quote:Op
dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Dat klinkt als een serenadequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:57 schreef Anne het volgende:
Alhoewel.. er stond een keer hier iemand ook voor de deur toen ik nog in bed lag en die hield zijn kop ook niet dicht. dawasnieerg.
Ik zag het ook al jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
Nou staan er 2 van die polar hokken in mijn AT trouwens
Braafquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
We gaan het andersom doen, dit is een mooie OP, die andere zit vol met bagger
lijst met plannen en stagnaties ??quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Er komt vandaag weer helemaal niks van alle plannen die ik had
Naar bouwmarkt om kit te halen enzo voor de keukenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lijst met plannen en stagnaties ??
Viel me ook al op jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Geweldig ook dat je een bagger TT in de new topic list pleurt, en dat acuut half KLB/ONZ in je topic hangt
Een béétje klussert heeft dat gewoon liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Naar bouwmarkt om kit te halen enzo voor de keuken![]()
In plaats daarvan lekker niks doen![]()
Stel het wel uit naar een avond ergens volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Interessant experiment.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Geweldig ook dat je een bagger TT in de new topic list pleurt, en dat acuut half KLB/ONZ in je topic hangt
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een béétje klussert heeft dat gewoon liggen natuurlijkIk heb ook bergen met kit, maar geen grijze kitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga FF pleite; eens poolshoogte nemen bij de spuiter, kijken of de Chevy al een beetje opschiet
hang er dan een ander motorblok inquote:
Ghehe, meer pk's is niet nodig, en de spuiter weet nu dat hij op moet gaan schieten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef lipje het volgende:
[..]
hang er dan een ander motorblok in
of geef de spuitert meer peper
Idem. Ik ben weer in slaap gevallenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Er komt vandaag weer helemaal niks van alle plannen die ik had
Motorcrashes ??quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, uitslapen. Ik heb echt bagger geslapen. Teveel genachtmerriet.
OK, dan niet..quote:
slaaap lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:35 schreef Anne het volgende:
Dat werkt bij deze niet.
Ik ga toch nog ff een dutje doendoei!
quote:
Hoi Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Groene thee is voor hippe stads mensen. Dus als ik links ga stemmen wordt het Femkequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi Xtreem. Groene thee is voor de linkse kerk. Gaarne voortaan op de SP stemmen. Dank u!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
De katten die je bad tot de rand vol hebben gekotst ??
Oke top en je email adres is?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
mail maar, dan gooi ik ze in mijn plaatjesschuur account
PMquote:
Heb er nog 1 verstuurd kan je die ook uploaden?quote:
ik rij dit weekend in een SUVquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:25 schreef Xtreem het volgende:
Hoi Alexxxxxxxxxxxxxxxx. Autorijden is voor rechtse egoisten. Gaarne voortaan op de VVD stemmen. Dank u!
jup, komt eraan, de eerste 5 hangen in je PM boxquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb er nog 1 verstuurd kan je die ook uploaden?
Jij vuile bomenmoordenaar!quote:
Coevorden?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:54 schreef Dingest het volgende:
D'r is hier een Oldtimerdag met oldtimers, oude tractoren, legermaterieel en kleine (modernere) vliegtuigjes wat best wel boeiend was. Alleen jammer dat ik zo laat ben gegaan dus ik heb alleen de oldtimers bekeken; ik moet nu naar de andere kant van het land om familie weg te brengen
Te mainstream voor jou.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Xtreem. Ik overweeg de aanschaf van een Hyundai Excel. Wat is je stemadvies?
Starslet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja weet ikmaar ik heb een betrouwbaar zuinig hok voor woon werkverkeer nodig
Die is niet betrouwbaar. Toen de 111 het nog deed was het ideaal. 111 voor lange afstanden, Niva voor de funquote:
of een Paseoquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Starslet.
Een excel is redelijk betrouwbaar althans, die m'n ma had maar niet zuinig....
Ah ok, op die manierquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is niet betrouwbaar. Toen de 111 het nog deed was het ideaal. 111 voor lange afstanden, Niva voor de funDe Niva is een super auto, maar niet als je regelmatig een weekendje naar Limbrg wilt
Hij is ECHT niet gemaakt voor hoge snelheden. En ik ben niet gemaakt om 5 uur achter elkaar 80 te rijden op de snelweg
micra is ook een optie jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, op die manier
Majah, voor zulke afstanden is het niet ideaal idd, maar wat xtreem al zegt: een Excel is nou ook niet bepaald zuunigMijn buurman had ook zo'n horrel, mankeerde nooit wat aan, maar ik zag dat hij hem ergens in geboord had aan de neus te zien
![]()
Starletje of willekeurig elke andere zakjapanner niks ?? Micraatje ??
Even een aantal voorbeelden die volgens mij prima bij jou zouden kunnen:quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of een Paseomaar die heeft weer weinig bergruimte...
nah die is in de Niva ook nihil natuulrijk, omdat ik standaard al VEEL spul meesjouw..quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
ow.. bergruimte is een issue, lamaar dan
Eej, de schone slaapster is weer ontwaaktquote:
Welk werk?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja weet ikmaar ik heb een betrouwbaar zuinig hok voor woon werkverkeer nodig
Wat zeul je allemaal mee dan ??quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nah die is in de Niva ook nihil natuulrijk, omdat ik standaard al VEEL spul meesjouw..
Haiquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eej, de schone slaapster is weer ontwaakt
quote:
Dames met een maatje meer naakt fotograferen?quote:
Lelijke vrouwen + camera.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat zeul je allemaal mee dan ??
Joh, gaat lekker in een smurfenforum doenquote:
It's a dirty job..quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dames met een maatje meer naakt fotograferen?
Oh jah top bedankt!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb die 4e nog FF vervangen voor een pic zonder kenteken Mark
Toppie verhaal idd, beetje rotte timing maargoed, was ook wel even een positief puntje in een kloteweek natuurlijk
Je bent gewoon jaloers, kreng !quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Joh, gaat lekker in een smurfenforum doen
Ontbijtje ??quote:
Ik was niet van plan eeuwig zonder te zittenquote:
paar gereedschapskisten, alle soorten vloeistof die er in een auto gaan, statieven, klapstoelen, dekens, bouwhelm, soms merchandise...quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat zeul je allemaal mee dan ??
daar word ik niet voor betaaldquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dames met een maatje meer naakt fotograferen?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
Wauw ook_gek! Wat een tof verhaal een een gave kar
yupquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:05 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_hier_parkeren.html
Was dat nou een Lada Niva?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:23 schreef Anne het volgende:
Ik ga maandag naar een Ibiza Cupra kijken!
Ziet er netjes uit zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Deeeez: http://link.marktplaats.nl/369700229
2x zelfs. Maar geen idee. Ik bel maandag even met ze.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit zowel redelijk wat kilometers al. Zie ik nou een bon van een motoren revisie bedrijf liggen?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe bak, goede kleur (niet zwart ??), vergeet niet te vragen wáárom hij gereviseerd is.
Ik vind het ook een hoop kilometers voor zo'n ding, ben benieuwd wat er precies gereviseerd is..
Je gaat wel een stuk duurder rijden met de kilometers die je maakt
Zo beterquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:33 schreef Alfisti het volgende:
Wat doet die kanarie voor dat prachtig stukje Italiaanse schoonheid?
Dan had ik hem niet gepost en had ik zelf wel een plaatje gehostquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
jammer dat ik toen de url van BB er nog niet op had
Nomnomnomnom.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti geeft Anne een slagroomsoesje
weet ik,daarom juistquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan had ik hem niet gepost en had ik zelf wel een plaatje gehost.
gewoon fietsen is geen optie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Een "maak van je fiets een hometrainer"-ding:
[ afbeelding ]
Ik heb geen verlichting op mijn fiets. Dus ja, het moet binnen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik,daarom juist
[..]
gewoon fietsen is geen optie?het moet weer binnen?
morgen porsche elfstedentocht
setje losse lampjes die je op je kleding kunt doen, voor en achter, kost 2,50...quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen verlichting op mijn fiets. Dus ja, het moet binnen.
Nee, maar nu wel? Overdag werk ik.quote:
Kan, maar ik zie zelf ook slecht in het donker.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
setje losse lampjes die je op je kleding kunt doen, voor en achter, kost 2,50...
sexy hoor, daten?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:44 schreef invine het volgende:
Ja of dat..
* invine heeft zijn fobo maar geupdate met een foto![]()
Waarom zou ik een hometrainer kopen (= duur!) als ik van mijn eigen fiets een hometrainer kan maken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:45 schreef invine het volgende:
Waarom dan niet gewoon een hometrainer?
ik vind het enige leuke aan fietsen eigenlijk de buitenlucht en dat je nog eens wat ziet, maar elk zijn pleziertjequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel? Overdag werk ik.
[..]
Kan, maar ik zie zelf ook slecht in het donker.
Dus binnen fietsen met een filmpje aan is ook oké.
Waarom zit ik mij eigenlijk te verdedigen.
nu heeft ze een mountainbike waar je ook iets mee kunt wat wel nuttig is?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:45 schreef invine het volgende:
Waarom dan niet gewoon een hometrainer?
Neuh ik heb het gehad met daten.. al die etiquette waar je je aan moet houden enzo bah
etiquette is voor homo'squote:Op zaterdag 4 september 2010 22:45 schreef invine het volgende:
Neuh ik heb het gehad met daten.. al die etiquette waar je je aan moet houden enzo bah
je mag hier wel een paar uur komen traplopen. Lekker de buurvrouw irriteren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef Anne het volgende:
Dat kan, maar ik fiets voornamelijk voor mijn conditie, die ik zeg maar niet heb.
k doe ook niet aan etiquettequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:48 schreef invine het volgende:
Sowieso fietsen
[..]
Daarom doe ik het ook niet
Je hebt toch een liftquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag hier wel een paar uur komen traplopen. Lekker de buurvrouw irriteren.
nee die heb ik weggegeven aan iemand die zelf geen traplift kon betalen, en door domme regeltjes hem niet vergoed kreeg, terwijl ze hem wel nodig had. Het zogenaamde zielige oude vrouwtjequote:
Ah oke, da's vriendelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee die heb ik weggegeven aan iemand die zelf geen traplift kon betalen, en door domme regeltjes hem niet vergoed kreeg, terwijl ze hem wel nodig had. Het zogenaamde zielige oude vrouwtje
Aaaaahhhhhhhquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee die heb ik weggegeven aan iemand die zelf geen traplift kon betalen, en door domme regeltjes hem niet vergoed kreeg, terwijl ze hem wel nodig had. Het zogenaamde zielige oude vrouwtje
ik kan nog wel andere dingen bedenkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag hier wel een paar uur komen traplopen. Lekker de buurvrouw irriteren.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Gisteren was je dat in ieder geval niet.
en linkedinquote:
Ik heb er gelukkig niet zo veel last vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:16 schreef Xtreem het volgende:
Eigenlijk gebruik ik alleen linkedin; als iemand me uitnodigt voor hyves of facebook, prima, maar al de kutapps en games bij FB....
Nog dichterbij; Gees. Het evenement heette 'Ter Land, Ter Gees en in de Lucht'quote:
klopt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Gisteren was je dat in ieder geval niet.
weet ik, daarom heb ik ook geen interesse in haarquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:07 schreef Xtreem het volgende:
Alexxxxxx....... da's echt niet lief! Anne is heulemaal niet dik!
zijn we het ook eens eensquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:15 schreef Anne het volgende:
Mja, Hyves heb ik wel. Ik doe er alleen helemaal niks mee, behalve maar steeds weer iemand accepteren die ik al 38947578 jaar niet meer heb gezien en waarmee dus ook verder niks gebeurd.
ik heb bijna al die apps en games geblokkeerdquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:16 schreef Xtreem het volgende:
Eigenlijk gebruik ik alleen linkedin; als iemand me uitnodigt voor hyves of facebook, prima, maar al de kutapps en games bij FB....
zegt me niksquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nog dichterbij; Gees. Het evenement heette 'Ter Land, Ter Gees en in de Lucht'![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
weet ik, daarom heb ik ook geen interesse in haar![]()
heb ik. heel passief.quote:maar heb jij ook facebook dan?we zijn nog geen vriendjes
Mij ook niets, maar kennelijk was het vorig jaar ook al gehouden en is het best wel een groot evenementquote:
ja, maar niet zo hoogquote:
Lijkt me sterk, ik speel alleen zo nu en dan een mindjolt spelquote:Op zondag 5 september 2010 01:22 schreef Barcaconia het volgende:
Alex, volgens mij spam(de?) jij de meeste van die FB games op mijn pagina voordat ik ze geblokkeerd had
Ik tel niet mee.quote:Op zondag 5 september 2010 08:53 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens Fok! meetingsnog nooit zo'n groot roddelnest gezien. Ben er achter gekomen dat je minimaal 3 foksters moet hebben geneukt om mee te tellen
He gozer, leuk je gezien te hebben gisterenquote:
OMG! PM maar om 'm offline te houden!quote:Op zondag 5 september 2010 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
He gozer, leuk je gezien te hebben gisterenje hebt nog een hele off-line (real live
) rel gemist
Ja ik heb schoolritme.. was om half 8 alweer wakkerquote:Op zondag 5 september 2010 10:01 schreef Xtreem het volgende:
vroeg......
ik haat een werkritme; gewoon op zondag om 8u wakker
quote:
Ik ook niet, maar deze had ie voor zijn verjaardag gekregen, dus die moest gespeeld wordenquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 11:30 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ellen_zich_voor.html.
Betalen voor kouwe fikkenquote:Op zondag 5 september 2010 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
Over weekje of 2 weer wintersport boeken![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 11:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zie je ook vanuit het vliegtuig, richting een warm land.
Dat dus, die arme drommels met hun kouwe vingertjes en oortjesquote:Op zondag 5 september 2010 11:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zie je ook vanuit het vliegtuig, richting een warm land.
Dat (die witte troep) had ik vorige winter nog in de tuin, en ik vond dat eigk wel weer genoeg voor de eerste 10 jaarquote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dit nietIk ben sinds vorig jaar redelijk verslaafd
True, maar op zich vind ik het niet erg dat ik dit niet ziequote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's om motor te rijden; en dat zou dan mooi uitkomen, dan kun je iig opzouten uit die kouwe klerezooiquote:Op zondag 5 september 2010 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt heulemaal geen kouwe fikken![]()
Motor kleding aan en gaan met die banaan
Ideaal, ski-outfit met valstukkenquote:Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's om motor te rijden; en dat zou dan mooi uitkomen, dan kun je iig opzouten uit die kouwe klerezooi
Goed. Hebben we dat ook weer gehad.quote:
Ik heb wel eens vaker gehoord dat ze daarmee gaan skieën iddquote:Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ideaal, ski-outfit met valstukken
Is goed. Zet hem maar hier voor de deur. Sleutels kun je in de brievenbus deponeren.quote:Op zondag 5 september 2010 12:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed. Hebben we dat ook weer gehad.
NSX'en?
quote:Op zondag 5 september 2010 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Is goed. Zet hem maar hier voor de deur. Sleutels kun je in de brievenbus deponeren.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Is goed. Zet hem maar hier voor de deur. Sleutels kun je in de brievenbus deponeren.
Wat denk je zelf?quote:
Ik had je slimmer ingeschatquote:
de slimheid of het acteren?quote:
Die BMW daar achter is toch wel wat bijzonderder naar mijn ideequote:Op zondag 5 september 2010 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Porsche elfstedentocht was best ok
[ afbeelding ]
Yeah, dat was ook één van mijn favorieten, heb deze foto ook gepost omdat hij, en de Ferrari, daar op de achtergrond staan, en verschillende Porsches. Meest evenement-samenvattende fotoquote:Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die BMW daar achter is toch wel wat bijzonderder naar mijn idee.. Zie je niet vaak zo'n 850.
Ook goed weer gehad zo te zien.quote:Op zondag 5 september 2010 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yeah, dat was ook één van mijn favorieten, heb deze foto ook gepost omdat hij, en de Ferrari, daar op de achtergrond staan, en verschillende Porsches. Meest evenement-samenvattende foto
Da's een beste klapperquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
Dat is nummer 2 in 1 week
Nou ehquote:
ff zoeken op "Shoya Tomizawa " en dan sorteren op upload datum ( vandaag ) en dan eentje kiezen die binnen het afgelopen half uur is ge-upload.quote:
Hoge hakken aan of schop onder je kont gehad?quote:Op zondag 5 september 2010 15:43 schreef Anne het volgende:
Ik ben trouwens de rest van de dag niet meer klein. Ik ben zo'n 10 cm gegroeid.
Je had toch hoogtevrees ??quote:Op zondag 5 september 2010 15:43 schreef Anne het volgende:
Ik ben trouwens de rest van de dag niet meer klein. Ik ben zo'n 10 cm gegroeid.
quote:
Je had moeten blijven werken; sinds je vakantie hebt gaat alles de verkeerde kant opquote:Op zondag 5 september 2010 16:23 schreef Barcaconia het volgende:
Hoerenweer hier. 7 weken lang 25+ graden geweest en binnen 1 dag gaat het van 32 naar 15 graden en van zon naar regen
Hoezo word je dan ineens 10 cm langer?quote:Op zondag 5 september 2010 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je heb je naar man om laten bouwen?![]()
tot over een paar dagen
Kom maar langs, ik heb nog wel een klussiequote:
Jij bent goedkoop.quote:
Bod staat, wie biedt er meer ?quote:
Ik weet het, ik ben duurder per uur.quote:
Hmm hoeveel schuift t?quote:Op zondag 5 september 2010 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb nog wel een klussie
Onderweg 3x kapot gegaan en ik ben op een gegeven moment 600km op 5-cilinders naar huis gereden omdat ik het zat was.quote:Op zondag 5 september 2010 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
Auto was ook weer kaduuk toch ? of is die alweer gefikst ?![]()
Tof, dat wil ik ook !quote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Onderweg 3x kapot gegaan en ik ben op een gegeven moment 600km op 5-cilinders naar huis gereden omdat ik het zat was.
quote:Op zondag 5 september 2010 19:28 schreef Alfisti het volgende:
Ik kom wel helpen SD! Mijn GF start net Desperate Housewives op
* Alfisti verlaat gillend het pand
Mjah, Anne bood een tientje per uur om te mogen helpen, en daar kijk ik liever naar als naar een kerel, óf je moet veel meer bieden natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Maar.. nu weer gerepafikst ?? vakantietripjes zonder auto vallen niet mee lijkt me, of had je hem daar niet voor nodig ??quote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Onderweg 3x kapot gegaan en ik ben op een gegeven moment 600km op 5-cilinders naar huis gereden omdat ik het zat was.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mjah, Anne bood een tientje per uur om te mogen helpen, en daar kijk ik liever naar als naar een kerel, óf je moet veel meer bieden natuurlijk![]()
deze week in vogelvlucht:
moest een houthok bouwen in dit hoekie;
[ afbeelding ]
Na een paar daagjes rommelen met wat gebruikt tuinhout en wat dakbedekking, helaas nog leeg;
[ afbeelding ]
Na een daagje zagen en hakken in mijn uppie;
[ afbeelding ]
Het 'klusje';
[ afbeelding ]Doe je best goed in een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets haal ik denk ik ook wel hier in de tuin. Moet denk ik binnenkort ook maar weer is wat gaan hakken voor mijn pa dus je mag anne inhuren
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Een hele boom doen met een elektrische zaag lijkt me niet echt wenselijk, ik heb vandaag ook met mijn elektrische gezaagd, maar een motorzaagje is toch wel prettig hoor, met de stihl van de buurman kun je gewoon in die berg zagen, dan zaag je 6 stammen tegelijk, of zo diep als het blad is iigquote:Op zondag 5 september 2010 23:26 schreef invine het volgende:
Hm wij halen jaarlijks bomen om, maar woon dan ook in het bosMijn pa heeft dit jaar een motorzaag gekocht, daarvoor gebruikte we een elektrische kettingzaag. Ook prima maar de motor is natuurlijk net wat sterker en bruter
![]()
Wat jij daar hebt liggen stoken wij makkelijk binnen een wintertje weg
Voor een hoop van die malloten is het nu een van de laatste kansen in het jaar om zichzelf aan barrels te rijden he, die moet je proberen te benuttenquote:Op maandag 6 september 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
net op tijd voor de file's voorbij Assen kunnen komen, thank god. Maar nog steeds genoeg van die idioten die op de weg gaan racen. En op de hele A28 niet 1 flitser
we gaan de andere kant op; was bij Papendrechtquote:Op maandag 6 september 2010 07:45 schreef JJH het volgende:
[..]
A15 Nijmegen - Gorinchem
ter hoogte van knp. Valburg (hmp 154.4)
een ongeval
Aldus vid.nl
Hoe laat mag je ??quote:
Ik zag verder niets staan. Echt veel was het dan ook niet.quote:Op maandag 6 september 2010 08:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we gaan de andere kant op; was bij Papendrecht
We vliegen alweer
[..]
Hoe laat mag je ??
klopt; viel ook wel meequote:Op maandag 6 september 2010 08:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag verder niets staan. Echt veel was het dan ook niet.
Waarvoor?quote:
10 uur. Maar ik moet er om half 10 zijn en het is een half uur rijden.quote:Op maandag 6 september 2010 08:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we gaan de andere kant op; was bij Papendrecht
We vliegen alweer
[..]
Hoe laat mag je ??
Ow dan is het al bijna tijdquote:Op maandag 6 september 2010 08:23 schreef Anne het volgende:
[..]
10 uur. Maar ik moet er om half 10 zijn en het is een half uur rijden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 september 2010 08:52 schreef Anne het volgende:
Edit: Zo. Nu kan ik wel zeggen dat ik naar Center Parcs ben geweest.
Ze hebben de fiets van mijn opa ook nogquote:Op maandag 6 september 2010 08:52 schreef Anne het volgende:
Pff, ik mag ook nog ff taxi spelen voor een buurmeisje. D'r fiets is gejat.
Edit: Zo. Nu kan ik wel zeggen dat ik naar Center Parcs ben geweest.
Ja, alleen deze stond dan nog wel goed opgesteld, de rest veel te krap, te druk, dus klotefoto's. Maar ja, het gaat om het idee hè!quote:
Kijken is ook al leuk.quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, alleen deze stond dan nog wel goed opgesteld, de rest veel te krap, te druk, dus klotefoto's. Maar ja, het gaat om het idee hè!
nu alweer fertig ??quote:
succesquote:Op maandag 6 september 2010 12:01 schreef Anne het volgende:
En nou ga ik naar Oldebroek voor die Seat.
Je kunt dan wel ff op de koffie komen.quote:Op maandag 6 september 2010 12:01 schreef Anne het volgende:
En nou ga ik naar Oldebroek voor die Seat.
Cool apparaatquote:Op maandag 6 september 2010 13:09 schreef invine het volgende:
Volgens de site van apple, morgen mijn macbook pro binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |