Dat eh, is ons wel duidelijk geworden door de jaren heen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben ook geen msn-hosselaar. Ik ben helemaal geen digi-hosselaar.
Misschien doe ik dat weleens lolaatje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat beeld had ik er zelf ook wel van. En deels is het inderdaad een bepaald slag volk, maar er zitten echt wel leuke, interessante mensen tussen. Je kunt altijd eens inschrijven, zelfs eerst zonder foto. Gewoon om te kijken wat voor meiden je tegenkomt.
Ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat weleens lolaatje.
Nog aanraders?
Spirit82!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat weleens lolaatje.
Nog aanraders?
En je hoeft voor de buitenwereld toch niet te verkondigen dat het via een datingsite is.. Ik denk dat er voldoende mensen zijn die al wel eens via Hyves iemand ontmoet hebben.. dus desnoods maak je er van dat je iemand via Hyves ontmoet heb terwijl het bijvoorbeeld via OKCupid was...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat beeld had ik er zelf ook wel van. En deels is het inderdaad een bepaald slag volk, maar er zitten echt wel leuke, interessante mensen tussen. Je kunt altijd eens inschrijven, zelfs eerst zonder foto. Gewoon om te kijken wat voor meiden je tegenkomt.
Moet ik toch met een betere openingszin komen.quote:
En dan ben je een jaar verder.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En je hoeft voor de buitenwereld toch niet te verkondigen dat het via een datingsite is.. Ik denk dat er voldoende mensen zijn die al wel eens via Hyves iemand ontmoet hebben.. dus desnoods maak je er van dat je iemand via Hyves ontmoet heb terwijl het bijvoorbeeld via OKCupid was...
Dan moet de ander natuurlijk ook wel lid van Hyves zijn
Ach zo lang niemand er over begint gewoon niets zeggenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ben je een jaar verder.
Ga je verplicht met een ander stelletje rose drinken en tapas eten.
Kom je op het onderwerp hoe je elkaar ontmoet hebt en dan zeg je Hyves/RP/OKCupid
Stiekem doet half Nederland het, neem dat maar van me aan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ben je een jaar verder.
Ga je verplicht met een ander stelletje rose drinken en tapas eten.
Kom je op het onderwerp hoe je elkaar ontmoet hebt en dan zeg je Hyves/RP/OKCupid
Als ik eerdere posts van anderen in dit topic serieus neem kan ik het inderdaad van jou aannemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stiekem doet half Nederland het, neem dat maar van me aan.
Wat maakt dat nou uit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach zo lang niemand er over begint gewoon niets zeggen
Oke, dan hebben we hier niets gezechdquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Nee ik ging meer van mezelf uit. Beetje ouwehoeren maar niks serieus zeg maar.
En dat streetcredits is natuurlijk bullshit
Ik heb er nog nooit echt bij nagedacht via een datingsite te hosselen. Lijkt me toch een bepaald slag volk ofso ik weet niet. Niks negatiefs maar niets voor mij.
Gewoon mijn idee erbij.
Tja.. ik maak me af en toe wat te druk over wat anderen vinden van dingen die ik doe.. Ik moet soms gewoon wat vaker schijt hebben aan wat anderen vinden..quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit.
Mijn vrienden hebben me juist aanbevolen erop te gaan trouwens, dat maakt het wel iets makkelijker.
Welkom!quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:29 schreef Mister1977 het volgende:
Ik heet mezelf welkom in dit/deze topic.
Date je soms met harige oude kerels, dat je er zo stiekem over doet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Tja.. ik maak me af en toe wat te druk over wat anderen vinden van dingen die ik doe.. Ik moet soms gewoon wat vaker schijt hebben aan wat anderen vinden..
Het is ook niet zo dat ik niet date via internet.. ik heb het er alleen niet met anderen overJa.. alleen met de persoon met wie ik date
zie mijn 1e alineatje van mijn postquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Date je soms met harige oude kerels, dat je er zo stiekem over doet?
Kom op man, het is 2010 inmiddels. Niet zou ouderwets doen.
Daar zou me zeker niet zo door laten beïnvloeden. Wat heb je voor vrienden als je ze daarop beoordelen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Tja.. ik maak me af en toe wat te druk over wat anderen vinden van dingen die ik doe.. Ik moet soms gewoon wat vaker schijt hebben aan wat anderen vinden..
Het is ook niet zo dat ik niet date via internet.. ik heb het er alleen niet met anderen overJa.. alleen met de persoon met wie ik date
Ik laat me er ook niet door beïnvloeden dat ik het niet doe.. Een vriend van me die heeft wel eens gezegd waarom ik het niet zou doen..quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daar zou me zeker niet zo door laten beïnvloeden. Wat heb je voor vrienden als je ze daarop beoordelen?
Hoe staat het met het daten van jou eigenlijk? Heb je nog leuke meiden ontmoet na die troel die 'te druk was met de verhuizing van haar nicht'?
Paar regels naar boven maar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik laat me er ook niet door beïnvloeden dat ik het niet doe.. Een vriend van me die heeft wel eens gezegd waarom ik het niet zou doen..
En een andere vriend van me ben ik wel eens tegengekomen op zo'n site(en nee ik was niet op zoek naar mannen, maar kwam hem bij bezoekers van een bepaald profiel van een dame tegen(herkende zijn username))
ehm.. om heel eerlijk te zijn![]()
die troel heb ik niet meer gesproken.. of gezien.. en dat is voor mij ook gewoon 100% gedane zaak.. ze zoekt het maar uit
En heb nu contact met een dame, die ik inmiddels al een paar keer gezien heb.. en het klikt (volgens mij van twee kanten) erg goed![]()
En bij jou, want ik zag dat je niet meer op Knuz zitEn heb geen zin om de vorige topics door te lezen
Waar maak je je dan wel druk om? Dat mensen het raar vinden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik laat me er ook niet door beïnvloeden dat ik het niet doe.. Een vriend van me die heeft wel eens gezegd waarom ik het niet zou doen..
En een andere vriend van me ben ik wel eens tegengekomen op zo'n site(en nee ik was niet op zoek naar mannen, maar kwam hem bij bezoekers van een bepaald profiel van een dame tegen(herkende zijn username))
ehm.. om heel eerlijk te zijn![]()
die troel heb ik niet meer gesproken.. of gezien.. en dat is voor mij ook gewoon 100% gedane zaak.. ze zoekt het maar uit
En heb nu contact met een dame, die ik inmiddels al een paar keer gezien heb.. en het klikt (volgens mij van twee kanten) erg goed![]()
En bij jou, want ik zag dat je niet meer op Knuz zitEn heb geen zin om de vorige topics door te lezen
Ik maar me er inderdaad soms druk om dat mensen het raar vinden.. maar zoals ik ook al zei, ik moet gewoon wat vaker schijt hebben aan wat anderen vinden.. en dat gaat al steeds beter(zo ga ik gerust in mijn 1tje naar een concert als ik niemand ken die mee wilt, terwijl ik dat een jaar of 5 geleden niet zou doen..) maar ben er nog niet helemaal zullen we maar zeggen..quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Waar maak je je dan wel druk om? Dat mensen het raar vinden?
Nee, had ook niet verwacht dat je daar nog iets van zou horen. Zij had jou allang afgeschreven. Maar wat leuk dat je nu al een paar keer met iemand anders hebt afgesproken![]()
Wat macondo al aangeeft, echt ver had je niet terug hoeven lezenDatingsite-ervaringen #39 Hossel'n in de Stairway
Nouja.. er zijn 10,4 miljoen hyves leden.. dat betekent dus dat er minimaal 5,5 miljoen Nederlanders geen Hyves hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Maanvis het volgende:
tegenwoordig heeft iedereen en zijn oma in een groene rolstoel toch tegenwoordig hyves.. dus zo gek is het allemaal niet meer
Analfabeten, geestelijk gehandicapten en baby'squote:Op dinsdag 7 september 2010 18:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nouja.. er zijn 10,4 miljoen hyves leden.. dat betekent dus dat er minimaal 5,5 miljoen Nederlanders geen Hyves hebben![]()
Ik heb een maand geleden m'n hyves-profiel offline gehaald.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Analfabeten, geestelijk gehandicapten en baby's.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Analfabeten, geestelijk gehandicapten en baby's en Silenus.
Wel een hele verkeerde vrouw danquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Genoeg baby's met een Hyves ... met dank aan de trotse ouders
Een kennis van mij heeft een Hyves voor z'n hond. En een website. En het is de hond die het geschreven heeft, althans, zo lijkt het. Was vroeger een leuke jongen maar de verkeerde vrouw tegen het lijf gelopen, zo kan het ook verkeren, mensen.
Gezien het feit dat je tegenwoordig goed kunt scoren met je "privé-leven" (voorbeelden: Big Brother, andere realitiy programma's, Paris Hilton, etc) snap ik best dat mensen zichzelf bekend willen maken op Internet. Maar sommige mensen gaan daarin heel ver, echt alles staat er op. De meesten (in mijn beleving) proberen toch nog een soort schijn-privacy hoog te houden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb geen Hyves, raar gedoe![]()
Snap ook echt niet waarom mensen zo graag hun hele privé leven online gooien.
En owee als je niet genoeg Hyves vriendjes hebt
Bedoel je dat mensen op Hyves denken een soort internetfaam voor zichzelf te kunnen vergaren door zoveel prijs te geven? Hoe meer je prijs geeft hoe meer vriendjes? Of bedoel je dat mensen hun grenzen verlagen, omdat ze zulke dingen ook zien in bijvoorbeeld de programma's die je noemt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:38 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je tegenwoordig goed kunt scoren met je "privé-leven" (voorbeelden: Big Brother, andere realitiy programma's, Paris Hilton, etc) snap ik best dat mensen zichzelf bekend willen maken op Internet. Maar sommige mensen gaan daarin heel ver, echt alles staat er op. De meesten (in mijn beleving) proberen toch nog een soort schijn-privacy hoog te houden.
Google is je vriend en je vijand! © Charles.Darwin
vermoeiend die kerels met pmsquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef kieskleurig het volgende:
En om weer ontopic te gaan, ik heb nu iemand die gewoon niet weet wat nee betekent.
Ik heb 2x netjes maar duidelijk geantwoord dat ik geen contact met hem wil. Krijg ik allemaal smeekbedes![]()
Die ga ik maar blokkeren.
Ik bedoel inderdaad dat het grensverlagend werkt. Omdat het normaal lijkt om jezelf op z'n foutst bloot te geven. Niet mijn ding, in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bedoel je dat mensen op Hyves denken een soort internetfaam voor zichzelf te kunnen vergaren door zoveel prijs te geven? Hoe meer je prijs geeft hoe meer vriendjes? Of bedoel je dat mensen hun grenzen verlagen, omdat ze zulke dingen ook zien in bijvoorbeeld de programma's die je noemt?
Wat dan ook wel weer iets aangeeft over de samenleving en welke kant we opgaan, maar goed dat is een andere discussie
Pm jij nog wat kerels tegenwoordig of is het rustig daar 100km verderop?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vermoeiend die kerels met pms
Dat lijkt mij ook wel even erg ongemakkelijk jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef Turbomuis het volgende:
Het is raar om mensen op een datingsite tegen te komen die je kent, van je werk ofzo. Maar wat ik laatst had is ook heel raar. Ik kwam iemand tegen die me via e-matching een bericht had gestuurd, en die ik vriendelijk maar resoluut af heb gewezen.
Ik geloof dat we allebei heel erg deden of we elkaar niet zagen
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef kieskleurig het volgende:
Lijkt me wel relevant. Ik zou wel willen weten of iemand Twittert en op Facebook rondhangt. Dan kan ik die wegstrepen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:37 schreef Maanvis het volgende:
OkCupid wil nu dat ik 25 vragen beantwoord zodat mijn profiel in % omhoog gaat.
Maar tering zeg wat een vragen, hoevaak twitter je, ben je republikein of democraat, hoevaak gebruik je facebook en dan ook nog moeten aangeven of je die vraag relevant vindt of niet. Tuurlijk is dat niet relevant!!!
En dan ook nog daarover klagen:
[..]
Leuk dat Yoda ook een profiel heeft.quote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef Maanvis het volgende:
Iemand mag me dit profiel uitleggen:
[..]
Hailooo kleurig kiesje!quote:
Sociale netwerken zijn hebben ook positieve kanten. Het is een laagdrempelige manier voor mensen om zich te uiten, om het beste van zichzelf te laten zien. Het is een mooie manier om je talenten (mocht je die bezitten) aan een groot publiek kenbaar te maken, soms met prettige verrassingen tot gevolg! Of om in contact te blijven met vrienden en kennissen die je wegens omstandigheden minder vaak ziet dan vroeger. Zomaar wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Lijkt me wel relevant. Ik zou wel willen weten of iemand Twittert en op Facebook rondhangt. Dan kan ik die wegstrepen.
Hé, ik sta nog niet op die lijst!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen, behalve jij?
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
LinkedIn!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Sociale netwerken zijn hebben ook positieve kanten. Het is een laagdrempelige manier voor mensen om zich te uiten, om het beste van zichzelf te laten zien. Het is een mooie manier om je talenten (mocht je die bezitten) aan een groot publiek kenbaar te maken, soms met prettige verrassingen tot gevolg! Of om in contact te blijven met vrienden en kennissen die je wegens omstandigheden minder vaak ziet dan vroeger. Zomaar wat voorbeelden.
Natuurlijk zit het vol hersenloos gespuis, maar dat is op straat ook zo. Iemand uitsluiten puur omdat hij/zij iets doet met Facebook of Twitter is nogal kortzichtig.
Tevens zijn het natuurlijke doorontwikkelingen van een forum zoals FOK!. Waar jij ook op zit, dus ik ga er vanuit dat je deze vorm van communicatie niet afkeurt?
Nee het is knap kalmquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
Pm jij nog wat kerels tegenwoordig of is het rustig daar 100km verderop?
Ach ja, die lijst is verre van kompleet. Ik sta er ook niet op overigens en dat wil ik graag zo houden.quote:
Snap ik ook geen bal van, foto's van je hele familie, vrienden, huis, van alles maar online gooien, raar gedoe. Ik heb ook geen Hyves, Facebook of wat dan ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef kieskleurig het volgende:
Die Southpark aflevering heeft me er bang voor gemaakt!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook geen bal van, foto's van je hele familie, vrienden, huis, van alles maar online gooien, raar gedoe. Ik heb ook geen Hyves, Facebook of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |