oooh daarom doen jullie dat... het topic is bijna leeggelopen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Eliza is er en we gaan meteen weer een stuk harder!!
Ja, alleen hans en roel zijn er nog uit de oude garde, de rest is naar KX (like piles en TZ enzo)quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oooh daarom doen jullie dat... het topic is bijna leeggelopen natuurlijk
Ja joh, bijna alleen maar mannen hier... Alors en ik zijn geloof ik de enige vrouwen die t hier nog volhouden....quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oooh daarom doen jullie dat... het topic is bijna leeggelopen natuurlijk
Ah zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Rob Stenders heeft nog weleens de neiging om te laat te komen voor ze eigen show
idd grappigquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
@michielveenstra heeft dit topic ge-retweet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
Cool ja, van Elizaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
Hoezo zou hij dat niet doen dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wist het wel, ondanks alle kritiek, blijft Veenstra nog gewoon meelezen enzo
Ja, klopt ja... relatietroubles enzo zijn niet goed voor je radio-gedragquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
janneke, jij was lange tijd ook weg, volgens mij![]()
Dat maakt me dan weer niet veel uitquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik dit tot de klassiekers rekenen?![]()
En dat was vanwege de kritiek, en veenstra heeft ook ooit een heel betoog over die kritiek hier neergestouwdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat maakt me dan weer niet veel uit
Niet zo intensief als eerst, thoughtquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij leest Domien nog wel mee
idee had ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij leest Domien nog wel mee
Wat dan??quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat was vanwege de kritiek, en veenstra heeft ook ooit een heel betoog over die kritiek hier neergestouwd
neequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:36 schreef Locomokipkachelefoon het volgende:
Gebruiken ze eigenlijk die jingel met LEKKER NEUKEN erin nog?
Wat zeg je? Ik hoor je niet. Er zit iemand te schreeuwen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben deze van 30stm wel erg zat eigenlijk....
Heuh?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoor je niet. Er zit iemand te schreeuwen.
Oh, rightquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Jannekje, als je je twitterprofiel op privé hebt staan, zal FF ook niet zoveel uitmaken heh
En ik neem trouwens ff aan dat jij geen cliënt van me bent, dus kheb je geaccepteerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Jannekje, als je je twitterprofiel op privé hebt staan, zal FF ook niet zoveel uitmaken heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |