nee... geen zin in...quote:
quote:
Inderdaad ik vond haar voorheen altijd zo het ideale meisje uithangen maar ze komt nu wel leuk over.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nee... geen zin in...
omdat ik niet zo radio-onderlegd ben als jou of iedereen anders hier? nee... bah
Die is al oudquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:42 schreef Timo20 het volgende:
!
! "zelfs je veters krijgen een erectie
![]()
Ik ga zeker weer even luisteren, was erg te spreken met RobRadioquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Wat? Komen EN Rob en Fred hierna? Freddyyyyyyyyyyy!
Fred is er in ieder geval wel. Klein minpuntje: volgens mij zag ik de zuster ook...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Wat? Komen EN Rob en Fred hierna? Freddyyyyyyyyyyy!
Weet ik maar nog steeds geweldigquote:
de zuster? wie is dat???quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fred is er in ieder geval wel. Klein minpuntje: volgens mij zag ik de zuster ook...
Hoef je niet te weten, mis je niks aan.quote:
dat "dikke" ding op de gang?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoef je niet te weten, mis je niks aan.
Net als "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen", "Naar de Palestijnen" en vast nog wel meer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Weet ik maar nog steeds geweldig![]()
"de sfeer hangt er leuk bij". Die is er hier langzaam ook ingeslopen als uitdrukking
Eens, het spelelement is wegquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Tis trouwens wel tijd voor een nieuw spel, iedereen gaat nu in op de kruiswoordpuzzel....
Tjibje een idee voor iets leuks?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |