OK, bij deze maar even officieel vaststellen dan?quote:Op maandag 6 september 2010 06:28 schreef StefanieV het volgende:
mijsje, voor zover ik weet ligt meeting idd vast op 9 oktober en het was bij trui thuis dacht ik :-)
kijk even op www.garnstudio.com daar staan makkelijke mutsjes opquote:Op maandag 6 september 2010 09:37 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben op zoek naar een SIMPEL patroon om een mutsje te haken! Ik kan niet haken,maar ik wil het leren, Heb wol gekocht en haaknaalden, en rondbreinaalden (Lagen er toch en is handig om te hebben)
Waar (en hoe) vind ik zo'n patroon? ZOIETS DUS
Hoeft niet super uitgebreid, Gewoon simpel is al moeilijk genoeg
Ik vind de kleuren best kloppen! Lekker vrolijk! Erg leuk idee ook. En een mooie uitvoeringquote:Op zondag 5 september 2010 23:33 schreef trui het volgende:
hier nog een tussenfotootje van alle onderdelen (al kloppen de kleuren van geen kanten, maar allez)
[ afbeelding ]
en de stapel draadjes, wat een rotklus dat afwerken!
[ afbeelding ]
ik bedoelde dat ze niet overeenkomen met de werkelijkheid.quote:Op maandag 6 september 2010 10:23 schreef mmascha het volgende:
Ik vind de kleuren best kloppen! Lekker vrolijk! Erg leuk idee ook. En een mooie uitvoering![]()
Ziet er vast in het echt feller uit? Blijft leuk!quote:Op maandag 6 september 2010 10:36 schreef trui het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ze niet overeenkomen met de werkelijkheid.
De grote uitdaging van de 21e eeuw: kleuren precies te vangen met de camera!quote:Op maandag 6 september 2010 10:36 schreef trui het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ze niet overeenkomen met de werkelijkheid.
Tuurlijk mag je komen! Je bent ook niet de enige nieuweling hoor! Ik ken ook niemand 'in het echt'.quote:Op maandag 6 september 2010 11:13 schreef Swietje het volgende:
Hmm.. ik ga ook eens nadenken over die meeting.. als ik mag komen dan? Al durf ik niet enzo..![]()
van allebei een beetje.quote:Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Voor het geval ik wel naar de meet kan, wat gaat er eigenlijk gebeuren op zo'n haakmeet?
Is het alleen gezellig geouwehoer of neemt iedereen ook haakspul mee?
ben jij dan 60-???quote:Op maandag 6 september 2010 11:24 schreef Swietje het volgende:
Ik ben alleen wel de maandag na de meet jarig dus ik moet wel even kijken of het uitkomt... Hoe oud zijn jullie eigenlijk?Omdat ik alleen maar mensen ken van 60+ die haken
Nouhouhouquote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef trui het volgende:
[..]
ben jij dan 60-???![]()
![]()
leuk, een jonkie erbij!
25quote:Op maandag 6 september 2010 11:24 schreef Swietje het volgende:
Ik ben alleen wel de maandag na de meet jarig dus ik moet wel even kijken of het uitkomt... Hoe oud zijn jullie eigenlijk?Omdat ik alleen maar mensen ken van 60+ die haken
op die eerdere tussenfoto zijn de kleuren wat beter vastgelegd.quote:Op maandag 6 september 2010 10:55 schreef mmascha het volgende:
Ziet er vast in het echt feller uit? Blijft leuk!
Goed om te weten. Dat ik dan niet als enige zonder m'n haaknaalden zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |