dat je daar nog iets van zou horen. Zij had jou allang afgeschreven. Maar wat leuk dat je nu al een paar keer met iemand anders hebt afgesproken :)

Wat macondo al aangeeft, echt ver had je niet terug hoeven lezen :P Datingsite-ervaringen #39 Hossel'n in de Stairway
Ik maar me er inderdaad soms druk om dat mensen het raar vinden.. maar zoals ik ook al zei, ik moet gewoon wat vaker schijt hebben aan wat anderen vinden.. en dat gaat al steeds beter(zo ga ik gerust in mijn 1tje naar een concert als ik niemand ken die mee wilt, terwijl ik dat een jaar of 5 geleden niet zou doen..) maar ben er nog niet helemaal zullen we maar zeggen..

maar ik dacht dat het een grapje was.. omdat er een paar post onder staat dat je date tosti's eten met AP betrof.. maar die is toch een beetje te jong voor jou ;) ;)
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:15:33 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86172894
tegenwoordig heeft iedereen en zijn oma in een groene rolstoel toch tegenwoordig hyves.. dus zo gek is het allemaal niet meer :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86173014
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Maanvis het volgende:
tegenwoordig heeft iedereen en zijn oma in een groene rolstoel toch tegenwoordig hyves.. dus zo gek is het allemaal niet meer :)
Nouja.. er zijn 10,4 miljoen hyves leden.. dat betekent dus dat er minimaal 5,5 miljoen Nederlanders geen Hyves hebben :P ;)
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:22:17 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86173099
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:19 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Nouja.. er zijn 10,4 miljoen hyves leden.. dat betekent dus dat er minimaal 5,5 miljoen Nederlanders geen Hyves hebben :P ;)
Analfabeten, geestelijk gehandicapten en baby's :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:46:28 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86174014
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Analfabeten, geestelijk gehandicapten en baby's :).
Ik heb een maand geleden m'n hyves-profiel offline gehaald.
pi_86174286
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Analfabeten, geestelijk gehandicapten en baby's en Silenus :).
:')
pi_86174420
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

:')
Ja die past wel in dat rijtje inderdaad, hehe :P
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:08:19 #179
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_86174882
Genoeg baby's met een Hyves ... met dank aan de trotse ouders ;)

Een kennis van mij heeft een Hyves voor z'n hond. En een website. En het is de hond die het geschreven heeft, althans, zo lijkt het. Was vroeger een leuke jongen maar de verkeerde vrouw tegen het lijf gelopen, zo kan het ook verkeren, mensen. :)
451 °F
pi_86175890
Ik heb geen Hyves, raar gedoe :{w
Snap ook echt niet waarom mensen zo graag hun hele privé leven online gooien.
En owee als je niet genoeg Hyves vriendjes hebt :o
pi_86175983
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Genoeg baby's met een Hyves ... met dank aan de trotse ouders ;)

Een kennis van mij heeft een Hyves voor z'n hond. En een website. En het is de hond die het geschreven heeft, althans, zo lijkt het. Was vroeger een leuke jongen maar de verkeerde vrouw tegen het lijf gelopen, zo kan het ook verkeren, mensen. :)
Wel een hele verkeerde vrouw dan :D
Ik vraag me nu wel af wat ik me bij zoiets voor moet stellen. Reageren op die Hyves dan andere mensen die zich voordoen als hun huisdier?
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:38:23 #182
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_86176077
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef kieskleurig het volgende:
Gezien het feit dat je tegenwoordig goed kunt scoren met je "privé-leven" (voorbeelden: Big Brother, andere realitiy programma's, Paris Hilton, etc) snap ik best dat mensen zichzelf bekend willen maken op Internet. Maar sommige mensen gaan daarin heel ver, echt alles staat er op. De meesten (in mijn beleving) proberen toch nog een soort schijn-privacy hoog te houden.

Google is je vriend en je vijand! © Charles.Darwin
451 °F
pi_86176377
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:38 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Gezien het feit dat je tegenwoordig goed kunt scoren met je "privé-leven" (voorbeelden: Big Brother, andere realitiy programma's, Paris Hilton, etc) snap ik best dat mensen zichzelf bekend willen maken op Internet. Maar sommige mensen gaan daarin heel ver, echt alles staat er op. De meesten (in mijn beleving) proberen toch nog een soort schijn-privacy hoog te houden.

Google is je vriend en je vijand! © Charles.Darwin
Bedoel je dat mensen op Hyves denken een soort internetfaam voor zichzelf te kunnen vergaren door zoveel prijs te geven? Hoe meer je prijs geeft hoe meer vriendjes? Of bedoel je dat mensen hun grenzen verlagen, omdat ze zulke dingen ook zien in bijvoorbeeld de programma's die je noemt?
Wat dan ook wel weer iets aangeeft over de samenleving en welke kant we opgaan, maar goed dat is een andere discussie :+
pi_86176738
En om weer ontopic te gaan, ik heb nu iemand die gewoon niet weet wat nee betekent.
Ik heb 2x netjes maar duidelijk geantwoord dat ik geen contact met hem wil. Krijg ik allemaal smeekbedes :{
Die ga ik maar blokkeren.
pi_86177442
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef kieskleurig het volgende:
En om weer ontopic te gaan, ik heb nu iemand die gewoon niet weet wat nee betekent.
Ik heb 2x netjes maar duidelijk geantwoord dat ik geen contact met hem wil. Krijg ik allemaal smeekbedes :{
Die ga ik maar blokkeren.
vermoeiend die kerels met pms :(
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:30:38 #186
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_86178267
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:46 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Bedoel je dat mensen op Hyves denken een soort internetfaam voor zichzelf te kunnen vergaren door zoveel prijs te geven? Hoe meer je prijs geeft hoe meer vriendjes? Of bedoel je dat mensen hun grenzen verlagen, omdat ze zulke dingen ook zien in bijvoorbeeld de programma's die je noemt?
Wat dan ook wel weer iets aangeeft over de samenleving en welke kant we opgaan, maar goed dat is een andere discussie :+
Ik bedoel inderdaad dat het grensverlagend werkt. Omdat het normaal lijkt om jezelf op z'n foutst bloot te geven. Niet mijn ding, in ieder geval :)
451 °F
pi_86179083
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

vermoeiend die kerels met pms :(
Pm jij nog wat kerels tegenwoordig of is het rustig daar 100km verderop? :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:57:24 #188
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_86179842
Het is raar om mensen op een datingsite tegen te komen die je kent, van je werk ofzo. Maar wat ik laatst had is ook heel raar. Ik kwam iemand tegen die me via e-matching een bericht had gestuurd, en die ik vriendelijk maar resoluut af heb gewezen.
Ik geloof dat we allebei heel erg deden of we elkaar niet zagen :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_86179995
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef Turbomuis het volgende:
Het is raar om mensen op een datingsite tegen te komen die je kent, van je werk ofzo. Maar wat ik laatst had is ook heel raar. Ik kwam iemand tegen die me via e-matching een bericht had gestuurd, en die ik vriendelijk maar resoluut af heb gewezen.
Ik geloof dat we allebei heel erg deden of we elkaar niet zagen :)
Dat lijkt mij ook wel even erg ongemakkelijk ja :D
Gelukkig dan wel ongemakkelijker voor hem :P
pi_86180529
quote:
Nou, inderdaad. :s)
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:57:14 #191
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86183105
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:37 schreef Maanvis het volgende:
OkCupid wil nu dat ik 25 vragen beantwoord zodat mijn profiel in % omhoog gaat.
Maar tering zeg wat een vragen, hoevaak twitter je, ben je republikein of democraat, hoevaak gebruik je facebook en dan ook nog moeten aangeven of je die vraag relevant vindt of niet. Tuurlijk is dat niet relevant!!!

En dan ook nog daarover klagen:
[..]

Lijkt me wel relevant. Ik zou wel willen weten of iemand Twittert en op Facebook rondhangt. Dan kan ik die wegstrepen.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:59:10 #192
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86183203
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef Maanvis het volgende:
Iemand mag me dit profiel uitleggen:
[..]

Leuk dat Yoda ook een profiel heeft.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:09:53 #193
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86183771
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:58 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Hoi :W
Hailooo kleurig kiesje!
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:16:35 #194
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_86184144
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Lijkt me wel relevant. Ik zou wel willen weten of iemand Twittert en op Facebook rondhangt. Dan kan ik die wegstrepen.
Sociale netwerken zijn hebben ook positieve kanten. Het is een laagdrempelige manier voor mensen om zich te uiten, om het beste van zichzelf te laten zien. Het is een mooie manier om je talenten (mocht je die bezitten) aan een groot publiek kenbaar te maken, soms met prettige verrassingen tot gevolg! Of om in contact te blijven met vrienden en kennissen die je wegens omstandigheden minder vaak ziet dan vroeger. Zomaar wat voorbeelden.

Natuurlijk zit het vol hersenloos gespuis, maar dat is op straat ook zo. Iemand uitsluiten puur omdat hij/zij iets doet met Facebook of Twitter is nogal kortzichtig.

Tevens zijn het natuurlijke doorontwikkelingen van een forum zoals FOK!. Waar jij ook op zit, dus ik ga er vanuit dat je deze vorm van communicatie niet afkeurt?
451 °F
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:18:41 #195
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86184245
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Zo'n beetje iedereen, behalve jij?

boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24 :7
Hé, ik sta nog niet op die lijst!
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:24:10 #196
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86184520
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Sociale netwerken zijn hebben ook positieve kanten. Het is een laagdrempelige manier voor mensen om zich te uiten, om het beste van zichzelf te laten zien. Het is een mooie manier om je talenten (mocht je die bezitten) aan een groot publiek kenbaar te maken, soms met prettige verrassingen tot gevolg! Of om in contact te blijven met vrienden en kennissen die je wegens omstandigheden minder vaak ziet dan vroeger. Zomaar wat voorbeelden.

Natuurlijk zit het vol hersenloos gespuis, maar dat is op straat ook zo. Iemand uitsluiten puur omdat hij/zij iets doet met Facebook of Twitter is nogal kortzichtig.

Tevens zijn het natuurlijke doorontwikkelingen van een forum zoals FOK!. Waar jij ook op zit, dus ik ga er vanuit dat je deze vorm van communicatie niet afkeurt?
LinkedIn!
Facebook en Hyves komt me altijd zo rommelig over. Ook heb ik daar nog nooit iets echt zinnigs gezien buiten wat fotootjes. Die kun je ook in een archiefje over de mail versturen! Maar het heeft echt iets van: ik gooi mijn hele privéleven op internet.

Twitter heeft zin voor mensen die iets zinnigs te zeggen hebben. Een Twitter van Maarten van Rossem of Daphne Bunskoek lijkt me interessanter dan een Twitter van Rinus.

Fok is leuk voor lol trappen!
pi_86184734
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef GForceT1 het volgende:

[..]

Pm jij nog wat kerels tegenwoordig of is het rustig daar 100km verderop? :P
Nee het is knap kalm :P Heb meer sjans RL dan online op een of andere manier.
pi_86184737
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef Mister1977 het volgende:
Hé, ik sta nog niet op die lijst!
Ach ja, die lijst is verre van kompleet. Ik sta er ook niet op overigens en dat wil ik graag zo houden. :')
  Moderator dinsdag 7 september 2010 @ 22:29:54 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_86184799
quote:
Snap ik ook geen bal van, foto's van je hele familie, vrienden, huis, van alles maar online gooien, raar gedoe. Ik heb ook geen Hyves, Facebook of wat dan ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:33:46 #200
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86184993
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Snap ik ook geen bal van, foto's van je hele familie, vrienden, huis, van alles maar online gooien, raar gedoe. Ik heb ook geen Hyves, Facebook of wat dan ook.
Die Southpark aflevering heeft me er bang voor gemaakt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')