quote:Op
dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Dat klinkt als een serenadequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:57 schreef Anne het volgende:
Alhoewel.. er stond een keer hier iemand ook voor de deur toen ik nog in bed lag en die hield zijn kop ook niet dicht. dawasnieerg.
Ik zag het ook al jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
Nou staan er 2 van die polar hokken in mijn AT trouwens
Braafquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
We gaan het andersom doen, dit is een mooie OP, die andere zit vol met bagger
lijst met plannen en stagnaties ??quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Er komt vandaag weer helemaal niks van alle plannen die ik had
Naar bouwmarkt om kit te halen enzo voor de keukenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lijst met plannen en stagnaties ??
Viel me ook al op jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Geweldig ook dat je een bagger TT in de new topic list pleurt, en dat acuut half KLB/ONZ in je topic hangt
Een béétje klussert heeft dat gewoon liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Naar bouwmarkt om kit te halen enzo voor de keuken![]()
In plaats daarvan lekker niks doen![]()
Stel het wel uit naar een avond ergens volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Interessant experiment.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Geweldig ook dat je een bagger TT in de new topic list pleurt, en dat acuut half KLB/ONZ in je topic hangt
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een béétje klussert heeft dat gewoon liggen natuurlijkIk heb ook bergen met kit, maar geen grijze kitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga FF pleite; eens poolshoogte nemen bij de spuiter, kijken of de Chevy al een beetje opschiet
hang er dan een ander motorblok inquote:
Ghehe, meer pk's is niet nodig, en de spuiter weet nu dat hij op moet gaan schieten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef lipje het volgende:
[..]
hang er dan een ander motorblok in
of geef de spuitert meer peper
Idem. Ik ben weer in slaap gevallenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Er komt vandaag weer helemaal niks van alle plannen die ik had
Motorcrashes ??quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, uitslapen. Ik heb echt bagger geslapen. Teveel genachtmerriet.
OK, dan niet..quote:
slaaap lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:35 schreef Anne het volgende:
Dat werkt bij deze niet.
Ik ga toch nog ff een dutje doendoei!
quote:
Hoi Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Groene thee is voor hippe stads mensen. Dus als ik links ga stemmen wordt het Femkequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi Xtreem. Groene thee is voor de linkse kerk. Gaarne voortaan op de SP stemmen. Dank u!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
De katten die je bad tot de rand vol hebben gekotst ??
Oke top en je email adres is?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
mail maar, dan gooi ik ze in mijn plaatjesschuur account
PMquote:
Heb er nog 1 verstuurd kan je die ook uploaden?quote:
ik rij dit weekend in een SUVquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:25 schreef Xtreem het volgende:
Hoi Alexxxxxxxxxxxxxxxx. Autorijden is voor rechtse egoisten. Gaarne voortaan op de VVD stemmen. Dank u!
jup, komt eraan, de eerste 5 hangen in je PM boxquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb er nog 1 verstuurd kan je die ook uploaden?
Jij vuile bomenmoordenaar!quote:
Coevorden?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:54 schreef Dingest het volgende:
D'r is hier een Oldtimerdag met oldtimers, oude tractoren, legermaterieel en kleine (modernere) vliegtuigjes wat best wel boeiend was. Alleen jammer dat ik zo laat ben gegaan dus ik heb alleen de oldtimers bekeken; ik moet nu naar de andere kant van het land om familie weg te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |