Die TTquote:
Ik sta erin! Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
De tt's worden wel minder origineel met die nieuwe layout
Eensch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht om het egoïsme te noemen.
Ik snap best dat mensen psychologisch in de war kunnen zijn, en kapot, en omdat ze helemaal de weg kwijt zijn is het voor hun misschien logisch dat ze zelfmoord plegen. Maar wat je de omgeving aandoet is ongelofelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht om het egoïsme te noemen.
Oi!quote:
Met die twee blonde zusjes?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef iBenny het volgende:
Hier doen ze neit aan zelfmoord maar aan familiedrama's
In de tijd dat ik hier woon zijn er in de 2 straten hierachter 2 familiedrama's geweest
De laatste keer was groot in het nieuws, de ander deden ze heel geheimzinnig
Klopt iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met die twee blonde zusjes?![]()
Pfff, zag echt toevallig dat graf van die twee op de begraafplaats, was echt heel naar. Dat was de dag sowieso maar dat was echt schrikken
Ja, en als ze volledig bij zinnen zouden zijn, zouden ze het waarschijnlijk ook niet doen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen psychologisch in de war kunnen zijn, en kapot, en omdat ze helemaal de weg kwijt zijn is het voor hun misschien logisch dat ze zelfmoord plegen. Maar wat je de omgeving aandoet is ongelofelijk.
Mosselfeesten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar gaat het over? Dit is geen vrolijk draadje?
Wat ergquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt idd
Zaten bij mijn broertje op school.
Heb ik dit jaar voor het eerst gegeten en ik vond ze lekkerrrrrrrrrrrrrrquote:
Nee en dat is ook zo, maar ik heb een paar gevallen meegemaakt waar ik nog steeds niet over uit kan. En de kinderen zelf ook niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en als ze volledig bij zinnen zouden zijn, zouden ze het waarschijnlijk ook niet doen...
quote:
Ja ik ben aan het luisteren naar Hier aan de kust.quote:
Mosselen!quote:
In 2003 was in het huis exact achter die van ons ook een familiedrama.... vader vermoorden de moeder en zichzelf voor de ogen van de 2 kinderen.quote:
quote:
We gaan naar een pub, Engels of Iers toch? Eten drinken en dan gaat Symph zingen en wij dansenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Kallypally, wat gaan we doen met de meet?
Als ik ga zuipen (waar een 99% kans op is) dan wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zin in de meet
Gingen er nou ook mensen blijven slapen?
Pfff, echt verschrikkelijk! Wat bezielt je dan vraag ik me af....quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
In 2003 was in het huis exact achter die van ons ook een familiedrama.... vader vermoorden de moeder en zichzelf voor de ogen van de 2 kinderen.
Irish Pubquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
We gaan naar een pub, Engels of Iers toch? Eten drinken en dan gaat Symph zingen en wij dansen
Ik denk wel handig ja, maar dat ligt aan C_A voor mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zin in de meet
Geen idee... nooit meer wat over gehoord. Deden ze siewosie heel geheimzinnig overquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, echt verschrikkelijk! Wat bezielt je dan vraag ik me af....
Hoe is het met die kinderen?
Nee, nachttreinquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zin in de meet
En waar gaan we eten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
We gaan naar een pub, Engels of Iers toch? Eten drinken en dan gaat Symph zingen en wij dansen
Zullen we een 3 of 4 persoonskamer nemen dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik ga zuipen (waar een 99% kans op is) dan wel.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we een 3 of 4 persoonskamer nemen dan?
Ik ga na het weekend eens bellen met die pubs, misschien valt er wat te regelen als we met een grote groep komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En waar gaan we eten?
Ik weet niet of iedereen genoeg geld heeft om te wokken
Anders is patatje met swirls er na ook wel goed hoor
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk wel handig ja, maar dat ligt aan C_A voor mij
Ik kijk wel heo het gaat... en als het zo gaat als hier wordt gezegd, dan denk ik dat ik ook wel ergens een slaapplek ga zoeken. Ondanks dat het neit heel ver van huis isquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zin in de meet
Ik denk eerlijk gezegd dat het zo voor een 1e meet wel genoeg is, iedereen zuipen zodat we op ons gemak zijnquote:
Niet eens een buurtavond ofzo, hoe heet dat...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... nooit meer wat over gehoord. Deden ze siewosie heel geheimzinnig over
Kom maar bij Bella, C_A en mij liggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk wel heo het gaat... en als het zo gaat als hier wordt gezegd, dan denk ik dat ik ook wel ergens een slaapplek ga zoeken. Ondanks dat het neit heel ver van huis is
Ik heb hem al 100 x gelezen en heb het opgegevenquote:
Nope... 1x dat het was gebeurd een brief en een agent die vragen kwam stellen. meer nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet eens een buurtavond ofzo, hoe heet dat...
Jij ook bij onsquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik neem gewoon de nachttrein denk ik. Rotterdam is niet zo lastig.
The Reason Why SCF Plays Gears 2 Is Because On DAY ONE We C ANALS By The RIVER, But??? Due To AMERICAN LAG, Came A FLOOD And Swept Us Away Into RUINS And The (C) ANALS Were Gonequote:
Iedereen bij jullie op de kamer blijven pittenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom maar bij Bella, C_A en mij liggen
Achter de schermen vind je de link naar de foto's en de video's!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem al 100 x gelezen en heb het opgegeven
Ja dit maakt het er niet beter op.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Reason Why SCF Plays Gears 2 Is Because On DAY ONE We C ANALS By The RIVER, But??? Due To AMERICAN LAG, Came A FLOOD And Swept Us Away Into RUINS And The (C) ANALS Were Gone
Die snap ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Reason Why SCF Plays Gears 2 Is Because On DAY ONE We C ANALS By The RIVER, But??? Due To AMERICAN LAG, Came A FLOOD And Swept Us Away Into RUINS And The (C) ANALS Were Gone
En wij moeten daar ook zijn en jij gaat niet alleen terug, echt niet hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik neem gewoon de nachttrein denk ik. Rotterdam is niet zo lastig.
jij snapt mijn sig toch welquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Iedereen bij jullie op de kamer blijven pitten
quote:
ja dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij snapt mijn sig toch wel
Precies whahahahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Iedereen bij jullie op de kamer blijven pitten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, maar ik neem wel een toffe man uit de kroeg mee.
Ik ga aanstaande zaterdag ook alleen naar Rotterdam vanuit Utrecht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef Kally het volgende:
[..]
En wij moeten daar ook zijn en jij gaat niet alleen terug, echt niet hoor
Ik ga niet naar de meet hoor!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, maar ik neem wel een toffe man uit de kroeg mee.
Ik schijn een kachel te zijn dusquote:
Ruig hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga aanstaande zaterdag ook alleen naar Rotterdam vanuit Utrecht.
En naar Utrecht? ook alleen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
ze zei toch ook 'toffe'quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de meet hoor!
Streep die 3e maar doorquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
Ik ga na het weekend even goed info inwinnen![]()
Voor het eten, drinken, karaokebars en hotels
Nee Karaoke.quote:
Dus een man ben ik wel!quote:
Ja maar dan ben ik er niet bij, maar dat gebeurt dus echt niet als ik er bij benquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aanstaan de zaterdag he? Morgen zegmaar? Ga je op hotel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
En naar Utrecht? ook alleen?
want als je liever niet alleen reist zou ik wel mee willen reizen om daar ergens een hotel te zoeken hoor
Laat Tombo bij jou slapenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
Gaat er iemand ook nog richting Amsterdam?
Lees het nog eens...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aanstaan de zaterdag he? Morgen zegmaar? Ga je op hotel?
Inderdaad.... en mijn man komt me wel ophalen bij Kallyquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er niet bij, maar dat gebeurt dus echt niet als ik er bij ben![]()
Of je slaapt bij ons of we gaan met zijn allen met de nachttrein en dan slaapt Bella maar bij mij thuis
Je buurman ontmoeten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er niet bij, maar dat gebeurt dus echt niet als ik er bij ben![]()
Of je slaapt bij ons of we gaan met zijn allen met de nachttrein en dan slaapt Bella maar bij mij thuis
Tuurlijk iedereen bij mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad.... en mijn man komt me wel ophalen bij Kally
Of ik blijf ook slapen
quote:
ik ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Karaoke is wel leuk! Ik heb alleen de stem als een verzopen toeter!
Ik zei... tenminste bedoel... dat als jij graag hebt dat er iemand met je mee reist, ik dat er best voor over hebquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat deed ik. Ik zie het niet. Wat lees ik fout?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Pffff, ik ga niet blijven slapen hoorIk kom met de auto denk ik, of met de trein, en ga op tijd weer weg
Ik een kapotte kraaiquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
gezellugquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
En iBenny ook als je niet meer richting Almere kunt
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klinkt nog goed vergeleken met mijn roestige misthoorn
Ik vind alleen reizen niet zo heel erg, hoewel het wel met een nachtbus is en er meestal hoeren op de plek staan waar mijn moeder me dan ophaalt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zei... tenminste bedoel... dat als jij graag hebt dat er iemand met je mee reist, ik dat er best voor over heb
Orgiequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
Dat word wel een drukke hotelkamer op die TALmeet.
Echt hequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
Dat word wel een drukke hotelkamer op die TALmeet.
boeie.... jij moet nog zingenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik kan helemaal niet zingen... als ik een microfoon krijg komt er geen geluid uit, of alleen gepiep
Karaoke moet niet serieus gedaan worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
Met andere woorden, we worden binnen no-time die karaoketent weer uitgezet.
SERIEUSik ben een keer ergens weggekeken. Op de Zeedijk nog wel. Die mensen waren allemaal zo serieus aan het zingen en wij, straalbezopen, deden wel ons best maar ja...was toch anders
Ooooohw okequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind alleen reizen niet zo heel erg, hoewel het wel met een nachtbus is en er meestal hoeren op de plek staan waar mijn moeder me dan ophaalt.![]()
Maar je hoeft niet op hotel hoor.Je kan sowieso wel in Rotterdam crashen.
Mooi wij gaan vals zingenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
Met andere woorden, we worden binnen no-time die karaoketent weer uitgezet.
SERIEUSik ben een keer ergens weggekeken. Op de Zeedijk nog wel. Die mensen waren allemaal zo serieus aan het zingen en wij, straalbezopen, deden wel ons best maar ja...was toch anders
Ja dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Karaoke moet niet serieus gedaan worden.Nooit.
quote:
Ik heel laag dat komt goed uitquote:
Je kan bij miauw slapenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt weer zo extra duur dan, dan ga ik liever ergens lekker eten, gezellig iets drinken en daarna weer naar huis
Dat is eigenlijk wel een goed punt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt weer zo extra duur dan, dan ga ik liever ergens lekker eten, gezellig iets drinken en daarna weer naar huis
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
DuetAls jij Elton John bent, doe ik Kiki Dee
Dan blijf jij ook bij mij slapenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goed punt.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
dus we slapen allemaal bij Miauw nu
Hahaha waar lees je dat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
dus we slapen allemaal bij Miauw nu
Ik dacht dat je bij Miauw op de kamer bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik slaap wel op de grond met een pak melk als kussen.
Ik teken ervoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel in Rotterdam slapen. Er kan 1 iemand tussen mijn moeder en der vriend. En der kunnen 3 mensen bij mij in bed en 2 op de bank. En de rest mag naar Ll toe.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:00 schreef Kally het volgende:
Bij mij kan ook hoor, ik heb 4 slaapplaatsen, 5 met de bank erbij , nee 6 met stretcher
Noujaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij Miauw op de kamer bedoelde
We zien welStraks vindt Miauw me helemaal niet leuk
heeel fijn weekendquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga aan mijn weekend beginnen tot zondagavond![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:00 schreef Myraela het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel in Rotterdam slapen. Er kan 1 iemand tussen mijn moeder en der vriend. En der kunnen 3 mensen bij mij in bed en 2 op de bank. En de rest mag naar Ll toe.
Veel plezier Kallyquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:05 schreef Zeroku het volgende:
Als iemand nu geld overmaakt vanaf een Rabo rekening naar een ABN is er dat dan maandagochtend? Via internetbankieren.
nee vanmiddag alquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:05 schreef Zeroku het volgende:
Als iemand nu geld overmaakt vanaf een Rabo rekening naar een ABN is er dat dan maandagochtend? Via internetbankieren.
quote:
Okay, thanksquote:
Ik heb nog niet terug gelezen maar zag wel iets staan over een orgie.quote:
Bij Miauw, Kally, LL of Myr in bedquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet terug gelezen maar zag wel iets staan over een orgie.
Wat is het keuzepakket?
Doe maar bij tussen Kally en C_A en een beetje Bella. En Miauw.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij Miauw, Kally, LL of Myr in bed
je vergeet de slaapplaats tussen Myr de ma en der vriendquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij Miauw, Kally, LL of Myr in bed
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe maar bij tussen Kally en C_A en een beetje Bella. En Miauw.![]()
Ik lijk wel van de dames
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vergeet de slaapplaats tussen Myr de ma en der vriend
Dat zegt meer over Ll, niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lijk wel van de dames
Ohw jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vergeet de slaapplaats tussen Myr de ma en der vriend
[..]
Ik lijk wel van de dames
[..]
Ik lijk wel van de dames
kan je niet ff snel van die lampjes halen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
Net mijn keelpastilles opgehaalt.
Mooi meisje 8er de kassa
Maar GOFFER mijn fietsverlichting doet ut nie, en ik wil vanavond naar de kermis.
Dus ik ging kijken of de fietsverlichting van mijn vader het deed.
Voor aan een wiel draaien en tegelijk achter kijken lukt me niet![]()
Dus ik weet niet of 8er het doet
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
kan je niet ff snel van die lampjes halen?
Women firstquote:
Gebruik de koplampen van kassameisje!1!!!11!!einz!!:D!!1!!!!:Dquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
Net mijn keelpastilles opgehaalt.
Mooi meisje 8er de kassa
Maar GOFFER mijn fietsverlichting doet ut nie, en ik wil vanavond naar de kermis.
Dus ik ging kijken of de fietsverlichting van mijn vader het deed.
Voor aan een wiel draaien en tegelijk achter kijken lukt me niet![]()
Dus ik weet niet of 8er het doet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gebruik de koplampen van kassameisje!1!!!11!!einz!!:D!!1!!!!:D![]()
welkequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wat en teringlied is dat van Jaqueline toch.
Ja, ik vond hem ook al overrated.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef Bellatrix het volgende:
Wat en teringlied is dat van Jaqueline toch.
Ik neem de mannen mee naar huis en hij mag de vrouwen hebben. Ik vind het prima geregeld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zal raar staan te kijken als er ineens 6 man met hem mee naar huis gaat
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gebruik de koplampen van kassameisje!1!!!11!!einz!!:D!!1!!!!:D![]()
quote:
Ik heb hier al 5 setjes.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
kan je niet ff snel van die lampjes halen?
Het klinkt of ik met 2 vingers achter de piano zit te pingelen en wat loop te zingenquote:
niet vergeten uiit te doen hèquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb hier al 5 setjes.
Maar die batterijen gaan altijd zo snel op
Ik zie nu pas dat je altijd dat hartje als PI hebtquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
godver.... ik krijgen tranen in me ogen van die film
leuk die nieuwe layoutquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je altijd dat hartje als PI hebt
half 9 dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan maar voor het donker thuis zijn
Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, het is vreselijk om mee te moeten maken, en wat er komt zo veel verdriet bij kijken van alleen al de achterblijvers. Mensen die zelfmoord plegen hebben, volgens mij, inderdaad niet in de gaten dat er nog zo veel om ze gegeven wordt. Het is nogal wat als je op het punt bent belandt dat je écht met elke vezel in je lijf denkt dat absoluut niemand meer van je houdt of om je geeft, dat je de wereld of je omgeving een dienst bewijst om jezelf te "verwijderen". Vanuit dat punt zou je zelfs kunnen stellen dat zelfmoord juist alles behalve egoïstisch is, een soort van ultieme wegcijfering.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen psychologisch in de war kunnen zijn, en kapot, en omdat ze helemaal de weg kwijt zijn is het voor hun misschien logisch dat ze zelfmoord plegen. Maar wat je de omgeving aandoet is ongelofelijk.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, het is vreselijk om mee te moeten maken, en wat er komt zo veel verdriet bij kijken van alleen al de achterblijvers. Mensen die zelfmoord plegen hebben, volgens mij, inderdaad niet in de gaten dat er nog zo veel om ze gegeven wordt. Het is nogal wat als je op het punt bent belandt dat je écht met elke vezel in je lijf denkt dat absoluut niemand meer van je houdt of om je geeft, dat je de wereld of je omgeving een dienst bewijst om jezelf te "verwijderen". Vanuit dat punt zou je zelfs kunnen stellen dat zelfmoord juist alles behalve egoïstisch is, een soort van ultieme wegcijfering.
Dat de mensen die zo denken ontoerekeningsvatbaar zijn ben ik met je eens, en dat ze er absoluut niet rationeel naar kijken en ook de gevolgen niet overzien.
Dat dus vooral.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, het is vreselijk om mee te moeten maken, en wat er komt zo veel verdriet bij kijken van alleen al de achterblijvers. Mensen die zelfmoord plegen hebben, volgens mij, inderdaad niet in de gaten dat er nog zo veel om ze gegeven wordt. Het is nogal wat als je op het punt bent belandt dat je écht met elke vezel in je lijf denkt dat absoluut niemand meer van je houdt of om je geeft, dat je de wereld of je omgeving een dienst bewijst om jezelf te "verwijderen". Vanuit dat punt zou je zelfs kunnen stellen dat zelfmoord juist alles behalve egoïstisch is, een soort van ultieme wegcijfering.
Dat de mensen die zo denken ontoerekeningsvatbaar zijn ben ik met je eens, en dat ze er absoluut niet rationeel naar kijken en ook de gevolgen niet overzien.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorryquote:
Harder kloppen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn tieten zijn niet luchtig. Wat doe ik fout?
Het internet staat er vol mee.quote:
KATER??????????quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
Iets met een luchtje: de kat kotst in de plantenbak
Niet genoeg chocomousse gegetenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef Myraela het volgende:
Koentjuhquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Helleu allemaal
Ik heb geen zin meer om te werken
Gelukkig hebben we om 16:00 een afscheidsreceptie
explain niet luchtige tietenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef Myraela het volgende:
Neen, het internet is een mooi iets. :3quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat het internet een poel van verderf was.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
explain niet luchtige tietenTe hard?
quote:
Jij komt altijd weer op het goede moment hèquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat het internet een poel van verderf was.
Af en toe kom ik even langs in de hoop jouw mooie hoge hakken een keer te mogen bewonderen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
Jij komt altijd weer op het goede moment hè
Dus dát ben ik vergeten voor vanavond, ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet genoeg chocomousse gegeten
Je doet me denken aan die stalker van Cameron Diaz in There's Something about Mary.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Af en toe kom ik even langs in de hoop jouw mooie hoge hakken een keer te mogen bewonderen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Af en toe kom ik even langs in de hoop jouw mooie hoge hakken een keer te mogen bewonderen.
hahaha die met die zwerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die stalker van Cameron Diaz in There's Something about Mary.
Ah probeerde al redenen en dooddoeners te bedenken voor dit fenomeenquote:
Amanda Seyfriedquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Voor alle dames die in een romantische bui zijn
Letters to Juliet kijken
Nooit TISAM gezien? Schaam je.quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
N
[..]
Nooit TISAM gezien? Schaam je.![]()
Op een oude fiets moet je het leren. Zegt men.quote:
Te moeilijk.quote:
Heb 'm in de bioscoop gezien en ik lag op de grond van het lachen.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus dát ben ik vergeten voor vanavond, ik wist dat ik iets vergeten wasGeen toetje
Dat ritsmoment is toch wel classic.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb 'm in de bioscoop gezien en ik lag op de grond van het lachen.
Vorig jaar weer gezien en toen was het al een stuk minder
Hahahaha jaaa! Zelfs ik voelde datquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat ritsmoment is toch wel classic.
Waar?quote:
Je feedback?quote:
Ik had al gekeken maar kennelijk niet goed zitten scrollenquote:
Oooooh, je bedoelt fobo.quote:
Barbiequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik eet frikandellen en kroketten. Maar ik houd sowieso niet van vlees.
Ook goedquote:
Ik maak tuinenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik eet frikandellen en kroketten. Maar ik houd sowieso niet van vlees.
Receptiezequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:02 schreef Koen66 het volgende:
ik ga eens kijken of de receptie hier al gestart is en ik iets te eten ofzo kan scoren
laterssss
tot strakkies?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:02 schreef Koen66 het volgende:
ik ga eens kijken of de receptie hier al gestart is en ik iets te eten ofzo kan scoren
laterssss
Dakota Fanning?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
ze heeft een beetje aliengezicht... en ze lijk top iemand anders bekend
[ afbeelding ]
Wies da?quote:
Die lijkt tegenwoordig ook soms een beetje op Brooke Hoganquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die lijkt tegenwoordig ook soms een beetje op Brooke Hogan.
Oh dan zat ik er niet ver naast.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Links is Amanda Seyfried en rechts is Dakota Fanning
Ik heb een verkeerde visualisatiequote:
Hoe weet je dat het een verkeerde is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een verkeerde visualisatie
lolwhutquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Google afbeeldingen zegt dat de linker nu toch een paar maatjes meer heeft
Ik vond je zo'n degelijk dingquote:
dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Google afbeeldingen zegt dat de linker nu toch een paar maatjes meer heeft
Uhuquote:
quote:
Mijn oom heeft ook z'on auto.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Morgen een rit met langdurig zieke kinderen en dan is mijn autootje toch een van de goedkopere.
Maar heb 'm goed gewassen, hij blinkt nu, dus hoef ik me nergens voor te schamen
Dat zuipen ligt aan je rechtervoet, en met een set oprijplaten erbij krijg je 'm de brug best op hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn oom heeft ook z'on auto.
Hij wou hem weg doen, toen vroeg hij of ik hem wou kopen![]()
Dat ding zuipt veel te veel en past niet op alle bruggen van de garages enzo.
1 op 5.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zuipen ligt aan je rechtervoet, en met een set oprijplaten erbij krijg je 'm de brug best op hoor
Ik rij 1 op 6 komma nogwat gemiddeld, maar ik kan er ook 1 op 12 mee rijden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
1 op 5.
En dat ligt niet aan je rechtervoet![]()
Maar bovendien te duur voor wegenbelasting en verzekering enzo.
Wat betaal jij dan voor die auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |