quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ach ja als er 10 negers over een gymbankje staan te springen dan is het fantastisch, dit is idd veel te mooi ook voor zo'n programma als dit
Hij kan zeker wel goed spelen, maar het boeit niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hou dr ook niet zo van... al is het wel goed
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ach ja als er 10 negers over een gymbankje staan te springen dan is het fantastisch, dit is idd veel te mooi ook voor zo'n programma als dit
Das ook zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wibi is inderdaad beter, heb hem een paar keer live zien spelen bij hem thuisquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan zeker wel goed spelen, maar het boeit niet.
Een Wibi doet het beter
Kloptquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nee dit past hier gewoon niet, jammer, maar ja
dat is het ja, het is te klassiek voor ze, dat kunnen ze niet aan en begrijpen ze niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nee dit past hier gewoon niet, jammer, maar ja
Wibi componeert niet zelf, meen ik?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wibi is inderdaad beter, heb hem een paar keer live zien spelen bij hem thuis
hij componeert wel zelfquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wibi componeert niet zelf, meen ik?
Ik denk dat ze hem wel leuk vindtquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Patries toupeert d'r haarpunten als Dan gaat praten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem wel leuk vindtQua lengte passen ze in ieder geval wel bij elkaar.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem wel leuk vindtQua lengte passen ze in ieder geval wel bij elkaar.
Hij was vorige keer echt veel beter, vandaar dat ze hem wegdrukten. Vorige keer waren ze heel enthousiast over hem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Nee en de Blijmer stemt massaal op die apen op die gymbankjes of op die Shanitha, Thaliatha en ShaniaaihaAchterban FTW
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
Dan is wel 32 ofzo he, is dat niet te oud voor Patries?![]()
De gemiddelde straatmuzikant loop hier wat aan zijn zak te trekken en wat te neuriën in een onverstaanbare taal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef harcoi het volgende:
Een gemiddelde straatartiest of straatmuziekant heeft nog meer talent dan wat er hier tijden deze kneuzenkermis genaamd hgt voorbij komt
ordinair?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Hoe mooi ze dit ook doet, ik vind het toch een beetje ordinair.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De gemiddelde straatmuzikant loop hier wat aan zijn zak te trekken en wat te neuriën in een onverstaanbare taal.
Dat laatste klopt inderdaad, maar ja, met zo een paal tussen je benen, ik weet niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
ordinair?
Ik vind het wel meevallen bij zulke acts hoor
Kan iig een stuk heftiger =
Dat licht en die kleur van lampen en achtergrond maakte er ook wat van ja....quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste klopt inderdaad, maar ja, met zo een paal tussen je benen, ik weet niet.
lol, ik zat dat ook net te denkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ik wilde net zeggen dat het wel een paard leek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |