Dat mag jij wel jaquote:
Ohja, jij hebt 'm nu ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat automatisch met de nieuwe layout
Eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
Stomme POES,
Ik drink geen breezahs
Maar wij, brabo's, kennen vele talen
ik vind het echt 10000 keer beterquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, jij hebt 'm nu ook. En bevaltie?
Jij heet toch Bello, geen Bellaquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
Stomme POES,
Ik drink geen breezahs
Is dat je excuus?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat automatisch met de nieuwe layout
WOEFquote:
Behalve Fransquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
Stomme POES,
Ik drink geen breezahs
Favo smaakquote:
Ja hequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het echt 10000 keer beter
Dan heet ik liever Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi
Als je andere voorkeuren hebt dan wil ik me best aanpassen hoor
Ook al geen Swirlquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet je dat ik nog nooit een Breezer heb gehad?
Da's Ll afgekort?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja he.
[..]
Dan heet ik liever Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.
Nee, dat is Zero afgekort.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit een swirl op
Dadelijk eentje kopen als je boodschappen gaat doen dan maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet je dat ik nog nooit een Breezer heb gehad?
quote:
Wat is een swirl?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
Mensen die nog nooit een swirl ophebben.
Da's mij te lastig allemaal hoor, ik houd het wel bij Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, of Z.quote:
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind een sunday chocolade van mac wel lekker.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad
Hebben ze die nog?
Nee. Mijn arm is zo goed als verlamd, dus ik typ nu met een hand. Dit moet de meeste pubertjes wel bekend voor komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh pijnlijk, warm houden zei de dokterben je wel eens eerder gekraakt?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit een swirl op
Je moet Swirl proberenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind een sunday chocolade van mac wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |