Dat mag jij wel jaquote:
Ohja, jij hebt 'm nu ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat automatisch met de nieuwe layout
Eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
Stomme POES,
Ik drink geen breezahs
Maar wij, brabo's, kennen vele talen
ik vind het echt 10000 keer beterquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, jij hebt 'm nu ook. En bevaltie?
Jij heet toch Bello, geen Bellaquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
Stomme POES,
Ik drink geen breezahs
Is dat je excuus?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat automatisch met de nieuwe layout
WOEFquote:
Behalve Fransquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
Stomme POES,
Ik drink geen breezahs
Favo smaakquote:
Ja hequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het echt 10000 keer beter
Dan heet ik liever Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi
Als je andere voorkeuren hebt dan wil ik me best aanpassen hoor
Ook al geen Swirlquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet je dat ik nog nooit een Breezer heb gehad?
Da's Ll afgekort?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja he.
[..]
Dan heet ik liever Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.
Nee, dat is Zero afgekort.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit een swirl op
Dadelijk eentje kopen als je boodschappen gaat doen dan maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet je dat ik nog nooit een Breezer heb gehad?
quote:
Wat is een swirl?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
Mensen die nog nooit een swirl ophebben.
Da's mij te lastig allemaal hoor, ik houd het wel bij Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, of Z.quote:
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind een sunday chocolade van mac wel lekker.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad
Hebben ze die nog?
Nee. Mijn arm is zo goed als verlamd, dus ik typ nu met een hand. Dit moet de meeste pubertjes wel bekend voor komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh pijnlijk, warm houden zei de dokterben je wel eens eerder gekraakt?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit een swirl op
Je moet Swirl proberenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind een sunday chocolade van mac wel lekker.
Oh een tennisarm? *kuch*quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Mijn arm is zo goed als verlamd, dus ik typ nu met een hand. Dit moet de meeste pubertjes wel bekend voor komenWeet ik ook eens wat het is
En dan denkt die chick achter de kassa dat ik haar ermee wil verleiden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk eentje kopen als je boodschappen gaat doen dan maar
Mag je eruit latenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar op swirl zit fruit...
fruit moet niet in ijs
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
Miauw, Myr... ik neem c_a ook mee.
Dit kan namelijk gewoon niet
[..]
Nee, doof gevoel.quote:
jij en socios ?quote:
Zijn er nog andere Sundays? Ik ken alleen maar de McFlurry-ijsjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou alleen niet van fruit in me ijs....
Dan moet je dat pakje condooms extra large ook niet daarbij kopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan denkt die chick achter de kassa dat ik haar ermee wil verleiden.
Tja, dat risico moet je maar nemen danquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan denkt die chick achter de kassa dat ik haar ermee wil verleiden.
Die zijn er al een stel.quote:
Wat is er met de op?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben een dief in ons midden?
sunday caramel en aardbeiquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er nog andere Sundays? Ik ken alleen maar de McFlurry-ijsjes
quote:
O verhip. Dan valt die ananas er ook mee te rijmen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je dat pakje condooms extra large ook niet daarbij kopen.
Doe ook maar niet nee...quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog een kind. Ik wil geen kind.
Leer haar maar een lesje meneer modquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben een dief in ons midden?
Je hoeft je niet meteen af te trekken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke...
foei c_a, foei foei *doet boze blik geven en bewegingen met arm maakt*
Dat zal haar lerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke...
foei c_a, foei foei *doet boze blik geven en bewegingen met arm maakt*
Ghostbusters!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
Tof, dit ligt er bij mij thuis.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hoeft je niet meteen af te trekken.
Is dat de Playstation variant van de Wiibrator?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Lampje van Willie Wortel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Sony Move, 15de pas in de winkelquote:
Tof, zo'n...dingesquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
You hit jackpot. Je mag een baby van socios dragen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat de Playstation variant van de Wiibrator?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hoeft je niet meteen af te trekken.
Jolijt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
You hit jackpot. Je mag een baby van socios dragen!
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Over dief gesproken![]()
Ik was net op de markt, was een relletje. Een jonge vrouw had een oude dame gerold en weer een andere vrouw had dat gezien en dook bovenop de dievegge. De marktlui hielden de dievegge aan en wilden de politie bellen, allemaal mensen eromheen en schreeuwen en doen. Toen was er één maarktkoopman die medelijden had met de dief en die heeft haar laten gaan![]()
Dat is toch idioot!?
De handlangerquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Over dief gesproken![]()
Ik was net op de markt, was een relletje. Een jonge vrouw had een oude dame gerold en weer een andere vrouw had dat gezien en dook bovenop de dievegge. De marktlui hielden de dievegge aan en wilden de politie bellen, allemaal mensen eromheen en schreeuwen en doen. Toen was er één maarktkoopman die medelijden had met de dief en die heeft haar laten gaan![]()
Dat is toch idioot!?
Logisch...quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Over dief gesproken![]()
Dat is toch idioot!?
dat is triest jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Over dief gesproken![]()
Dat is toch idioot!?
Die heb ik al in juli gedaan. Maar ik zal nog eens wat gaan schrijven, er zaten 4 spellen bij: eyepet, kung fu rider (echt zo fout dat het tof is), partygame, en nog de variant op wii sports.quote:
Mooi, dat willen vergeven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Over dief gesproken![]()
Dat is toch idioot!?
Okequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik al in juli gedaan. Maar ik zal nog eens wat gaan schrijven, er zaten 4 spellen bij: eyepet, kung fu rider (echt zo fout dat het tof is), partygame, en nog de variant op wii sports.
Fuck, daar heb ik nu trek in.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb vier bapao's naar binnen gewerkt. A la Garfield
Hahaha bijna wel ja! Ze keek ook heel zielig en begon te wenenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als troost kreeg ze er nog een pallet aardbeien bij.
Dank. Ik ga de reviews van die games maar in het vliegtuig schrijven, anders verveel ik me 14 uur langquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Volgens mij had ik ngo niet gezegd dat ik dat verslag over de 3DS tof vond he?
Nja, bij dezen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |