Euh, ik ben ook blij dat ik blijf leven. Maar fijn dat jij het ook fijn vindtquote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben blij dat sigme nog steeds leeft. Ze blijft leven.
Ja ik ook zo.quote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, ik ben ook blij dat ik blijf leven. Maar fijn dat jij het ook fijn vindt.
Ik leef zelfs nog steeds in volle tevredenheid en ben regelmatig erg gelukkig. Jij dan?
Ligt een beetje aan hoe groot de verwijdering is tussen het heden en uiteindelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef Montov het volgende:
Ik ben blij dat ik doodga, uiteindelijk.
Goed! Heel goed! (Of "echt gaaf!" , als ik hip wil doen.)quote:
Dankquote:Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed! Heel goed! (Of "echt gaaf!" , als ik hip wil doen.)
Ik ben ook blij dat jij doodgaat. Uiteindelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef Montov het volgende:
Ik ben blij dat ik doodga, uiteindelijk.
Ligt er eerder aan hoe de situatie van Montov in het heden is en welke doelen hij nog wil bereiken voor hij uiteindelijk uitgeleefd is.quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe groot de verwijdering is tussen het heden en uiteindelijk.
Ja hoor:quote:Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef TitusPullo het volgende:
Valt er ergens op dit forum een analyse te lezen van de rijksbegroting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Zwaarste slachtoffer bezuinigingen gevonden
Geen workshop postmoderne dans voor chronisch zieke Naima (69)
Het pakket bezuinigingen dat door het demissionaire kabinet is voorgesteld treft mensen in allerlei lagen van de bevolking, sommigen zwaarder dan anderen. Er kan natuurlijk maar één iemand het allerzwaarst getroffen worden door het omvangrijke maatregelenpakket. Naima Guzdeh (69) is een chronisch zieke, gepensioneerde, gehandicapte moslima met twee paspoorten en vijf kinderen die graag kunstgeschiedenis en geneeskunde wil gaan studeren, een workshop postmoderne dans voor de buurt wil opzetten en in het weekend regelmatig te hard rijdt. Volgens de doorrekening zou de kettingrookster er met de huidige plannen jaarlijks een kleine 422.000 euro op achteruit gaan.
De Speld sprak Naima, die op dat moment onverzekerd en bloedend op een zebrapad lag na een aanrijding. “Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Ik kan nergens heen, en ben ten einde raad. Ik zou natuurlijk één studie kunnen gaan volgen, of de dansworkshop cancellen. Of af en toe ziek zijn, in plaats van chronisch. Ik weet het ook niet meer. Maar als deze slagaderlijke bloeding eenvoudig te hechten is scheelt dat ook zo de nodige ziekenhuiskosten. Alle beetjes helpen.”
Naima is niet de enige voor wie het maatregelenpakket een nare verrassing is. Het op één na hardst getroffen werd Rinus Terlemeijer, die blind is, al sinds zijn 17e in de ww zit, illegaal bijklust als loodgieter en weigert de alimentatie voor de drie kinderen uit zijn eerste twee huwelijken te betalen. “Het is een bittere pil, ik denk dat de korting op het reïntegratiebudget mijn kansen op een baan nu echt tot nul reduceert”, aldus Rinus. “Misschien zou ik mezelf kunnen bijscholen, ware het niet dat ik daarvoor eerst drie jaar mijn complete uitkering opzij moet zetten.”
Opvallend genoeg werd er dit jaar voor het eerst iemand ook fysiek hard getroffen door de bezuinigingen: Ronald Hoostwijk, fotograaf bij het Brabantsch Dagblad, hield vier hechtingen over aan een aanvaring met het koffertje van Jan Kees de Jager op Prinsjesdag.
Het minst hard getroffen werd voor het achtste achtereenvolgende jaar voormalig ABN-topman Rijkman Groenink. “Nee, ik ben totaal niet getroffen eigenlijk. Bezuinigingen? Volledig gemist. Had ik al verteld hoe fijn het is om 26 miljoen op je rekening gestort te krijgen?”
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja hoor:Toevallig moest ik daaraan denken toen ik de nieuwe reclame van de SNS Bank zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
O. Leuk.quote:Oud-D66-minister Roger van Boxtel wil lijsttrekker worden voor zijn partij bij de Eerste Kamerverkiezingen volgend jaar.
http://www.nu.nl/politiek(...)-senaat-trekken.htmlquote:Van Boxtel wil daarnaast gewoon bestuursvoorzitter van zorgverzekeraar Menzis blijven.
Senatoren hebben vrijwel altijd een gesalarieerde betrekking buiten hun Kamerlidmaatschap; hetgeen ook niet zo vreemd is, want senatoren worden geacht slechts één dag per week bezig te zijn met hun portefeuille in de Eerste Kamer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
O. Leuk.
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)-senaat-trekken.html
Que?! Dit lijkt mij een duidelijk geval van twee petten op hebben. Schaamteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |