Zucht... zoals? Argumenten aub...quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:16 schreef Party_P het volgende:![]()
![]()
Ik hoop echt niet dat er een rechts kabinet komt, veeeels te veel dingen worden verboden en ik vrees voor de vrijheid.
Tja, bij een links kabinet heb ik hetzelfde probleem. Het kan verkeren zeggen we dan maarquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet vanuit. Sterker, ik denk dat er betrekkelijk weinig verandert wanneer we een rechts kabinet krijgen. Ja, wellicht dat iets neeer schaamtegevoelens heb wanneer ik het buitenland bezoek. En mogelijk dat ik mij nog iets meer erger aan Wilders. Ook is de kans groot dat de huur van mijn appartement flink stijgt. Maar ach.
Fijn die argumentatie. Goed ook dat je de rechtsstaat meeneemt in je betoog, met een prima onderbouwing. Echt, chapeau.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:16 schreef Party_P het volgende:![]()
![]()
Ik hoop echt niet dat er een rechts kabinet komt, veeeels te veel dingen worden verboden en ik vrees voor de vrijheid.
Waanzin ten top inderdaad. Wat een klucht is dat aan het worden. Als Beatrix slim is wijst ze een formateur aan die een middenkabinet gaat onderzoeken ofzo. Ze kan nu echt een stempel op de uitkomst zetten en moet dat ook doen.quote:
Nogmaals, al drie partijen eruit willen komen, dan zal dat gebeuren. Beatrix kan dan vanuit haar gesubsidieerde ivoren toren saboteren zoveel ze wil, het komt er niet van.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:43 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Waanzin ten top inderdaad. Wat een klucht is dat aan het worden. Als Beatrix slim is wijst ze een formateur aan die een middenkabinet gaat onderzoeken ofzo. Ze kan nu echt een stempel op de uitkomst zetten en moet dat ook doen.
Onzin. Beatrix wijst een formateur aan met opdracht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nogmaals, al drie partijen eruit willen komen, dan zal dat gebeuren. Beatrix kan dan vanuit haar gesubsidieerde ivoren toren saboteren zoveel ze wil, het komt er niet van.
En dan. Stel dat VVD PVV en CDA eruit willen komen, en Trix een of andere mastodont uit PvdA kringen aanstelt. Dan zeggen Maxime en cs. nee op al die voorstellen, frutselen zelf een kabinet in elkaar et voila.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:47 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Onzin. Beatrix wijst een formateur aan met opdracht.
Op basis van adviezen. Ze heeft niets te willen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:47 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Onzin. Beatrix wijst een formateur aan met opdracht.
En maar goed ook, anders hadden we een verkapt dictatuurschap.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Op basis van adviezen. Ze heeft niets te willen.
Iets wat ik op dit moment totaal niet erg vindquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nogmaals, al drie partijen eruit willen komen, dan zal dat gebeuren. Beatrix kan dan vanuit haar gesubsidieerde ivoren toren saboteren zoveel ze wil, het komt er niet van.
Zo werkt het niet. Net zo min als dat links pertinent op alles in de kamer straks NEE gaat zeggen als we een rechts kabinet hebben. Als er een alternatief komt van een andere partij waardoor het cda niet behoorlijk verscheurd wordt, dan geef ik je op een briefje dat ze daar liever mee door gaan dan een minderheidskabinet, afhankelijk van een anti-moslim partij als de PVV.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan. Stel dat VVD PVV en CDA eruit willen komen, en Trix een of andere mastodont uit PvdA kringen aanstelt. Dan zeggen Maxime en cs. nee op al die voorstellen, frutselen zelf een kabinet in elkaar et voila.
Och, nu hebben we een dictatuur van de meerderheid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En maar goed ook, anders hadden we een verkapt dictatuurschap.
Alle mensen die geen Bruin I willen naïef en linksmensjes noemenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef SimpelZat het volgende:
Goed topic!
Heerlijk hoe Wilders al die naïeve linksmensjes weer op het verkeerde been heeft gezet.
On-topic:![]()
![]()
Ik hou nog een slag om de arm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |