Die TTquote:
Ik sta erin! Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
De tt's worden wel minder origineel met die nieuwe layout
Eensch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht om het egoïsme te noemen.
Ik snap best dat mensen psychologisch in de war kunnen zijn, en kapot, en omdat ze helemaal de weg kwijt zijn is het voor hun misschien logisch dat ze zelfmoord plegen. Maar wat je de omgeving aandoet is ongelofelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht om het egoïsme te noemen.
Oi!quote:
Met die twee blonde zusjes?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef iBenny het volgende:
Hier doen ze neit aan zelfmoord maar aan familiedrama's
In de tijd dat ik hier woon zijn er in de 2 straten hierachter 2 familiedrama's geweest
De laatste keer was groot in het nieuws, de ander deden ze heel geheimzinnig
Klopt iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met die twee blonde zusjes?![]()
Pfff, zag echt toevallig dat graf van die twee op de begraafplaats, was echt heel naar. Dat was de dag sowieso maar dat was echt schrikken
Ja, en als ze volledig bij zinnen zouden zijn, zouden ze het waarschijnlijk ook niet doen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen psychologisch in de war kunnen zijn, en kapot, en omdat ze helemaal de weg kwijt zijn is het voor hun misschien logisch dat ze zelfmoord plegen. Maar wat je de omgeving aandoet is ongelofelijk.
Mosselfeesten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar gaat het over? Dit is geen vrolijk draadje?
Wat ergquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt idd
Zaten bij mijn broertje op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |