OK, bij deze maar even officieel vaststellen dan?quote:Op maandag 6 september 2010 06:28 schreef StefanieV het volgende:
mijsje, voor zover ik weet ligt meeting idd vast op 9 oktober en het was bij trui thuis dacht ik :-)
kijk even op www.garnstudio.com daar staan makkelijke mutsjes opquote:Op maandag 6 september 2010 09:37 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben op zoek naar een SIMPEL patroon om een mutsje te haken! Ik kan niet haken,maar ik wil het leren, Heb wol gekocht en haaknaalden, en rondbreinaalden (Lagen er toch en is handig om te hebben)
Waar (en hoe) vind ik zo'n patroon? ZOIETS DUS
Hoeft niet super uitgebreid, Gewoon simpel is al moeilijk genoeg
Ik vind de kleuren best kloppen! Lekker vrolijk! Erg leuk idee ook. En een mooie uitvoeringquote:Op zondag 5 september 2010 23:33 schreef trui het volgende:
hier nog een tussenfotootje van alle onderdelen (al kloppen de kleuren van geen kanten, maar allez)
[ afbeelding ]
en de stapel draadjes, wat een rotklus dat afwerken!
[ afbeelding ]
ik bedoelde dat ze niet overeenkomen met de werkelijkheid.quote:Op maandag 6 september 2010 10:23 schreef mmascha het volgende:
Ik vind de kleuren best kloppen! Lekker vrolijk! Erg leuk idee ook. En een mooie uitvoering![]()
Ziet er vast in het echt feller uit? Blijft leuk!quote:Op maandag 6 september 2010 10:36 schreef trui het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ze niet overeenkomen met de werkelijkheid.
De grote uitdaging van de 21e eeuw: kleuren precies te vangen met de camera!quote:Op maandag 6 september 2010 10:36 schreef trui het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ze niet overeenkomen met de werkelijkheid.
Tuurlijk mag je komen! Je bent ook niet de enige nieuweling hoor! Ik ken ook niemand 'in het echt'.quote:Op maandag 6 september 2010 11:13 schreef Swietje het volgende:
Hmm.. ik ga ook eens nadenken over die meeting.. als ik mag komen dan? Al durf ik niet enzo..![]()
van allebei een beetje.quote:Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Voor het geval ik wel naar de meet kan, wat gaat er eigenlijk gebeuren op zo'n haakmeet?
Is het alleen gezellig geouwehoer of neemt iedereen ook haakspul mee?
ben jij dan 60-???quote:Op maandag 6 september 2010 11:24 schreef Swietje het volgende:
Ik ben alleen wel de maandag na de meet jarig dus ik moet wel even kijken of het uitkomt... Hoe oud zijn jullie eigenlijk?Omdat ik alleen maar mensen ken van 60+ die haken
Nouhouhouquote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef trui het volgende:
[..]
ben jij dan 60-???![]()
![]()
leuk, een jonkie erbij!
25quote:Op maandag 6 september 2010 11:24 schreef Swietje het volgende:
Ik ben alleen wel de maandag na de meet jarig dus ik moet wel even kijken of het uitkomt... Hoe oud zijn jullie eigenlijk?Omdat ik alleen maar mensen ken van 60+ die haken
op die eerdere tussenfoto zijn de kleuren wat beter vastgelegd.quote:Op maandag 6 september 2010 10:55 schreef mmascha het volgende:
Ziet er vast in het echt feller uit? Blijft leuk!
Goed om te weten. Dat ik dan niet als enige zonder m'n haaknaalden zit.quote:
Dat is wel heeeel jong.quote:
jij bent niet met vakantiequote:Op maandag 6 september 2010 11:47 schreef Ilske het volgende:
Voordat we het vergeten, de stand van zaken in de swap:
[ afbeelding ]
Hoe staat het met de nog te arriveren pakketjes? Hier is de brievenbus nog leeg (Vicky!![]()
![]()
![]()
)
Ik heb ze allemaal binnen, en m'n eigen is ook af. Het blauwe is erg leuk zo bij elkaar! Morgen en overmorgen alles in elkaar zetten. Label eraan maken en dan opsturen! Dus eind van de week is er een fotoquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:14 schreef YPPY het volgende:
Hoothoot, zijn er al nieuwe berichten over de RE-BAG?Erg leuk wel, dat we zo gekozen hebben voor het blauwe als kleurtje.
Waar woon je? Misschien kan je met iemand meerijden?quote:Op maandag 6 september 2010 12:44 schreef Skochsela het volgende:
Waar is die meet eigenlijk? In welke stad bedoel ik dus. Ik heb geen ov meer (en nee ook geen fulltime werk dus al mijn loon gaat op aan die lullige dingen als eten en huisvesting), dus reiskosten zijn een beetje een probleem
Oh nee het was Skochsela (dat krijg je het met al die nieuwe mensen!quote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef Swietje het volgende:
Volgens mij vroeg ik niets over de stapeltorenmaar maakt niet uit. Hij is wel leuk!
Ja dat was ik dus, en ik had 'm ook al gespot op Ravelry! Maar ik snap nog niet veel van die site, wat is nou de meerwaarde van Ravelry boven dit forum?quote:Op maandag 6 september 2010 13:27 schreef Spiegelei het volgende:
meet,meet,
meet
(terwijl ik het stiekumpjes ook wel een beetje eng vind, ik ken ook niemand in het echie!
![]()
![]()
)
Oh ik ben 30.
Ik geloof dat Swietje vroeg wie die stapeltoren al hebben gemaakt.
Ynske heeft 'm inderdaad gemaakt en ik ook. Hij staat bij mijn projecten op ravelry (volgens mij had ik je daar ook al gespot!). Dan kan je meteen doorklikken naar het gratis patroontje. Als je vaste kunt maken en kunt meerderen en minderen en dat een beetje regelmatig (gewoon een paar keer doen, dan ga je vanzelf regelmatiger haken) dan ik het echt een makkelijk patroontje.
Ik heb hiervoor expres catania (katoen) gebruikt. zo'n stapeltoren is toch echt voor een baby en ja die propt ook vanalles in de mond. Daarom wilde ik geen pluizig spul. Ook heb ik geprobeerd een beetje strakker te haken zodat het vulspul er niet zomaar uitgeplukt kan worden.
Stefanie, kan jij ook de 9de (i.v.m. mogelijk meerijden... en pre-meeten)?
Ik luister ook hakend naar Rammsteinquote:Op maandag 6 september 2010 14:59 schreef _Arual_ het volgende:
Wat een jonkies zijn we met zijn allen. Ik ben 28![]()
En of het raar is, jah, misschien, maar ik ben sowieso een beetje raar. Ik luister hakend naar Rammstein.
Echt waar? Ik voel me al gelijk een stuk normalerquote:Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik luister ook hakend naar Rammstein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |