Veel plezier! Echt een geweldige filmquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Tvp.
Vanavond naar The Expendables, goede film?
Als je van heerlijk, over the top geweld houdt is die fantastischquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Tvp.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Tvp.
En, zou t niet vergiftigd zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Oei, de grote baas van 3FM staat de taart van Broekie te keuren.
Hij had zeker verwacht mij aan te treffen, maar ik ben vandaag helemaal niet bij 3FM geweest... al zat ik er wel de hele dag een meter of 100 vanaf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En, zou t niet vergiftigd zijn?
Hoe veel mensen verwacht-ie eigenlijk, met zo veel taart?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Lekker nummer!
(hellup, tjibbe gaat los...)
quote:
quote:
Ik ga voor het eerstequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie hier een generatiekloof of ik ben de enige met muzieksmaak
Ja, regelmatig afgekort tot ODOF.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:43 schreef Timo20 het volgende:
!
!
! heet dat programma echt zo? "Ontzettend dikke ochtend Frank?
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijk dubbel zinnig![]()
Ja, jij bent ondertussen zo oud ook....quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie hier een generatiekloof of ik ben de enige met muzieksmaak
Je had je eerste grijze haren toch gespot?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik voor het laatste eigenlijk
Dit vind ik dan wel weer aardig![]()
quote:
BNN = 538 publiekquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Iets zegt me dat BNN tegenwoordig teveel programma's op 3FM heeft... http://www.3fm.nl/omroepen
ik vandaag ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Wooooooooooooooow, ik ben zojuist voor het eerst genoemd bij de FF!
jij vind alles van CP kut, dus jouw mening hoeven we sowieso niet te horenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik er van vind
Zapjequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik er van vind
zie KXradio topicquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zapje
Wat vind jij dan goeie muziek?
nee johquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:01 schreef Locomokipkachelefoon het volgende:
Iemand anders heeft met annemieke gezoend denk ik
Klopt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Timo20 het volgende:
Wat zei ie nu? over 3 weken 90`s request?
jaaaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Timo20 het volgende:
Jahoequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Timo20 het volgende:
Goed zo, dan hoef ik op vrijdagavond niet te werkenquote:
Ik was nog niet klaar met je aan te kondigen!!!!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Goedemiddaaaaaaaaaaaaaag!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza zwiept deur open
joehoeoeoeoeo
huh?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:21 schreef Evertjan het volgende:
ben benieuwd of we vandaag al Ekstra Weekend de verlening krijgen :-)
oooh daarom doen jullie dat... het topic is bijna leeggelopen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Eliza is er en we gaan meteen weer een stuk harder!!
Ja, alleen hans en roel zijn er nog uit de oude garde, de rest is naar KX (like piles en TZ enzo)quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oooh daarom doen jullie dat... het topic is bijna leeggelopen natuurlijk
Ja joh, bijna alleen maar mannen hier... Alors en ik zijn geloof ik de enige vrouwen die t hier nog volhouden....quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oooh daarom doen jullie dat... het topic is bijna leeggelopen natuurlijk
Ah zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Rob Stenders heeft nog weleens de neiging om te laat te komen voor ze eigen show
idd grappigquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
@michielveenstra heeft dit topic ge-retweet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
Cool ja, van Elizaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
Hoezo zou hij dat niet doen dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wist het wel, ondanks alle kritiek, blijft Veenstra nog gewoon meelezen enzo
Ja, klopt ja... relatietroubles enzo zijn niet goed voor je radio-gedragquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
janneke, jij was lange tijd ook weg, volgens mij![]()
Dat maakt me dan weer niet veel uitquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik dit tot de klassiekers rekenen?![]()
En dat was vanwege de kritiek, en veenstra heeft ook ooit een heel betoog over die kritiek hier neergestouwdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat maakt me dan weer niet veel uit
Niet zo intensief als eerst, thoughtquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij leest Domien nog wel mee
idee had ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij leest Domien nog wel mee
Wat dan??quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat was vanwege de kritiek, en veenstra heeft ook ooit een heel betoog over die kritiek hier neergestouwd
neequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:36 schreef Locomokipkachelefoon het volgende:
Gebruiken ze eigenlijk die jingel met LEKKER NEUKEN erin nog?
Wat zeg je? Ik hoor je niet. Er zit iemand te schreeuwen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben deze van 30stm wel erg zat eigenlijk....
Heuh?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoor je niet. Er zit iemand te schreeuwen.
Oh, rightquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Jannekje, als je je twitterprofiel op privé hebt staan, zal FF ook niet zoveel uitmaken heh
En ik neem trouwens ff aan dat jij geen cliënt van me bent, dus kheb je geaccepteerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Jannekje, als je je twitterprofiel op privé hebt staan, zal FF ook niet zoveel uitmaken heh
Feivel komt weer kijken en 2 mensen zag ik hier nog staanquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
oh goh dank Venema voor het rt-en van mijn tweet... is er al meer volk hier nu?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En ik neem trouwens ff aan dat jij geen cliënt van me bent, dus kheb je geaccepteerd
wat je zegt, maar dat kan ook met Sia te maken hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
zie... Tooske is er en nu is het meteen stil hier
ja, ik ben erquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:49 schreef gerbenp het volgende:
Kom net weer binnen vallen. Nog wat gebeurd?
en hoe wat waar?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zal mijn stilte ook even verklaren: Ik ben spullen aan het inpakken voor een locatieuitzending morgen!
ga ik niet zeggen... je heb toch geen tijdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Even geen tijd om te luisteren, maar komt Rob dalijk al?
Nu niet, dalijk welquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga ik niet zeggen... je heb toch geen tijd
zal toch 22:02 worden als hij een beetje door rentquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Rob is om 22h, althans, dat hopen we
blij dat je me toch nog van dienst wil zijnquote:
Morgen, bij de brandwer, met de lokale omroep op www.radiocompagnie.nl ;-) Leuk he?quote:
En dan te bedenken dat ik er ook had kunnen zijn...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
ik weet zeker dat Ronald nu rode wangetjes heeft![]()
en dat was het? nu ga je weer?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
blij dat je me toch nog van dienst wil zijn
hij deed gister openlijk een oproep op twitter... ik mocht niet meequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik er ook had kunnen zijn...
Toch lichtelijk jaloers.
Nie gezien, anders was ik meegegaan. Heb toch niks te doen dit weekend...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij deed gister openlijk een oproep op twitter... ik mocht niet mee
wat sjiek!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Morgen, bij de brandwer, met de lokale omroep op www.radiocompagnie.nl ;-) Leuk he?
* Feivel1 doet tegenwoordig iets met lokale radio.
En dat met school, en dan heb ik weinig tijd om dit topic te lezen. Maar ik heb EW nog ALTIJD aan staan op vrijdagavond!
alleen mensen die nog nooit in de 3fm studio waren geweest mochten mee tsssskquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nie gezien, anders was ik meegegaan. Heb toch niks te doen dit weekend...
Nah, ik blijf wel ff hangen, kan alleen niet echt actief meepraten omdat ik het druk heb, en zonder dat vind ik Ekstra Weekend niet echt leuk genoeg om te volgenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat was het? nu ga je weer?
Omdat....?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alleen mensen die nog nooit in de 3fm studio waren geweest mochten mee tssssk
Gewoon in je profiel kun je dat aanvinken/invullen toch ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
waar doe je ookalweer je twitter aanzetten hierow? heb het destijds uitgezet maar weet niet waar
waar dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gewoon in je profiel kun je dat aanvinken/invullen toch ?
Ik was vandaag al de hele dag op ongeveer 100 meter van de studio en had ook zo naar binnen kunnen lopen... maar anders had ik 2 uur te overbruggen op een saai bedrijventerrein genaamd het Media Park.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij deed gister openlijk een oproep op twitter... ik mocht niet mee
ja, dat is erg saai jahquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was vandaag al de hele dag op ongeveer 100 meter van de studio en had ook zo naar binnen kunnen lopen... maar anders had ik 2 uur te overbruggen op een saai bedrijventerrein genaamd het Media Park.
Dat dacht ik nou ook, daar hebben we Bon weerquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:12 schreef Paul-89 het volgende:
Bon Jovi verhaal voor de 28392839 keer..
Geweldigquote:
Jaja, jij bent the man!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was vandaag al de hele dag op ongeveer 100 meter van de studio en had ook zo naar binnen kunnen lopen... maar anders had ik 2 uur te overbruggen op een saai bedrijventerrein genaamd het Media Park.
Ochja. Bedenk maar zo dat je nu alsnog eerste rang alles kan zien... maar dan via internet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaja, jij bent the man!![]()
Ja, ik ben een beetje jaloersch!
Janne en ik hebben gewoon weer zin om met hoge hakken op de bank te gaan vleienquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ochja. Bedenk maar zo dat je nu alsnog eerste rang alles kan zien... maar dan via internet.
Héél lang geleden!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janne en ik hebben gewoon weer zin om met hoge hakken op de bank te gaan vleiendas echt lang geleden heh Janne
haha ik danquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Héél lang geleden!
Toen was ik best nog een meisje eigenlijk, als ik de beelden zo terug zie
En woog ik nog wat meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Héél lang geleden!
Toen was ik best nog een meisje eigenlijk, als ik de beelden zo terug zie
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:20 schreef Timo20 het volgende:! the fuck was dat dan met Cherchonissos?
wies Fredquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef Sersjee het volgende:
Veel belangrijker: Fred is er ook! Onze herder in het donker, onze gids in moeilijke tijden!
denk het ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Serieus, de BBQ is denk ik de laatste keer dat wij elkaar hebben gezien!
heeejquote:
Echt niet. Met z'n turnlichaam blijft ie eeuwig jong.quote:
Ik wilde op tijd gaan slapen, maar ik ben bang dat ik wel bij Rob en Fred blijf hangenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef Sersjee het volgende:
Veel belangrijker: Fred is er ook! Onze herder in het donker, onze gids in moeilijke tijden!
PLaats vooral ook ff je allermooiste foto van zequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeejkheb n nieuwe hobbie btw... naast ratten heb ik nu ook twee blote katten
vind j\e vast ook niet leuk
ohjahquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
PLaats vooral ook ff je allermooiste foto van ze
Zó.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Rob en Fred hebben ooit "Wat ben je mooi wat ben je lief...etc." op de radio voor me gezongen.
Ik ben gek op katten, maar blote kattenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeejkheb n nieuwe hobbie btw... naast ratten heb ik nu ook twee blote katten
vind j\e vast ook niet leuk
Ik heb foto's gezien van die dingen. Lélijk! Godallemachtig...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben gek op katten, maar blote kattenArme beesies
Om met Joey in FRIENDS te spreken : "don`t worry, those are not cats!"quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van die dingen. Lélijk! Godallemachtig...
het standaard "wat lief" is hier niet echt van toepassing, damn wat kijken die duivelsquote:
Even serieus, ik zou ze zo als enge aliens in Doctor Who verwachten.quote:
Joeyquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Om met Joey in FRIENDS te spreken : "don`t worry, those are not cats!"![]()
Hier moet ik het ook echt mee eens zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben gek op katten, maar blote kattenArme beesies
dat maakt niet uit.... ze zijn zoooo gruwelijk lekker zacht... als n perzik en zoooo lekker warm ...als n kruik, EN ik hoef niet elke dag haren op te ruimen overalquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van die dingen. Lélijk! Godallemachtig...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gunther dan "Wat is this thing, soms kind of snake?"
je-weet-wel-katersquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Paul-89 het volgende:
Rick Nieman met 2 kale poesen boven zijn hoofd.
dat ben ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
En wie was het die Fred niet kende? Schaam je
dan geef je me jouw centen maar, ben ik lekker twee-biljonairquote:
nee... geen zin in...quote:
quote:
Inderdaad ik vond haar voorheen altijd zo het ideale meisje uithangen maar ze komt nu wel leuk over.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nee... geen zin in...
omdat ik niet zo radio-onderlegd ben als jou of iedereen anders hier? nee... bah
Die is al oudquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:42 schreef Timo20 het volgende:
!
! "zelfs je veters krijgen een erectie
![]()
Ik ga zeker weer even luisteren, was erg te spreken met RobRadioquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Wat? Komen EN Rob en Fred hierna? Freddyyyyyyyyyyy!
Fred is er in ieder geval wel. Klein minpuntje: volgens mij zag ik de zuster ook...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Wat? Komen EN Rob en Fred hierna? Freddyyyyyyyyyyy!
Weet ik maar nog steeds geweldigquote:
de zuster? wie is dat???quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fred is er in ieder geval wel. Klein minpuntje: volgens mij zag ik de zuster ook...
Hoef je niet te weten, mis je niks aan.quote:
dat "dikke" ding op de gang?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoef je niet te weten, mis je niks aan.
Net als "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen", "Naar de Palestijnen" en vast nog wel meer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Weet ik maar nog steeds geweldig![]()
"de sfeer hangt er leuk bij". Die is er hier langzaam ook ingeslopen als uitdrukking
Eens, het spelelement is wegquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Tis trouwens wel tijd voor een nieuw spel, iedereen gaat nu in op de kruiswoordpuzzel....
Tjibje een idee voor iets leuks?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |